شماره تماس : 09128443227

دیزاین پشت tv با پوستر دیواری گل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دیوار پشت تلویزیون را چگونه طراحی کنیم؟

امروزه روش های مختلفی برای طراحی کردن دیوار پشت تلویزیون ارائه شده‌است. طراحان بسته به سبک دکوراسیون فضا و همچنین با توجه به بزرگی و کوچکی اتاق، از انواع دیوارپوش پی وی سی PVC و یا یکی از انواع پوستر دیواری برای پشت تلویزیون استفاده می‌کنند.

در اکثر مواقع طرح های پوستر دیواری پشت تلویزیون به گونه است که طرح های تکرار شونده در آن‌ها کمتر دیده می‌شود و اغلب اوقات تصاویر منظره و طبیعت و یا طرح انواع گل می‌باشد. در واقع تلفیق با پوستر دیواری گل و پوستر دیواری طبیعت، را بر روی آن می‌بینیم که به عنوان پوستر دیواری پشت تلویزیون شناخته می شوند.

پوستر دیواری پشت تلویزیون

پوستر دیواری پشت تلویزیون یکی از پر طرفدارترین انواع دیوارپوش است که برای پشت تلویزیون و صفحات ال سی دی روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و این خود می تواند جلوه خاصی به خانه مان بدهد و آن را به طرز خاصی چشمگیرتر نماید.

در زمان نصب پوستر دیواری پشت تلویزیون حتما به رنگ غالب بر فضای خانه و یا اتاقی که قرار است تلویزیون استفاده شود، باید توجه ویژه داشته باشید تا در بین همه قسمت های داخل اتاق از نظر هارمونی رنگ حفظ شود.

انواع پوستر دیواری پشت تلویزیون و طرح های آن کدامند؟

اکثرا پوسترهای دیواری پشت تلویزیون شامل طرح های سه بعدی می باشد که در بین عموم افراد از محبوبیت بالایی هم برخوردار است. معمولا افراد برای داشتن حس پویایی و سرزندگی در فضای خانه خود، پوستر دیواری پشت تلویزیون، با طرح هایی از پوستر دیواری گل های سه بعدی را ترجیح می‌دهند. از دیگر مزیت این طرح، توانایی استفاده از آن برای خانه های کوچک است.

البته طرح هایی چون طبیعت و منظره با نماهایی از کوه و صخره، دریای مواج، سواحل، جنگل های بهاری و... بر روی پوستر دیواری ها هم می توانند یک از مناسب ترین طرح ها برای دیوار پشت تلویزیون باشند و این فضاها را از دلگیر بودن درآورده و فضا را گرم و صمیمی کنند.

باز هم با توجه به اینکه اکثریت افراد از پوستر دیواری سه بعدی با طرح های طبیعت و منظره و یا گل برای پشت تلویزیون منزل شان استفاده می کنند طرح های دیگری غیر از این ها هم هستند که می توانیم برای پشت ال سی دی با خیالی آسوده استفاده نمائیم.

  • پوستر دیواری پشت تلویزیون با طرح جنگل

پوستر دیواری

  • پوستر دیواری پشت تلویزیون یا طرح گل

پوستر دیواری

  • پوستر دیواری پشت تلویزیون با طرح آبشار

پوستر دیواری

و ....

چگونه از پوستر دیواری پشت تلویزیون استفاده کنیم تا خانه ای زیباتر داشته باشیم؟

برای این که زیبایی و جذابیت کار بهتر مشخص شود، علاوه بر این انتخاب طرح مناسب باید نحوه نصب پوستر دیواری و همچنین نوع چسب پوستر دیواری که نصاب برای نصب آن به کار می برد هم مورد بررسی قرار بگیرد و محلی که برای انجام این کار در نظر گرفته شده است نیز فوق العاده مهم خواهد بود.

پیش از نصب پوستر دیواری پشت تلویزیون حتما از سالم بودن دیوار اطمینان حاصل کنیم تا پس از انجام کار به دلیل وجود نم و رطوبت کار ما اینگونه خراب نشود.

قیمت پوستر دیواری پشت تلویزیون چقدر است؟

قیمت خرید انواع پوستر دیواری پشت تلویزیون با توجه به متراژ دیواری که میز تلویزیون جلوی آن قرار گرفته و یا قصد نصب ال سی دی بر روی آن دیوار را دارید برآورد می شود و در کنار آن نوع جنس کاغذی که برای چاپ پوستر دیواری پشت تلویزیون استفاده می شود هم بر روی قیمت نهایی آن تاثیر خواهد داشت ولی سبک طرح و رنگ از فاکتورهای اثر گذار برای تعیین قیمت به شمار نمی آیند.

با توجه به اینکه بعضی از افراد مستقیما به سایت شرکت دکور تک مراجعه می کنند و پس از بررسی طرح های مختلف پوستر دیواری پشت تلویزیون با توجه با سبک دکوراسیون منزل شان مناسب ترین طرح را برای دیوار پشت تلویزیون خود انتخاب کرده در کنار آن هم از خدمات مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داخلی هم استفاده می کنند.

چنانچه شما هم در فکر استفاده از پوستر دیواری پشت تلویزیون هستید و می خواهید انتخاب تان به صورتی باشد که زیبایی منزل تان بیشتر از هر زمان دیگری باشد توصیه می کنیم خدمات مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داخلی ما را از دست ندهید.

کلام پایانی

پوستر دیواری پشت تلویزیون یکی از پر طرفدارترین انواع دیوارپوش است که برای پشت تلویزیون و صفحات ال سی دی امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و دقیقا استفاده از آن می‌تواند وجه خاصی به خانه‌مان بدهد و آن را به طرز خاصی چشمگیرتر نماید. از این بین پوستر دیواری گل و پوستر دیواری طبیعت تحت عنوان پوستر دیواری پشت تلویزیون طرفداران بسیاری داشته و میتواند فضای سرد و بی‌روح ساختمان سنگی را گرما و حرارت ببخشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()