شماره تماس : 09128443227

روش تشخیص یک پوستر دیواری با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 بهمن 1400 در ساعت 12 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پوستر دیواری که به عنوان ابزاری برای دکور کردن دیوارها این روزها طرفداران بسیاری دارد، توانسته است جایگزین و رقیب جدی برای رنگ آمیزی دیوار باشد. در مقاله " مزایا و معایب پوستر دیواری " درمورد مزایای پوستر دیواری توضیح داده‌ایم و اکنون زمان آن است که یک سوالی که همیشه مطرح می‌شود را پاسخ دهیم؛ روش تشخیص پوستر دیواری با کیفیت چیست؟

برای تشخیص پوستر دیواری با کیفیت چند نکته مهم وجود دارد که در ادامه این مقاله به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

پوستر دیواری

نحوه تشخیص پوستر دیواری با کیفیت چگونه است؟

  •   توجه به روکش پوستر دیواری

اولین روش در تشخیص پوستر دیواری با کیفیت توجه به روکش آن است. در مدل های باکیفیت و مرغوب روکش سطح فوقانی میبایست از نوع وینیل باشد. وزن روکش سطح بالایی در هر متر مربع، هم باید بین سیصد تا چهارصد و پنجاه باشد.

  • قابل شستشو بودن پوستر دیواری

دومین روش در تشخیص پوستر دیواری با کیفیت قابلیت شستشو آن است. طبیعی است که پوشش فوقانی پوستر دیواری بعد از گذشت زمان، دوده گرفته و کثیف شود و اگر نتوانید آن را تمیز کرده و یا شستشو دهید اجبارا باید آن را تعویض کنید و خب قطعا این راه اصلا مقرون بصرفه نیست. اما خوشبختانه پوستر دیواری های سایت دکورتک تماما از نوع باکیفیت بوده و شما می‌توانید در صورت نیاز با کشیدن دستمال نم‌دار، آن را تمیز کرده و عین روز اول درخشان کنید.

پوستر دیواری

  • میزان کشش و درصد گسستگی پوستر دیواری

یکی دیگر از روش های تشخیص پوستر دیواری با کیفیت، توجه به میزان کشش و درصد گسیختگی پوستر دیواری است. اگر کاغذ پوستر دیواری درصد کشیدگی و گسستگی خوبی روی دیوارهای خشک داشته باشد، با کیفیت بوده و ماندگارای بیشتری خواهد داشت.

پوستر دیواری

  • ضد آلرژی بودن پوستر دیواری

موضوع ضد حساسیت بودن پوستر دیواری جزو نکات بسیار پر اهمیت است. پوستر دیواری های مرغوب ضد آلرژی بوده و تماس با آن‌ها حساسیت ایجاد نمی‌کند و البته بوی مواد غذایی و یا دود و گرد و غبار را هم در خود نگه نمی‌دارد. پس حتما این مورد را نیز جز روش های تشخیص پوستر دیواری باکیفیت در نظر داشته باشید.

  • مشخص نبودن درز در پوستر دیواری

قطعا از نکاتی که بسیار واضح است مشخص نبودن رد درز و خطوط در طرح پوستر دیواری است. مثلا اصلا خوشایند نیست که شما پوستر دیواری طبیعتی که نصب کرده اید را در دو بخش مجزا مشاهده نمایید. روی سطح یک پوستر دیواری با کیفیت بعد از اینکه نصب شد هیچ گونه درزی مشاهده نخواهید کرد و کاملا یکدست و صاف است.

 پوستر دیواری

ما در دکورتک با داشتن پشتیبانی 24 ساعته می‌توانیم شما را در انتخاب پوستر دیواری با کیفیت با قیمت مناسب برای سبک طراحی منزل شما یاری کنیم. جهت دریافت مشاوره رایگان در انتخاب پوستر دیواری می‌توانید به وبسایت دکورتک مراجعه کرده یا با شماره تلفن با ما تماس بگیرید.

کلام پایانی

در این مقاله روش های تشخیص پوستر دیواری باکیفیت را با هم مرور کردیم. خرید و نصب یک پوستر دیواری با کیفیت علاوه بر اینکه فضای شما را زیبا و منحصربفرد خواهد کرد، شما را از نظر اقتصادی نیز یاری رسانده و از صرف هزینه های بیهوده و تکراری بی نیاز می‌سازد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()