شماره تماس : 09128443227

معرفی مراکز فروش پوستر دیواری جنوب تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افرادی که در جنوب شهر تهران سکونت دارند، همواره برای قیمت خرید پوستر دیواری با مشکلات مختلفی مواجه هستند. آن ها عموما نمی دانند که برای خرید پوستر دیواری باید به سراغ کدام یک از مراکز فروش این محصولات رفته و پوستر مورد نظر خود را از چه برندی خریداری کنند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین مراکز فروش پوستر دیواری جنوب تهران آشنا کرده و در رابطه با هر یک توضیحاتی را ارائه دهیم.

با مطالعه این مطلب انتظار می رود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در جنوب شهر تهران پوستر دیواری های مورد نظر خود را از مراکز معتبر عرضه کننده خریداری کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک

اگر در جنوب تهران علاقه مند هستید تا به سراغ یکی از بهترین مراکز فروش پوستر دیواری بروید، به شما پیشنهاد می دهیم تا شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک را انتخاب کنید. این شرکت همواره به تولید محصولات با کیفیت، متنوع و جذاب شهرت دارد.

خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد بسیار زیاد این شرکت بوده ایم و این مجموعه توانسته محصولات حرفه ای و با کیفیت بالایی را تولید کند.

از مهم ترین ویژگی های محصولات تولید شده توسط این برند می توان به کیفیت بالای آن ها و تنوع فوق العاده پوستر دیواری هایشان اشاره کرد.

یکی از نکاتی که لازم است تا در رابطه با شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک به آن اشاره داشت، این است که این برند تمرکز خود را بر روی تولید پوستر دیواری گذاشته است و همین موضوع سبب شده تا بر خلاف سایر شرکت ها، در حوزه پوستر دیواری جایگاه فوق‌ العاده ای به دست بیاورد. در ادامه شما را با این برند آشنا کرده و در رابطه با محصولات آن توضیحاتی را ارائه می دهیم.

دکور تک

دسته بندی های متنوع در محصولات شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک

اگر بخواهیم نگاهی به ویژگی های محصولات تولید شده توسط شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک بیاندازیم، به عنوان اولین پارامتر باید به این نکته اشاره داشت که این برند دسته بندی های متنوع و مختلفی را برای طراحی و تولید پوستر دیواری در نظر گرفته است.

از مهم ترین دسته بندی های این برند می توان به پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری گل، پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری سه بعدی، پوستر دیواری پشت تلویزیون و... اشاره کرد.

وجود دسته بندی های مختلف این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا آن ها بتوانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و این محصولات را خریداری کنند.

 اگر دوست دارید تا به سراغ یک برند با تنوع فوق العاده زیاد در طرح بروید، شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک بی شک گزینه مناسبی برای شما در جنوب شهر تهران به حساب می آید و شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید.

ارسال سریع پوستر دیواری به تهران و شهرستان ها

یکی دیگر از ویژگی های شرکت دکوراسیون داخلی، ارسال سریع محصولات به نقاط مختلف شهر تهران و شهرستان های مختلف ایران است. پس از ثبت سفارش پوستر دیواری از برند دکور تک می توانید در کمتر از ۲ روز کاری محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

خوشبختانه علاوه بر جنوب تهران، این برند محصولات خود را به سایر شهرهای ایران نیز ارسال می کند و افرادی که در شهرستان ها حضور دارند نیز می توانند از شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

نصب پوستر دیواری توسط افراد متخصص

شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک در نقاط مختلف شهر تهران و در شهرستان های ایران نمایندگی دارد. وجود این نمایندگی ها سبب شده تا مشتریان پس از خرید محصول به راحتی بتوانند فرایند نصب پوستر دیواری ها را نیز به آن ها بسپارند و بدون هیچ دغدغه ای شاهد نصب محصولات خود بر روی دیوار مورد نظرشان باشند.

اگر به دنبال آن هستید تا خرید و نصب پوستر دیواری را با سرعت بسیار زیاد انجام دهید، می توانید خرید و سفارش محصولات خود را از طریق سایت شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک انجام داده و فرآیند نصب این محصولات را نیز به نمایندگی های این برند بسپارید.

فروشگاه اینترنتی و آنلاین خرید پوستر دیواری دکور تک

برند دکور تک با افتتاح فروشگاه اینترنتی خود این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی از طریق اینترنت پوستر دیواری های مختلف تولید شده توسط این شرکت را مشاهده کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

در فروشگاه اینترنتی دکور تک این امکان فراهم است تا افراد در رابطه با محصولات مختلف نظرات خود را ارائه دهند و شما می توانید نظرات سایر مشتریان را در رابطه با هر یک از محصولات این شرکت مشاهده کنید.

