شماره تماس : 09128443227

معرفی مراکز فروش پوستر دیواری شرق تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 2 آذر 1399 در ساعت 8 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افرادی که در شرق تهران زندگی می کنند، همواره با این مشکل مواجه هستند که نمی دانند برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود باید به سراغ کدام مراکز فروش تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی بروند.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهم ترین مراکز فروش پوستر دیواری در شرق تهران آشنا کرده و در رابطه با بهترین مراکز فروش در این منطقه از تهران با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این مراکز بیاندازیم.

شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک

بدون هیچ شک و تردید، یکی از مهم ترین مراکز دیواری در شرق تهران، شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک است. وجود ویژگی های مختلف سبب شده تا از این شرکت به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش پوستر دیواری در شرق تهران یاد شود.

مهم ترین ویژگی شرکت دکوراسیون دکور تک این است که این شرکت تمام تلاش خود را کرده تا امکانات فوق ‌العاده ای را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در ادامه شما را با مهم ترین ویژگی ها و امکاناتی که شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک ارائه می دهد، آشنا کرده و در رابطه با هر یک از آن ها توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

دکور تک

محصولات متنوع و گسترده

اگر بخواهیم در رابطه با محصولات برند دکور تک صحبت کنیم، باید گفت که این شرکت همواره تلاش کرده تا محصولات متنوع و جذابی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 شما می توانید به راحتی محصولات جذاب و با کیفیتی را مشاهده کنید که توسط شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک طراحی و تولید شده است.

 به عنوان مثال پوستر دیواری های این برند در دسته بندی های گوناگونی قرار گرفتند که از مهم ترین آن ها می توان به پوستر دیواری سه بعدی، پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری لاکچری، پوستر دیواری نقاشی، پوستر دیواری چهره و... اشاره کرد.

 به همین دلیل است که این برند به عنوان یکی از شرکت های خاص در بین تولیدکنندگان پوستر دیواری شناخته شود و افرادی که قصد دارند تا در شرق تهران اقدام به خرید پوستر دیواری کنند به سراغ این شرکت رفته و محصولات متنوع و جذابی را از شرکت دکور تک خریداری می کنند.

شما می توانید با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید محصولات جذاب و متنوعی از این برند کرده و به راحتی پوستر دیواری مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید.

کیفیت بالای محصولات

یکی دیگر از ویژگی های پوستر دیواری های تولید شده توسط شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک کیفیت بالای این محصولات است. پوستر دیواری هایی که توسط دکور تک ارائه می شود، با متریال های با کیفیت و فوق العاده تولید شده اند و همین موضوع سبب شده تا افرادی که قصد خرید پوستر دیواری را دارند بتوانند از ضمانت نامه کیفی برای کلیه محصولات تولید شده توسط این برند بهره‌ مند شوند.

برند دکور تک این امکان را فراهم کرده تا افرادی که از این برند محصولی را خریداری کردند، بتوانند در صورت بروز هر گونه مشکل با بخش پشتیبانی دکور تک تماس گرفته و از خدمات پس از فروش این برند بهره مند شوند.

حتی مدیریت شرکت دکوراسیون داخلی این امکان را فراهم کرده تا در ساعات غیر اداری نیز افراد بتوانند با بخش پشتیبانی این شرکت از طریق شبکه های اجتماعی تماس بگیرند و مشکل خود را برطرف کنند.

ارائه تخفیفات مختلف

اگر قصد خرید پوستر دیواری را دارید، اما به دنبال آن هستید تا محصولاتی مقرون به صرفه و اقتصادی را خریداری کنید، می توانید از پوستر دیواری های برند دکور تک استفاده کنید، زیرا در وهله اول تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک با قیمت رقابتی عرضه شده و به نسبت سایر برندها بسیار ارزان و اقتصادی است.

از سوی دیگر این شرکت با ارائه تخفیفات مختلف این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا آن ها باز هم بتوانند پوستر دیواری های دکور تک را با قیمت پایین تری خریداری کنند.

برای افرادی که به دنبال خرید پوستر دیواری با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند، پوستر دیواری های برند دکور تک بهترین گزینه به حساب می آیند.

سایر ویژگی های فروشگاه اینترنتی دکور تک

ویژگی دیگری که سبب شده تا از شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش پوستر دیواری شرق تهران نام ببریم، امکان خرید اینترنتی از این شرکت است.

 دکور تک با افتتاح فروشگاه اینترنتی خود، تلاش کرده تا وارد فضای دیجیتال مارکتینگ شده و محصولات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش برساند.

این به آن معنی است که از این پس تمامی افراد می توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی، پوستر دیواری های دکور تک را به صورت آنلاین مشاهده کرده، هر یک از آن ها که مد نظرشان قرار گرفت را خریداری کنند و کمتر از دو روز کاری پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنند.

 این برند امکان ارسال به تمامی نقاط ایران را داشته و با نمایندگی های مختلفی که در شهرستان های سراسر ایران دارد، این امکان را فراهم کرده تا حتی فرآیند نصب پوستر دیواری نیز توسط افراد متخصص و انتخاب شده از سوی دکور تک انجام شود.

