شماره تماس : 09128443227

با طراحی داخلی در چند کشور دنیا سفر کنیم (قسمت 2)

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 5 مرداد 1400 در ساعت 8 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با طراحی داخلی در چند کشور دنیا سفر کنیم(قسمت 2)

در مقاله با طراحی داخلی در چند کشور دنیا سفر کنیم، در مورد سبک های دکوراسیون بعضی از کشورهای دنیا به شما اطلاعاتی دادیم. در این مقاله به کشورهای مختلف دنیا سفر می کنیم(قسمت 2).

شما برای انتخاب و طراحی داخلی خود به هیچ وجه محدود به کشور و فرهنگ خود نیستید. بلکه می توانید از دیگر سبک های دکوراسیون داخلی در سراسر جهان برای منزل خود ایده بگیرید و اینکه تلفیقی از دو سبک با هم را برای طراحی داخلی خود استفاده کنید.

استفاده از این سبک های متنوع در ایران باعث می شود که با نگاه کردن به آنها در خانه خود به کشور صاحب سبک سفر کنید. متناسب با سلیقه و علاقه خود می توانید این طرح ها را برای محل زندگی خود انتخاب کنید.

اوج شور و هیجان با سبک دکوراسیون داخلی هندی

رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی از رنگ های پراستفاده در این سبک می باشند. همانطور که می دانید هندی ها به مردم پرشور معروف هستند، این موضوع به خوبی در دکوراسیون خانه هایشان نیز مشخص است. تزئینات زیادی نیز در این سبک استفاده می شود. شطرنج، قلیان، معبدهای خانگی، نقاشی و مجسمه از این قبیل تزئینات می باشند.

 دکوراسیون کشورهای مختلف دنیا

دکوراسیون داخلی هندی

دکوراسیون داخلی فرانسوی

دکوراسیون داخلی منازل در فرانسه نشان دهنده نشاط و سرزندگی مردم این کشور می باشد. رنگ های اغلب روشن مانند قرمز، طلایی، سبز و آبی ساختار اصلی این سبک را تشکیل می دهند. گنجه ها و مبلمان چوبی با لبه های گرد از دیگر مشخصه های دکوراسیون داخلی فرانسوی است. بسیاری از طراحان داخلی دکوراسیون داخلی فرانسوی را ترکیبی از سبک روستیک و سلطنتی می دانند.

 

 دکوراسیون کشورهای مختلف دنیا

دکوراسیون داخلی فرانسوی

دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

موقعیت جغرافیایی کشور سوئد و زمستان های طولانی آن باعث شده تا طراحان سوئدی همیشه به دنبال راه هایی برای انعکاس بهتر نور خورشید باشند. معمولا در خانه های سوئدی پنجره های بزرگ که حداکثر نور ممکن را به خانه بازتاب کنند، به وفور دیده می شود. البته وجود پنجره های بزرگ جلوه خاصی به فضای خانه می بخشد. در دکوراسیون داخلی سوئدی از رنگ های آبی و سفید زیاد استفاده می شود.

 دکوراسیون کشورهای مختلف دنیا

دکوراسیون داخلی سوئدی

تضادها در کنار هم در دکوراسیون داخلی اسپانیایی

سبکی خاص که با کنار هم قراردادن تجمل و سادگی جلوه ای خاص به وجود آورده است. اسپانیایی ها به فرش های رنگی و مبلمان چوبی منبت کاری شده علاقه زیادی دارند که در دکوراسیون داخلی به این سبک کاملا مشهود است. پرده های پر نقش، تابلوهای رنگ روغن و کف پوش های سرامیکی یا کاشی از دیگر عناصر مهم این سبک طراحی داخلی است. شومینه در خانه ی اسپانیایی جایگاه خاصی دارد و در صورت وجود حتما از اطراف و دور آن بیشترین بهره را می برند.

 دکوراسیون کشورهای مختلف دنیا

دکوراسیون داخلی اسپانیایی

 

دکوراسیون داخلی انگلیسی

سبک انگلیسی از جمله مجلل ترین سبک های طراحی داخلی در جهان به شمار می آید. البته سبک های مختلفی در سبک انگلیسی وجود دارد. سبک هایی مانند باهاوس، شرایتون، هپلوایت، ویلیام مری و چندیل از این قبیل هستند.