وجود شفافیت در این سایت به مشتریان کمک می کند تا پوستر دیواری های مورد نظر خود را به راحتی مشاهده کرده و نظرات سایر کاربران را در رابطه با هر یک از محصولات مطالعه کنند و سپس به راحتی و بدون دغدغه محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

تماس و ارتباط با شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک

اگر قصد دارید تا به آدرس شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک بروید، باید گفت که این برند در تهران، خیابان آزادی خوش جنوبی کوچه تمدن پلاک ۵ واحد ۴ قرار دارد و در صورت نیاز می توانید برای برقراری ارتباط در شهر تهران با شماره 66856964-021 تماس بگیرید. اگر در شهرستان هستید نیز با شماره گیری 66857483-021 می توانید با واحد فروش حضوری در شهرستان های شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک ارتباط برقرار کنید.

شماره موبایل 09128443227 نیز برای پشتیبانی در ساعات غیر اداری در نظر گرفته شده است تا افراد در صورت بروز مشکل بتوانند در هر زمان با این مجموعه تماس گرفته و مشکلات خود را برطرف کنند.

موقعیت مکانی شرکت دکور تک

شهر کاغذ دیواری

یکی دیگر از برندهایی که می توانید در جنوب تهران برای خرید پوستر دیواری به سراغ آن بیایید، شهر کاغذ دیواری است. در واقع این برند به عنوان بزرگترین مجموعه زنجیره ای دکوراسیون داخلی ایران شناخته می شود و علاوه بر جنوب شهر تهران در نقاط مختلف این شهر شعبه دارد.

از مهم ترین محصولات تولید شده توسط این برند می توان به پوستر دیواری، کاغذ دیواری، لمینت، کفپوش، پرده، آینه، سرویس خواب و... اشاره داشت.

شهر کاغذ دیواری

شما می توانید با شماره ۰۲۱۶۵۸۱۲۳۵۰ با شهر کاغذ دیواری تماس بگیرید. شعبه مرکزی این مجموعه نیز در تهران، بازار مبل یافت آباد، پلاک ۱۵۱، پاساژ برنا، طبقه دوم، شهر کاغذ دیواری مرکزی قرار دارد.

موقعیت مکانی شرکت شهر کاغذی دیواری

دکور آفیس

دکور آفیس برند دیگری است که افراد می توانند در جنوب تهران برای خرید پوستر دیواری به سراغ آن آمده و محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنند.

شما می توانید با بازدید از سایت دکور آفیس محصولات مختلف این برند را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود هر یک از این محصولات را سفارش دهید.

از مهم ترین مواردی که توسط مجموعه دکوراسیون عرضه می شود، می توان به کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پوستر سقفی، پارکت، کفپوش، تابلو، آسمان مجازی و... اشاره کرد.

 هر یک از محصولات تولید شده توسط شرکت دکور آفیس دارای زیر مجموعه های مختلفی است و همین موضوع باعث شده تا تنوع محصولات تولید شده توسط دکور آفیس به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند.

دکور آفیس

شما می توانید با شماره 02146104769 با دکور آفیس تماس بگیرید. این مجموعه در بزرگراه همت، بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) واقع شده است.

موقعیت مکانی شرکت دکور آفیس

گروه طراحی و بازسازی

گروه طراحی و بازسازی یکی دیگر از مجموعه هایی است که از آن به عنوان یکی از مراکز فروش پوستر دیواری در جنوب تهران یاد می شود. شما می توانید با شماره 02144306619 با این مجموعه تماس بگیرید. گروه طراحی و بازسازی در خیابان کوهسار بین قائم و مهدی پلاک 107 واقع شده است و علاوه بر فروش و عرضه محصولات مختلف نظیر پوستر دیواری و کاغذ دیواری می توانید فرآیند بازسازی محیط پیرامون خود را نیز به این مجموعه بسپارید.

طراحی و  بازسازی

موقعیت مکانی شرکت طراحی و بازسازی

دکوراسیون رها

مجموعه دکوراسیون رها به عنوان یکی از شرکت های مهم و فعال در زمینه دکوراسیون داخلی و ارائه پوستر دیواری در تهران شناخته می شود. مدیریت این مجموعه توسط آقای شهرام صلح میرزایی صورت می گیرد.

مجموعه دکوراسیون داخلی رها به عنوان یکی از واردکننده های بسیار مهم محصولات تزیینی در ایران شناخته می شود. از مهم ترین محصولاتی که می توانید از این مجموعه معروف خریداری کنید، می توان به کاغذ دیواری، پوستر دیواری و لمینت اشاره کرد. برند رها از سال ۹۳ تا به امروز توانسته محصولات مختلف و فوق‌ العاده ای را وارد و عرضه کند.

دکوراسیون رها

دفتر مرکزی دکوراسیون داخلی رها در تهران، تهرانپارس، خیابان سازمان آب، کوچه خورشید، پلاک ۴۲ قرار دارد و در صورت نیاز می توانید با شماره ۷۴۳۵۹-۰۲۱ با این مجموعه تماس بگیرید.

موقعیت مکانی دکوراسیون رها

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()