شماره تماس : 09128443227
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

پوستر آرایشگاه زنانه

10 / 10
از 1 کاربر
مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

پوستر آرایشگاه زنانه | خرید پوستر دیواری آرایشگاه زنانه زیبا در انواع مختلف با قیمت مناسب | دکور تک

 سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه از جمله مکان هایی است که باید دکوراسیون شیک و خاصی داشته  و در آن از پوستر آرایشگاه زنانه استفاده شود. معمولا بانوان خیلی نکته بین هستند و به جزئیات توجه می کنند، از این رو آرایشگاه های زنانه باید فضایی ایجاد نمایند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جلب کنند. پوسترهای دیواری آرایشگاه های زنانه نقش مهمی در جذابیت دکوراسیون داخلی آرایشگاه ها دارند. اگر می خواهید با پوستر مناسب آرایشگاه زنانه بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

انواع پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه

دیوارپوش های خیلی خاص و گران قیمتی برای تزیین دکوراسیون داخلی وجود دارند، اما هیچ کدام به اندازه پوستر آرایشگاه زنانه نمی‌تواند فضای آن را زیبا و شیک نشان دهد. این پوسترهای دیواری انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوستر سه بعدی

پوستر سه بعدی چهره زن برای آرایشگاه یکی از محبوب ترین پوسترها در میان سالن های زیبایی زنانه است. تصویر چهره این پوسترها باید خیلی خاص باشد تا بتواند به خوبی معرف کسب و کار شما باشد و مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد.

پوستر دیواری مد و فشن

پوسترهای دیواری فشن نیز می تواند انتخاب مناسبی برای آرایشگاه های زنانه باشد. البته تصویر این پوسترها باید با فضای آرایشگاه تناسب داشته باشد، زیرا در غیر اینصورت کل دکوراسیون زیر سوال خواهد رفت. این سبک از پوسترها به دلیل انرژِی که دارند در میان جوانان خیلی پر طرفدار هستند.

پوستر دیواری نقاشی

پوسترهای دیواری که به صورت نقاشی های از میکاپ، لوازم آرایشی و ... هستند نیز از دیگر دیوار پوش هایی هستند که به عنوان پوستر برای سالن زیبایی زنان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

طرح های پوستر آرایشگاه زنان

طرح پوستر دیواری آرایشگاه زنانه از تنوع بالایی برخوردار است و این طرح ها کاملا مرتبط با این حرفه هستند. این طرح ها تنها شامل پوستر زن زیبا برای آرایشگاه و چهره نیستند بلکه شامل ابزارآلات و لوازمی که در آرایشگری استفاده می کنند نیز می شود. اما بیشتر از پوسترهای چهره با ترکیب آن با ایده های جذاب استفاده می شود.

پوستر دیواری چهره زن برای سالن زیبایی زنان می تواند فضای آرایشگاه و دکوراسیون داخلی آن را بسیار چشمگیرتر نماید و به محیطی تبدیل کنند که خیلی مورد علاقه خانم ها است. امروزه از پوسترهای چهره ای که دارای مدل موهای جدید و بروز هستند بیشتر استفاده می کنند و آرایشگاه ها را مدرن تر و شیک تر نشان می دهد. در بخش های مختلف آرایشگاه می توان از پوسترهای دیواری با طرح های متفاوت استفاده نمود.

 

قیمت پوستر دیواری آرایشگاه زنانه

قیمت پوستر دیواری آرایشگاه زنانه وابسته به عوامل مختلفی است و قیمت های متفاوتی دارند. از این رو بانوان آرایشگر می توانند متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اند یک پوستر دیواری شیک برای فضای سالن زیبایی خود انتخاب کنند. از جمله عواملی که تعیین کننده قیمت پوستر ها است می توان به کیفیت و جنس کاغذ چاپ آن‌ها، رنگ، طرح و مدل پوستر، ابعاد و غیره اشاره کرد.

 

خرید پوستر برای سالن زیبایی زنان

بانوانی که قصد خرید پوستر برای سالن زیبایی خود دارند می توانند به یکی از فروشگاه هایی که ارائه دهنده انواع پوستر دیواری هستند مراجعه کنند. این فروشگاه ها پوسترهای دیواری جدید و بروزی در طرح و رنگ های خاصی مانند پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه ارائه می دهند. علاوه بر این فروشگاه ها وب سایت های معتبری نیز وجود دارد که عرضه کننده پوسترهای مدرن و شیک هستند. معمولا وب سایت ها این پوسترها را با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه عرضه می کنند که یکی از این سایت ها دکور تک است. از این رو مشتریان می توانند به صورت آنلاین در منزل طرح پوستر دیواری مد نظر خود را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. از بهترین پوسترهای دیواری برای آرایشگاه زنانه می توان به طرح مدل مو، گل، میکاپ، چهره و ... اشاره نمود.

کلام آخر

پوستر آرایشگاه و سالن زیبایی دارای زیبایی خاصی است و بانوان آرایشگر می توانند با استفاده از این دیوارپوش ها میزان هزینه های دکوراسیون داخلی سالن خود را به مقدار قابل توجهی کاهش دهند. اما در عین حال فضایی مدرن و بی نظیر به وجود بیاورند که بتوانند در این فضای مملو از آرامش خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

 مطالب پیشنهادی:

پوستر آرایشگاه مردانه

نمایش همه
علاقه مندی ها ()