تمامی این فعالیت ها برای آسودگی مشتریان بوده و افرادی که از محصولات شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک استفاده می کنند، می توانند به راحتی پوستر دیواری مورد نظر خود را مشاهده کرده، سفارش داده و شاهد نصب آن باشند.

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی  دکور تک

شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک در تهران، خیابان آزادی خوش جنوبی کوچه تمدن پلاک ۵ واحد ۴ قرار گرفته است. اگر در شهر تهران هستید می توانید با شماره 66856964-021 تماس گرفته و با دفتر مرکزی این شرکت در تهران ارتباط برقرار کنید.

افرادی که در شهرستان ها حضور دارند نیز می توانند با شماره 66857483-021 که واحد فروش حضوری در شهرستان ها است تماس حاصل کنند.

همان طور که گفته شد، مدیریت شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک شماره ای برای تماس در ساعات غیر اداری را نیز در نظر گرفته است. شما می توانید با شماره 09128443227 در ساعات غیر اداری تماس گرفته و پشتیبانی محصولات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

نقشه موقعیت مکانی دفتر فروشگاه دکور تک

 

دکوراسیون داخلی رها

یکی دیگر از شرکت های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی و عرضه پوستر دیواری در شرق تهران، شرکت دکوراسیون داخلی رها است. این شرکت با مدیریت آقای شهرام صلح میرزایی به عنوان یکی از وارد کننده های محصولات تزیینی داخلی منزل شناخته می شود. از مهم ترین محصولات این برند می توان به کاغذ دیواری، پوستر دیواری و لمینت اشاره کرد.

دکوراسیون رها

آدرس  دفتر دکوراسیون داخلی رها : تهرانپارس ، خیابان سازمان آب کوچه خورشید پلاک 42

شماره تماس : ۴۶۰۲۰۴۷۶

نقشه موقعیت مکانی دفتر دکوراسیون داخلی رها

روم پیپر

یکی از برند های فعال در حوزه تولید و فروش پوستر دیواری در ایران روم پیپر است. این برند با تولید محصولات مختلف همواره تلاش کرده تا به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش پوستر دیواری در شرق تهران شناخته شود.

شماره تماس: 44022448

روم پیپیر

ساختمون

برند ساختمون یکی از برندهای فعال در زمینه فروش پوستر دیواری در شرق تهران است. این برند علاوه بر پوستر دیواری محصولات متنوع دیگری همچون کاغذ دیواری، پارکت، لمینت و... را به مشتریان خود ارائه می دهد و به نوعی یک سایت معرفی است و به همین دلیل نمی توان برند ساختمون را به عنوان یکی از شرکت های تخصصی در زمینه پوستر دیواری بنامیم.

ساختمون

نقشه موقعیت مکانی دفتر وبسایت ساختمون

 

 

شهر کاغذ دیواری

در شرق تهران مراکز فروش پوستر دیواری مختلفی وجود دارد که یکی از این مراکز، شهر کاغذ دیواری است که به عنوان مجموعه زنجیره ای دکوراسیون داخلی، شعب های مختلفی در شهر تهران دارد.

شهر کاغذ دیواری با تولید کاغذ دیواری و پوستر دیواری های مختلف به عنوان یکی از شرکت های مشهور و فعال در این حوزه شناخته می شود. یکی از نکات مهم در رابطه با این مجموعه شعبه های مختلف آن در شهرهای ایران است.

شهر کاغذ دیواری

آدرس شعبه مرکزی شهر کاغذ دیواری: تهران،بازار مبل یافت آباد، پلاک 151، پاساژ برنا، طبقه دوم، شهر کاغذ دیواری مرکزی

تلفن: ۰۲۱۶۵۸۱۲۳۵۰

نقشه موقعیت مکانی دفتر شهر کاغذ دیواری

 

 

بهترینو

بهترینو به عنوان یکی از برندهای فعال در حوزه معرفی تولید کنندگان پوستر دیواری و کاغذ دیواری در شرق تهران است و افرادی که در این منطقه هستند می توانند به سراغ این برند رفته و از فروشگاه های معرفی شده توسط آن دیدن کنند. البته باید به این موضوع توجه داشت که اعتبار سایر شرکت های عرضه پوستر دیواری مثل شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک، شهر کاغذ دیواری و یا شرکت دکوراسیون داخلی رها بسیار بیشتر از برند بهترینو است.

تلفن تماس: ۶۶۰۹۴۳۰۸

بهترینو

فروشگاه رونیا

رونیا نیز در حوزه تولید و عرضه محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و در زمینه تولید و عرضه پوستر دیواری و کاغذ دیواری فعالیت دارد.

اگر قصد دارید تا به سراغ شرکتی بروید که در زمینه تولید و عرضه پوستر دیواری به صورت اختصاصی و متمرکز فعالیت دارد به شما پیشنهاد می دهیم تا به سراغ شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک رفته و محصولات مورد نظر خود را از این برند خریداری کنید.

رونیا

آدرس فروشگاه رونیا: تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

تلفن : 44288700

نقشه موقعیت مکانی دفتر فروشگاه رونیا

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()