شماره تماس : 09128443227

نکات طلایی در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

محیط خانه جایی است که زمان زیادی را در آن می گذرانیم، پس بهتر است به چیدمان و دکوراسیون محیط اطراف خود بیشتر اهمیت دهیم. اینکه شکل معماری منزل یا محیط دفتر کار شما به چه صورت است در انتخاب یک دکوراسیون مناسب بسیار تاثیر دارد.

نکات طلایی در دکوراسیون داخلی

بسیاری از طراحان داخلی پیشنهاد می کنند که قبل از انتخاب لوازم منزل و یا دفتر کار خود، بهتر است به معماری داخلی محیط توجه کنید. در فضاهایی که ورودی زیادی وجود دارد، مانند ورودی های اتاق و سرویس بهداشتی نسبت به منازل و معماری هایی که دارای پذیرایی بزرگ و خوش ساخت هستند باید موارد متفاوتی را در نظر گرفت.

تاثیر میزان نور محیط در انتخاب دکوراسیون داخلی

اینکه موقعیت ساختمان در مقایسه با خورشید چگونه می باشد، نکته مهمی است که باید در دکوراسیون در نظر بگیرید. اگر منزل شما در زاویه ای قرار دارد که در بیشتر اوقات روز نور کافی دریافت می کنید و محیط شما از روشنایی طبیعی خورشید برخوردار می شود، می توانید از رنگ های تیره نیز استفاده کنید. اما در منازلی که در طول روز از نور خورشید بی بهره هستند، پیشنهاد می شود از رنگ های روشن برای جبران روشنایی استفاده کنید.

نور و روشنایی و ارتباط آن با فضای خانه شما

انسان ها به طور کلی با محیط خود تبادل انرژی دارند. یکی از بزرگترین منبع های طبیعی انرژی برای ما روشنایی خورشید است. حال با پیشرفت های بشر و رواج آپارتمان ها، روشنایی در بسیار از خانه ها در مقایسه با گذشته بسیار کمتر شده است.

با اینحال اینکه شما چطور از حداقل نوری که دریافت می کنید بهره می گیرید، به خودتان بستگی دارد. استفاده از رنگ های روشن و نزدیک به طبیعت که باعث بازتاب بیشتر نور شود، یکی از راه هایی است که در منازل کم نور می توانید از آن بهره ببرید.

 نکات طلایی در دکوراسیون داخلینکات طلایی در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد شهر نشین در خانه های کوچک زندگی می کنید، بهتر است با انتخاب های هوشمندانه بیشترین بهره را از فضای کوچک اتاق ها و قسمت پذیرایی خانه ببرید. در زیر چند نکته برای  دکوراسیون داخلی منزل کوچک شما ارائه می دهیم.

وسایل چند منظوره در طراحی داخلی

برای اینکه فضای کمتری در فضای خانه توسط لوازم مختلف اشغال شود، از وسایل چندمنظوره استفاده کنید. در اینصورت یکی از اصل های مهم در اصول دکوراسیون داخلی را رعایت کرده اید. به طور کلی ذهن ما در فضاهای شلوغ پریشان تر است و آرامش کمتری دارد. زیرا به طور ناخودآگاه ذهن به دنبال توجه به قسمت های بزرگ و کوچک اطراف خود است. پس اگر در محیطی که شلوغی زیادی در آن وجود دارد زندگی می کنید، نباید توقع آرامش ذهنی از خود داشته باشید.

به طور مثال اگر  اتاق خواب خانه شما فضای کافی برای تختخواب وجود ندارد، بهتر از تخت های تاشو استفاده کنید. و یا به جای استفاده از کمد و قفسه های کتاب ایستاده از قفسه های دیواری استفاده کنید، تا بتوانید از فضای زیر این قفسه ها نیز استفاده بهینه کنید.

