شماره تماس : 09128443227

10 پوستر دیواری سه بعدی پر فروش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 14 دی 1400 در ساعت 21 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

امروزه استفاده از پوستر دیوای سه بعدی جذابیت و زیبایی منحصر بفردی به دیزاین و طرحی منزل و محل کار شما می‌بخشد. پوستر دیوای سه بعدی در دکوراسیون پذیرایی، اتاق خواب و دیگر بخش های خانه کاربرد فراوانی دارد و زیبایی ویژه ای را می تواند به فضای شما ببخشد.

در ادامه به شرح و بررسی انواع مختلف پرفروش ترین پوستر دیواری‌های سه بعدی جهان خواهیم پرداخت.

پرکاربردترین پوستر دیواری های جهان

در حوزه دکوراسیون داخلی و برای مشخص نمودن انواع پترن هایی که در قالب پوستر دیواری، طراحی، تولید و به فروش می رسند دسته بندی های مشخص و متفاوتی وجود دارد که کمک می‌کنند تا کاربران و خریداران بتوانند راحت تر پترن های مورد نظر خود را پیدا کنند. در این خصوص با تعدادی از معروف ترین دسته بندی پوستر دیواری ها به شرح ذیر آشنا می‌شویم:

  • پوستر دیواری طبیعت
  • پوستر دیواری گل
  • پوستر دیواری چهره
  • پوستر دیواری نستعلیق
  • پوستر دیواری اسپرت
  • پوستر دیواری کودک
  • پوستر دیواری لاکچری
  • پوستر دیواری مدرن
  • پوستر دیواری پشت تلویزیون
  • پوستر دیواری پتینه
  • پوستر دیواری کودک

 

1. پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

به جرات می توان پوستر دیواری طبیعت را یکی از پرفروش ترین انواع پوستر دیواری ها در صنعت پوستر سازی قلمداد کرد. این دسته از انواع پوستر دیواری به ارائه پترن های خاصی از طبیعت می پردازد. پوستر طبیعت که به عنوان پوستر دیواری منظره نیز شناخته می شود تصاویر بسیار زیبایی از طبیعت جنگل ها، سواحل، دریا، برکه، گل‌ها و گیاهان را به نمایش می گذارد.

فضای پذیرایی ساختمان مسکونی، لابی ساختمان های تجاری و سالن انتظار در ساختمان های اداری بهترین مکان ممکن برای نصب پوستر دیواری طبیعت می باشند.

 پوستر دیواری

2. پوستر دیواری گل

برخی دیگر از انواع پوستر دیواری، طرح‌ها و تصاویر زیبایی از یک گل یا دسته ای از گل های طبیعی و فانتزی را به نمایش می‌گذارند. این پترن ها طراوت و لطافت خاصی داشته و میتوانند طراوت موجود در فضای ساختمان شما را هم به شدت افزایش دهند  و به فضای سرد و بی‌روح ساختمان سنگی، گرما و صمیمیت ببخشند.

پوستر گل با هدف تکمیل دکوراسیون داخلی در ساختمان های مسکونی و تجاری طراحی و تولید می شود. در این میان فضای پذیرایی ساختمان های مسکونی و همچنین اتاق خواب زوج‌های جوان و اتاق خواب نوجوانان فضای مناسبی برای نصب پوستر دیواری گل را در اختیار دارند.

 پوستر دیواری

3. پوستر دیواری چهره

سبک این نوع پوستر دیواری کاملا مدرن و جذاب است و اغلب مورد توجه جوانان قرار می‌گیرد.  پوستر دیواری چهره ممکن است چهره برخی از افراد مشهور و محبوب را به نمایش بگذارد یا حاصل سفارش و طراحی چهره خریدار در قالب پوستر دیواری باشد.

معمولا از این نوع پوستر دیواری برای طراحی ساختمان های هنری استفاده می شود، اما استفاده از آن در سالن های آرایشی، اتاق خواب ها و به خصوص اتاق خواب زوج های جوان متداول تر است.

 پوستر دیواری

4. پوستر دیواری نستعلیق

این نوع پوستر دیواری که تحت عنوان پوستر دیواری خوشنویسی نیز شناخته می شود، یکی از انواع پوسترهای هنری است که اکثرا توسط هنردوستان خریداری شده و در فضاهای خاصی از ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری به کار می رود.

فضای سالن پذیرایی ساختمان های مسکونی بهترین محل نصب پوستر دیواری نستعلیق است و با اشعار و خط زیبای نستعلیق، فضایی مثال زدنی خلق می‌کند.

پوستر دیواری

5. پوستر دیواری اسپرت

پوستر دیواری اسپرت یک پوستر مدرن و امروزی است که انواع مختلفی از آنها را می توانید در وب سایت دکور تک مشاهده کنید. طراحی جوان پسند این پوستر دیواری که شامل چهره بازیکنان ورزشی، مدال‌ها، کاپ ها، تیم ها، رخدادهای ورزشی، ماشین های لوکس و کلکسیونی، تیترهای خبری در روزنامه ها، نقشه جهان و نقشه سایر کشورها می‌باشد.

از این پوستر دیواری میتوانید به عنوان پوستر دیواری اتاق خواب نوجوانان، پوستر دیواری سالن ورزشی و ... استفاده نمایید.