مدالها، کاغذ دیوارهای مجلل و فاخر، نقاشی های پرتره و چوب از مشخصه های اصلی این سبک از دکوراسیون داخلی می باشد.

 

 دکوراسیون کشورهای مختلف دنیا

دکوراسیون داخلی انگلیسی

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

دکوراسیون داخلی برای منازل کوچک چالش های خاص خود دارد. طراح دکوراسیون داخلی همه تلاش خود را می کند تا اینکه از کمترین فضا، بیشترین استفاده را ببرد. بهره گرفتن از سبک های مختلف طراحی داخلی کشورهای مختلف می تواند برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک شما الهام بخش باشد.

دیوارها رو جدی بگیرید

زیبایی یک خانه به عوامل زیادی بستگی دارد، اما رنگ ها و نقش هایی برای دیوار آن در نظر می گیرید بسیار به چشم می آید. از کاغذ دیواری، نقاشی، تابلوهای بزرگ و دیوارپوش ها می توان برای زیبایی بیشتر دیوارها بهره برد. در حال حاضر خیلی از ایده های دکوراتورها برای دیوارها تغییر کرده و به جای استفاده از کاغذ دیواری و نقاشی های ساده پیشنهاد می دهند که از پوسترهای دیواری استفاده کنید.

امروزه افراد بسیاری برای طراحی دکوراسیون داخلی خود از پوستر دیواری استفاده می کنند. پوستر دیواری به شما این امکان را می دهد تا از طرح های زیبا و متنوع بهره مند شوید. با این اوصاف دست شما برای اینکه یک طرح خاص و منحصر به فرد برای منزل خود انتخاب کنید بسیار باز است.

 

 

پوستر سه بعدی پنجره ای رو به دنیایی تازه

قطعا کیفیت و جذابیت تصاویر دو بعدی بسیار بیشتر از تصاویر دو بعدی است. حال می توانید از این امکان استفاده کنید و خانه خود را با تصاویر سه بعدی زیباتر کنید. پوسترهایی که بسیار نصب ساده ای داشته و برای نصب آن روی دیوار خود نیاز به زمان زیادی نمی باشد. پوستر سه بعدی محصولی برتر در مقایسه با محصولات مشابه در بازار می باشد.

با پوستر دیواری طبیعت، تازگی را تماشا کنید

کمتر کسی است که از سفر به طبیعت و دیدن مناظر فوق العاده طبیعت لذت نبرد. حال فرض کنید که در طراحی داخلی منزل خود نیز این تصاویر را با بهترین کیفیت داشته باشید.

طراحی داخلی منزل خود را با پوستر دیواری با طبیعت زیباتر کنید. پوستر طبیعت به شما طراوت و تازگی جنگل، دریا و هر شکلی از طبیعت را منتقل می کند. با این طرح از پوستر این امکان برای شما فراهم می شود که تا حدودی نیاز خود برای رفتن به طبیعت و تماشای زیبایی های طبیعت را رفع کنید. سه بعدی بودن این طرح ها نیز یک ویژگی خاص دیگر می باشد که برای شما جذاب خواهد بود.

 

پوستر سه بعدیپوستر سه بعدی

محبوبترین پوسترهای سه بعدی

امروزه شخصیت های موفق در هر عرصه ای به تصویرسازی ذهنی برای موفقیت بسیار توصیه می کنند. پوستر سه بعدی لاکچری یک مدل زیبا و محبوب برای افراد مختلف است. این پوستر تصویری از ثروت را به نمایش می گذارد. همچنین اگر از لوازم لوکس برای تزئین منزل خود استفاده می کنید، پوستر سه بعدی لاکچری یک عنصر تکمیل کننده برای طراحی داخلی شما خواهد بود.

پوستر ها قطعا یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. امیدوارم اطلاعات این مقاله به شما برای اینکه انتخاب مناسبی برای دکوراسیون منزل خود داشته باشید، کمک کرده باشد. استفاده از ابداعات جدید و بهره بردن از راهنمایی و مشاوره طراحان داخلی می تواند یک مزیت و امتیاز برای شما باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()