دیوارها مهمترین قسمت خانه شما

کف و دیوارهای خانه شما بیشترین فضای خانه شما را به خود اختصاص داده اند. اینکه چطور از این فضا استفاده می کنید، تاثیر زیادی بر فضای کل خانه شما خواهد داشت. بسیاری از افراد سعی می کنند با انتخاب رنگ های متنوع زیبایی خانه خود را دوچندان کنند. بعضی نیز با دیوارپوش های طرح دار خانه خود را آراسته می کنند. دیوارپوش هایی مانند کاغذ دیواری، پوستر دیواری منزل و طرح های چوبی و غیره از جمله این موارد هستند.

پوستر دیواری

پوسترهای دیواری امروزه طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. اینکه شما بتوانید طرح های متنوعی که با کمک تکنولوژی روی کاغذ آورده شده است را در دیوار خانه خود نصب کنید، بسیار هیجان انگیز است. تنوع بی اندازه در پوستر دیواری باعث شده، دیگر انواع دیوارپوش ها از میدان رقابت خارج شوند.

 نکات طلایی در دکوراسیون داخلی

پوستر سه بعدی

پوستر سه بعدی

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، بیشتر تصاویر و نقاشی ها دارای دو بعد هستند. اما تصاویر سه بعدی چند سالی است که در اماکن مختلف به چشم می خورند. از تبلیغات محیطی برند های بزرگ گرفته تا نقاشی هنرمندانی که با کمک قلم و یا ابزارهای دیجیتال آثاری سه بعدی و زنده را به نمایش می گذارند. حال در محیط خانه نیز  با پوستر سه بعدی می توانید واقعیت بیشتری به دیوار خانه خود ببخشید. اینکه تصاویر در دیوار شما به صورت سه بعدی به نمایش در بیایند، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

فرض کنیم صبح وقتی از رختخواب خود خارج می شوید، با تصویر سه بعدی بزرگی روبروی خود مواجه شوید، در اینصورت قطعا احساس خوبی به شما دست می دهد که باعث می شود روز خود را متفاوت شروع کنید.

پوستر سه بعدی برای شما و خانه شما این امکان را فراهم می آورد تا متفاوت به نظر برسد. و هر بار برای برگشتن به خانه شوق زیادی داشته باشید. زیرا از بودن در آن احساس خوبی به شما دست می دهد.

پوستر سه بعدی لاکچری

پوسترهای سه بعدی انواع مختلفی دارند و هر روز به تنوع طرح های آن نیز افزوده می شود. طرح های طبیعت، طرح های سه بعدی یا دو بعدی، طرح های رنگی و پوستر سه بعدی لاکچری از انواع آن می باشند. پوستر سه بعدی لاکچری به شما احساس ثروت را منتقل می کند. با نصب پوستر سه بعدی لاکچری، فارغ از اینکه در چه محله و شهری زندگی می کنید، تصور خواهید کرد که انسان ثروتمندی هستید.

با نصب پوستر سه بعدی نگاه هر مهمان یا بازدید کننده ای را به دیوارهای خود جلب می کنید و موجب می شوید آنها نیز احساس خوبی از قرارگرفتن در این محیط داشته باشند.

 نکات طلایی در دکوراسیون داخلی

پوستر سه بعدی لاکچری

پوستر طبیعت

همه ما از تماشای مناظر طبیعی لذت می بریم. بیشتر اوقات برای فرار از روزمرگی و فضای بی روح شهری به نزدیکترین طبیعت نسبت به محل زندگی خود پناه می بریم، تا از نظر روحی دوباره شارژ شویم. پوستر دیواری طبیعت برای همین منظور طراحی شده است تا با نصب آن بر روی دیوار خانه خود احساس کنیم هر روز در طبیعت هستیم. پوستر طبیعت دارای تنوعی زیادی مانند مناظر دریا، جنگل و گل ها می باشد.

علاوه بر این پوستر سه بعدی طبیعت  نیز تولید شده است که موجب زنده بودن طبیعت بر روی دیوار خانه شما می شود. و با تماشای آن تصور می کنید که پنجره ای بزرگ به سوی طبیعت در خانه خود دارید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()