شماره تماس : 09128443227

چگونه با پوستر سقفی خانه خود را مجلل کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 بهمن 1400 در ساعت 13 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

چگونه با پوستر سقفی خانه خود را مجلل کنیم؟

پیش از زمان روی کار آمدن آسمان مجازی و پوستر سقفی، اغلب برای زیبایی سقف خانه‌ها از گچ بری، کناف، گچ کاری و یا نورپردازی استفاده می‌شد. اما در حال حاضر پوستر سقفی پیشنهاد اول طراحان داخلی است. این محصول جذاب با ویژگی هایی همچون نصب سریع و آسان، هزینه پایین و کیفیت بالا، طرح های متنوع و جذاب و غیره در مقایسه با سایر محصولات سقفی پیشتاز است.

کاربرد پوستر سقفی

سقف یکی از مهمترین قسمت‌های هر فضایی به شمار می‌رود که دارای جایگاه خاصی در معماری داخلی می‌باشد. به همین دلیل قابل ذرک است که هر نوع طرحی را نمی‌توان بر روی سقف نصب کرد و لازم است پوشش دیوارها را با توجه به طراحی پوستر دیواری در نظر گرفت. پوستر سقفی اگر متناسب با سبک محیط انتخاب شوند فضایی خاص و مثال‌زدنی خلق می‌کند. امروزه پوسترهای سقفی دارای طرح های متنوع هستند که در بین آن ها طرح آسمان، طرح فرشته، کلاسیک و یا مدرن پرفروش هستند. تمامی این پوسترهای سقفی را می‌توانید از طریق سایت دکورتک تهیه نمایید.

انواع پوستر سقفی

·         پوستر سقفی طرح آسمان

پوستر سقفی طرح آسمان یکی از پرفروش ترین طرح های پوستر سقفی می‌باشد که بر روی سقف می‌تواند به زیبایی خودنمایی کند. این طرح که بیشتر دارای رنگ های آبی و سفید می‌باشد، انتخاب بسیار مناسبی برای دیزاین سقف اتاق خواب، پاساژها و ... خواهد بود. پیشنهاد میکنیم که پوستر سقفی را که برای اتاق خواب استفاده می‌نمایید بهتر است طرح آسمان پرستاره و کهکشانی در شب باشد و اگر بر روی سقف ساختمان‌های تجاری و اداری قرار است نصب شود پیشنهاد می‌کنیم طرح آسمان روز باشد.

پوستر سقفی

پوستر سقفی

·         پوستر سقفی طرح جنگل 

به دلیل اینکه رنگ سبز بر پوستر سقفی طرح جنگل غالب است، انرژی طبیعت به خوبی وارد محیط شده و حس طراوت را به افراد انتقال می‌دهد.

پوستر سقفی

·         پوستر سقفی طرح فرشته 

 اکثر اوقات پوستر سقفی طرح فرشته در ساختمان‌های لوکس و اشرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پوستر که بیشتر از افکار رویایی انسان و جایگاه فرشتگان در فضایی بالاتر از زمین نشات می‌گیرد، حال و هوایی خاص به محیط می‌بخشد. از پوستر سقفی طرح فرشته اغلب برای دیزاین سقف لابی ها، سالن‌های پذیرایی مجلل، و تالارهای مجلل استفاده می‌شود.

 پوستر سقفی

·         پوستر سقفی طرح مینیاتوری

از دیگر پوسترهای سقفی محبوب، پوستر سقفی طرح مینیاتوری است که هر سقفی که با این طرح ها مزین شود هنر اصیل ایرانی را به صورت ملموس نمایان می کند. این پوسترها مانند یک اثر هنری فاخر بر روی سقف به خودنمایی می پردازد و دنیای متفاوتی را به روی هر بیننده می گشاید.

پوستر سقفی

پوستر سقفی سه بعدی

پوستر سقفی سه بعدی سایت دکورتک با داشتن طرح‌های فوق العاده زیبا، محدودیتی در طرح و تنوع ندارند. به همین جهت انتخاب های متعددی برای منزل و محل کار پیش رو شما قرار می‌دهند. پوستر سقفی سه بعدی کمک می کند تا عمق و ارتفاع سقف بیشتر از آنچه هست بنظر برسد و همین موضوع کمک شایانی به عمق و وسعت بخشیدن فضا خواهد کرد.

اگر در کنار استفاده از این پوسترها به نورپردازی سقف نیز بپردازید و طرح انتخابی را با سبک دکوراسیون دخلی فضایتان هماهنگ کنید، تقریبا همه آن چیزی که محیط را متفاوت و رویایی جلوه می دهد در اختیار دارید.  پوستر سقفی سه بعدی در ابعاد مختلف تولید می شود و حتی این امکان را دارید تا طرح و اندازه دلخواهتان را سفارش دهید.

دوام و کیفیت پوستر سقفی

دوام و کیفیت یک محصول به متریالی که برای تولید آن بکار رفته است بستگی دارد، با این حال در بسیاری از موارد باید به محل نصب پوستر به عنوان یکی از کاراکترهای مهم در تعیین میزان ماندگاری پوستر سقفی نیز توجه کرد.

اصولا پوسترهایی که در فضای پذیرایی، اتاق خواب و یا سایر سالن ها بکار می روند دوام بیشتری دارند، اما پوستر سقفی در فضای آشپزخانه دوام کمتری دارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم از پوسترهایی استفاده کنید که قابلیت بسیار بالایی در برابر گرما و رطوبت دارند.

سرویس های بهداشتی نیز از جمله فضاهایی هستند که باید از بهترین متریال های ممکن برای پوشش سقف استفاده کرد. هرچند قیمت پوستر سقفی در این شرایط افزایش میابد، با این حال نباید از حفظ جلوه پوستر در طراحی داخلی چشم پوشی کرد.

ترکیب پوستر سقفی با پوستر دیواری لاکچری، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری طبیعت و صد البته پوستر دیواری پتینه، زیبایی بی‌بدیلی به فضای مورد نظر شما خواهد بخشید.

کلام پایانی

پوسترهای سقفی محصولاتی جدید هستند که به تازگی روانه بازار شده‌اند. با استفاده از پوستر سقفی شما میتوانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار مقرون به‌صرفه و کم، طرح‌هایی زیبا بر روی سقف خانه و یا محل کار خود داشته باشید و فضای خانه و محل کار خود را مجلل و زیبا سازید.

ارسال نظر

زری وحدتب :
0 0
من مشهدهستم شمااینجا نمایندگی دارید شما کدوم شهرهستید
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر دفتر ما تهران هستش سفارشتون از اینجا ارسال میشه و برای نصب و اجرا از شهر خودتون براتون نصاب میفرستیم،
سیدسلمان خونسار ... :
0 0
کد R_ 6492برای سقف اتاق خواب 3 متردر 3.6متر چقدر میشود؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر پوستر سقفی که شما نیاز ارین 10.8 متر مربع میشه قیمت ها از 109.000 تومان شروع میشه تا 149.000 تومان برای مثال با کمترین قیمت میشه 1.177.000 تومان
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()