شماره تماس : 09128443227

چطور خانه کوچک را با پوستر دیواری، بزرگ کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه با افزایش قیمت ساختمان ها و آپارتمانی شدن خانه ها معمولا بسیاری از افراد توانایی خرید یک خانه بزرگ را ندارند. به طبع همواره شاهد این موضوع بوده‌ایم که افراد از کوچک بودن منزل خود ناراضی هستند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه با کمک گرفتن از علم معماری داخلی، می‌توانید با استفاده از روش ها و تکنیک های مختلف فضای خانه خود را بزرگتر از چیزی که هست، نمایش دهید. ما در این مقاله قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

پوستر دیواری

استفاده از پوستر دیواری رنگ روشن برای بزرگتر جلوه دادن خانه

به صورت کلی یکی از مهم ترین موضوعاتی که می تواند در بزرگتر نشان داده شدن فضای منزل شما تاثیر گذار باشد این است که در طراحی داخلی منزل خود سعی کنید بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ کرمی و سفید می تواند بهترین گزینه برای انجام این کار باشد. این موضوع تنها در طراحی داخلی منزل وجود ندارد بلکه به صورت کلی این موضوع در موارد مختلف وجود دارد و رنگ سفید همواره اندازه محیط را بزرگتر نشان می دهد. استفاده از پوستر دیواری جدید با طراحی ساده و رنگبندی روشن، انتخاب بسیار مناسبی برای بزرگتر جلوه دادن خانه شما خواهد بود.

استفاده از پرده و پوستر دیواری هایی با طراحی عمودی برای بزرگتر جلوه دادن خانه

شاید این نکته برای بسیاری از شما عجیب باشد ولی باید بدانید که یکی از اصول بسیار مهمی که معمولا طراحان داخلی آن را رعایت می کنند این است که سعی می کنند المان های بلندتری را برای دیوار ها و پنجره ها انتخاب کنند.

دلیل ان هم این است که طراحی عمودی با تغییر حرکت چشم از بالا به پایین، می‌توانند باعث بزرگتر دیده شدن فضای منزل شما شود و با رعایت همین نکته ساده، می توانید یک محیط بزرگتر و شیک تر را در منزل خود داشته باشید.

پوستر دیواری

برای بزرگتر جلوه دادن خانه آینه ها را فراموش نکنید

از دیگر عواملی که می تواند در بزرگتر نمایش داده شدن منزل شما تاثیر گذار باشد این است که از آینه ها بر روی دیوار خود استفاده کنید. در واقع استفاده از آینه ها باعث می شود تا شما خود را محدود به دیوارهای اطراف منزل نکنید و این کار نیز باعث می شود تا محیط داخلی منزل بزرگتر از اندازه واقعی خود به نظر برسد. حال تصور کنید از آینه و پوستر دیواری پتینه روشن هم زمان استفاده کنید. در عین بزرگتر جلوه شدن، فضایی مملو از انرژی مثبت و حال خوب خواهید داشت.

برای بزرگتر جلوه دادن خانه، مبلمان با اندازه مناسب را برای منزل خود استفاده کنید

توجه داشته باشید که استفاده از مبلمان بزرگ و عریض یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند بر روی کوچک تر دیده شدن منزل شما تاثیر گذار باشد. در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که منزلتان فضای زیادی ندارد پیشنهاد میکنیم که برای بزرگتر نشان دادن منزل خود سعی کنید از مبلمان جمع و جورتر استفاده کنید و فضای پرت بین مبلمان را اینگونه کاهش دهید.

اما رعایت این موضوع فقط محدود به ملمان نیست و شما می توانید با انتخاب لوازم خانگی کوچکتر و کم ارتفاع‌تر فضای خالی بیشتری را در منزل خود به وجود بیاورید و باعث بزرگتر دیده شدن منزل خود شوید.

برای بزرگتر جلوه دادن خانه، طراحی داخلی خود را نظم ببخشید

معمولا در ساختمان هایی که فضای زیادی ندارند استفاده از طراحی داخلی شلوغ می تواند معایب بسیار زیادی را داشته باشد و علاوه بر این که فضای داخلی ساختمان شما را کاهش می دهد باعث می شود تا فضای شما بی نظم و شلوغ به‌نظر برسد. طراحی های داخلی منظم و مرتب می تواند در ساختمان‌های کم متراژ جلوه بسیار شیک و زیبایی را بدهد.

برای بزرگتر جلوه دادن خانه، از پوسترهای دیواری مناسب استفاده کنید

آخرین و مهم ترین عاملی که می تواند تاثیر بسزایی بر روی زیبایی و البته بزرگتر نشان داده شدن محیط داخلی منزل شما بگذارد، استفاده از پوستر دیواری مناسب و زیبا است.

از نظر علم روانشناسی و طراحی پیشنهاد میشود تا پوستر دیواری هایی را انتخاب کنید که از لحاظ روانشناسی مانند رنگ های روشن عمل می کنند. استفاده از آنها در طراحی داخلی منزل باعث می شود تا زمانی که شخصی به منزل شما مراجعه می کند فضای داخلی منزل شما برای او بزرگتر نشان داده شود. ما در دکورتک بهترین و زیبا ترین پوستر دیواری ها برای طراحی داخلی فضا های کوچک و کم متراژ را گردآوری کرده ایم.

پس حتما دسته‌ی پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری پتینه و پوستر دیواری نستعلیق را برای زیباتر و بزرگتر جلوه دادن فضایتان مشاهده نمایید.

پوستر دیواری

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()