پوستر دیواری

6. پوستر دیواری لاکچری

پوستر دیواری لاکچری ارائه‌کننده یک پترن زیبا، شکیل و ارزشمند است که اصولا با استفاده از رنگ‌های خاص همانند رنگ های طلایی، نقره‌ای، دودی، صدفی و مواردی از آنها طراحی می شود.

هدف از طراحی، تولید و فروش پوستر دیواری لاکچری ارائه یک سبک اشرافی و تجملی در ساختمان های مسکونی و تجاری است. و از مزیت بالای این پوستر دیواری عدم نیاز به پرداخت هزینه های بسیار بالا جهت خرید وسایل لاکچری می‌باشد.

در واقع پوستر دیواری لاکچری هرچند ارائه کننده یک تصویر ارزشمند و گران قیمت به نظر می‌رسد، اما از حیث قیمت هیچگونه تفاوتی با قیمت پوستر دیواری در سایر دسته ها ندارد.

 پوستر دیواری

7. پوستر دیواری مدرن

بسیاری از تصاویر و پترن هایی که در دسته های فوق ارائه می شوند قابلیت قرار گرفتن در پوستر دیواری مدرن را هم دارند. به عنوان مثال می‌توان به برخی از انواع پوستر دیواری چهره یا پوستر دیواری لاکچری اشاره کرد.

اگر در فضای داخلی ساختمان خود از سبکی مدرن استفاده کرده‌اید، خرید پوستر دیواری مدرن را به شما پیشنهاد می دهیم.

 پوستر دیواری

8.   پوستر دیواری پشت تلویزیون

پترن های مختلفی از جمله طراحی گلهای فانتزی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون استفاده می‌گردد. پوستر دیواری پشت تلویزیون باید در بخش میانی دارای یک فضای خالی باشد تا در نهایت با نصب تلویزیون تکمیل گردد.

 برخی از موارد پوستر دیواری پشت تلویزیون شامل استفاده از پترن های طبیعی، نقاشی گونه، مدرن، لاکچری و ... است.

 پوستر دیواری

9. پوستر دیواری پتینه

طرح ها و پترن هایی که به صورت قدیمی و کهنه انگاری شده ارائه می‌شوند در قالب پوستر دیواری پتینه شناخته می شوند. این نوع از پوستر دیواری برای ساختمان هایی به سبک کلاسیک و سنتی مناسب است. هرچند که برخی از انواع پوستر دیواری پتینه برای تکمیل دکوراسیون ساختمان هایی به سبک مدرن و معاصر نیز مناسب خواهد بود.

طراحی مینیمال پوستر دیواری پتینه باعث شده است که از آن در طراحی داخلی ساختمان های تجاری استفاده شود اما در موارد محدودی شاهد استفاده از این نوع پوستر دیواری در ساختمان های مسکونی نیز هستیم. در کل طراحی بی‌نظیر و مینیمال پوستر دیواری پتینه آن را به یکی از پرفروش ترین پوستر دیواری ها برای دکور کردن نقاط مختلفی همچون، پوستر دیوتاری راهرو، پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری سالن پذیرایی و ... تبدیل کرده است.

پوستر دیواری

10. پوستر دیواری کودک

از نظر روانشناسان کودک شما پایه های اولیه استقلال خود را با پذیرش اتاق خواب جداگانه بنا می‌کند. در این خصوص باید به روحیات و جنسیت کودک خود دقت کنید. فضای اتاق خواب کودک خود را با استفاده از پوستر دیواری کودک و کاغذ دیواری کودکانه طراحی کنید و شاهد افزایش علاقه کودک خود برای پذیرش اتاق خواب مورد نظر باشید.

هرچند که خرید پوستر دیواری کودک صرفا با هدف طراحی اتاق کودکان صورت نمی گیرد، بلکه بسیاری از موسساتی که در زمینه مسائل مربوط به کودکان فعالیت می کنند به خرید پوستر دیواری کودک روی می آورند.

 پوستر دیواری

خرید انواع پوستر دیواری

وب سایت دکور تک ارائه کننده انواع مختلفی از پوستر دیواری هاست که در دسته بندی های نام‌برده شده قرار می گیرند. خرید پوستر دیواری از فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی دکور تک به شما امکان خرید جدید ترین پوستر دیوار ها با قیمت‌های مقرون به صرفه را می‌دهد. 

کلام پایانی

دکوراسیون داخلی ساختمان شما زمانی به یک طراحی ناب و ایده‌آل مبدل می گردد که از بهترین وسایل و پترن های ممکن برای ایجاد یک سبک زیبا و دلنشین استفاده کنید. خرید پوستر دیواری، کاغذ دیواری، کفپوش و دیوارپوش نیز همانند سایر وسایل ساختمان از جمله مبلمان، میز و صندلی، تخت خواب و غیره حائز اهمیت هستند.

امروزه صنعت پوسترسازی به موازات صنعت دکوراسیون داخلی پیشرفت نموده و توسعه یافته است بگونه ای که امروزه شاهد ارائه هزاران پترن متفاوت در حوزه دکوراسیون داخلی و فروش پوستر دیواری هستیم. با توجه به تنوع بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارد پیشنهاد می دهیم پیش از انتخاب و خرید پوستر دیواری، مطالعه این مقاله را تحت عنوان معرفی انواع پوستر دیواری از دست ندهید.

ارسال نظر

:
0 0
قیمت
مدیریت :
0 0
وقت بخیر ، قیمت پوستر دیواری زیر محصولات مشخص شده
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()