شماره تماس : 09128443227

راهنمای انتخاب پوستر دیواری پسرانه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 شهریور 1400 در ساعت 17 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اتاق خواب فضایی است که معمولا فرزندان نسبت به آن دارای احساس مالکیت هستند. از این رو در انتخاب دکوراسیون داخلی اتاق پسران باید بیشتر دقت نمود. پسران خیلی پر انرژی هستند و نباید فضای اتاق آنها خیلی شلوغ باشد تا بتوانند مکانی برای بازی کردن داشته باشند، اما برای زیبا و جذاب تر کردن فضای اتاق آنها می توان از پوسترهای دیواری استفاده نمود. اگر به فکر تغییر دکوراسیون داخلی و انتخاب پوستر دیواری برای اتاق فرزندان پسر خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که با راهنمای انتخاب پوستر دیواری پسرانه تا پایان همراه باشید.

انتخاب پوستر دیواری طرح دروازه پسرانه

جنس و کیفیت پوستر دیواری

جنس و کیفیت پوستر دیواری اتاق پسران بسیار اهمیت دارد و باید این پوسترها از جنس مقاوم با طول عمر بالا انتخاب نمود. پوسترهای دیواری از جنس های مختلفی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به فیبرو، چرم، کتان، پاستیل و... اشاره کرد.

طرح پوستر دیواری پسرانه

پوسترهای دیواری اتاق پسران شامل طرح هایی است که به آن علاقمند هستند که از جمله آنها می توان به طرح های ورزشی و ماشین ها اشاره نمود. طرح های شلوغ با چنین موضوعاتی قطعا برای پسران جوان و نوجوان جذاب خواهد بود. از محبوب ترین طرح های پوستر دیواری پسرانه می توان به پوستر دیواری اسپرت، ورزشی، فوتبالی، نقشه جهان، فانتزی، انواع خودرو، شهر، شخصیت های کارتونی مانند باب اسفنجی، مرد عنکبوتی و ... اشاره نمود.

البته باید به این نکته توجه نمود که طرح های مناسب اتاق خواب پسر بچه ها نمی تواند گزینه مناسبی برای اتاق خواب پسران نوجوان و جوان باشد. زیرا روحیات آنها کاملا با یکدیگر متفاوت است. معمولا پسران جوان به طرح های خاص با رنگ های ملایم تر علاقمند هستند و شاید به طرح های ملایم مانند پوستر دیواری طبیعت برایشان مناسب نباشد، این در حالی است که تمرکز پسران نوجوان بر روی طرح های شلوغ و سه بعدی است. بنابراین حتما باید سن و روحیات فرزند را در انتخاب پوستر دیواری در نظر گرفت.

انتخاب پوستر دیواری خودرویی پسرانه

رنگ پوستر دیواری اتاق پسرانه

در راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق دخترانه و انتخاب پوستر دیواری اتاق والدین به ویژه اتاق پسرانه رنگ پوستر دیواری و کاغذ دیواری ها بسیار اهمیت دارد و معمولا از رنگ های گرم و انرژیک برای چنین فضاهایی استفاده می کنند. با توجه به عکس العمل و علاقه پسران به رنگ آبی در بیشتر پوسترهای دیواری پسرانه از ترکیب رنگ آبی استفاده شده است. در صورتی که اتاق خواب دارای متراژ کمی است می توان رنگ های آبی روشن و ملایم را برای پوستر دیواری انتخاب نمود تا ضمن زیبایی فضا را بزرگ تر نشان دهد.

ابعاد اتاق پسر

هماهنگی میان طرح و رنگ پوستر با سایر وسایل اتاق و دکوراسیون داخلی آن بسیار اهمیت دارد اما برای داشتن فضایی شیک و مملو از آرامش باید به ابعاد اتاق نیز توجه نمود. در صورتی که اتاق دارای ابعاد بزرگی باشد برای انتخاب دکوراسیون داخلی آن راحت تر می توان تصمیم گیری نمود و از رنگ های جذاب و متنوع استفاده نمود. اما برای چیدمان دکوراسیون داخلی و انتخاب پوستر دیواری اتاق های کوچک باید دقت کرد و گزینه هایی را انتخاب نمود که موجب بزرگ تر جلوه دادن فضا شوند.

قیمت پوستر دیواری پسرانه

همانطور که در راهنمای انتخاب پوستر دیواری پذیرایی به آن اشاره کردیم قیمت پوسترهای دیواری بسیار اهمیت دارد و از جمله فاکتورهایی است که در هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرد. کیفیت، طرح و رنگ های پوسترهای دیواری پسرانه موجب شده قیمت های مختلفی داشته باشند. از این رو نیاز است که حتما پیش از خرید از طرح انتخابی خود اطمینان حاصل کنید و هزینه آن را ارزیابی کنید تا بتوانید پوستری مطابق میل فرزند دلبندتان خریداری نمایید. علاوه بر طرح ابعاد پوستر نیز بر قیمت نهایی آن اثر می گذارد و طبیعتا هر چقدر که پوسترها ابعاد بزرگ تری داشته باشند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

انتخاب پوستر دیواری پسرانه

سخن پایانی

در راهنمای انتخاب پوستر دیواری پسرانه باید حتما سلیقه وشرایط روحی و احساسی پسر خانواده را در نظر گرفت، زیرا با توجه به این موضوع که فرزندان بیشتر وقت خود را در اتاق خواب سپری می کنند در صورتی که از طرح و رنگ پوستر دیواری ناراضی باشند قطعا روحیه آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد و نمی توانند ارتباط خوبی با آن برقرار نمایند. بنابراین  خرید و انتخاب پوستر دیواری اتاق خواب را سعی کنید که حتما با مشاوره فرزندان انجام دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()