شماره تماس : 09128443227

دیزاین لوکس با پوستر دیواری لاکچری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سال ها پیش ایجاد یک سبک لاکچری در فضای داخلی ساختمان، نیازمند خرید وسایل لوکس و گران قیمت بود، اما طراحان داخلی در چند سال گذشته به سبک جدیدی از دکوراسیون داخلی روی آورده اند که شما را از خرید وسایل گران قیمت معاف می کند. در ادامه در مورد پوستر دیواری لاکچری و تناسب آن با فضاهای مختلف می پردازیم.

پوستر دیواری لاکچری چیست؟

پوستر دیواری لاکچری همانند سایر پوستر دیواری ها، یک تصویر خاص بر روی بافت کاغذی یا غیرکاغذی است.

وجه تمایز این دسته از سایر دسته های انواع پوستر دیواری، طرح و رنگی است که بر روی متریال مربوطه اجرا می شود. مثلا پوستر دیواری گل ارائه کننده طرح گل های طبیعی و فانتزی است، ولی پوستر دیواری لاکچری برخی از تصاویر خاص همانند مروارید، طراحی های طلایی، نگین ها و امثال آن ها را در قالب رنگ های لاکچری همچون رنگ طلایی، زرشکی و نقره ای ارائه می کند.

نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد استفاده از طرح خاص و شیک برای تولید پوستر دیواری لاکچری است. بنابراین صرفا نباید تصور کنیم که این دسته از انواع پوستر دیواری صرفا ارائه کننده طرح های طلایی و نقره ای می باشد بلکه در بسیاری از موارد به علت ارائه طرح های خاص و ویژه ای همانند طرح الهه های زمان باستان نیز به عنوان پوستر لوکس و لاکچری شناخته می شود.

پوستر دیواری لاکچری به چند دسته تقسیم میشوند؟

در اکثر شرکت های تولید کننده، دو نوع پوستر لاکچری طراحی و تولید می شود؛

  • پوستر دیواری لاکچری تک بعدی
  • پوستر دیواری لاکچری سه بعدی

اصولا پوستر دیواری هایی که به صورت سه بعدی طراحی می شوند محبوبیت بسیار بالایی نزد طراحان داخلی و سایر افراد دارند، با این حال برخی از انواع پوستر دیواری لاکچری که به صورت تک بعدی طراحی شده اند جذابیت زیادی داشته و مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار می گیرند.

در اغلب موارد، خرید پوستر دیواری لاکچری سه بعدی، با هدف طراحی دیوارهای داخلی در ساختمان های لوکس تجاری صورت می گیرد، اما این موضوع یک قانون کلی نیست و شما می توانید باتوجه به سلیقه خود از یک طرح سه بعدی پوستر دیواری لاکچری برای تکمیل دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی نیز استفاده کنید.

در ادامه از مکان هایی که میتوانیم از پوستر دیواری لاکچری استفاده کنیم را شرح خواهیم داد:

استفاده از پوستر دیواری لاکچری برای پذیرایی

سالن پذیرایی یک ساختمان مسکونی جزو مهمترین فضاهایی است که افراد برای تکمیل دکوراسیون آن به خرید پوستر دیواری روی می آورند. زمانیکه از سبک لاکچری در یک ساختمان مسکونی سخن به میان می آید در واقع فضای پذیرایی است که مهمترین و بیشترین طراحی های لاکچری را به خود اختصاص می‌ دهد.

به همین جهت این احتمال وجود دارد که فضای داخلی یک ساختمان مسکونی با استفاده از سبک لاکچری و مدرن طراحی شده باشد، اما فضاهایی همچون اتاق خواب ها دارای یک سبک متفاوت و متمایز از سبک لاکچری باشند.

در این رابطه رعایت چند نکته ضروری است. انتخاب دیوار مورد نظر برای نصب و الصاق پوستر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در ساختمان های با متراژ کمتر از دیوار پشت مبلمان و یا دیوار جانبی آن برای نصب پوستر دیواری لاکچری استفاده می‌ کنند، اما اگر ساختمان شما متراژ بالایی دارد و شامل دیوارهای متعددی در بخش لابی، پذیرایی و تی‌وی روم است باید با دقت بیشتری نسبت به انتخاب دیوار یا دیوارهای مناسب برای نصب پوستر دیواری لاکچری داشته باشید.

پوستر دیواری لاکچری

استفاده از پوستر لاکچری برای ساختمان های اداری

در ساختمان های اداری اغلب از پوستر دیواری هایی استفاده می شود که نمای ساده تر و  عامه پسندتری داشته باشند. به همین دلیل استقبال از پوستر دیواری گل و یا پوستر دیواری طبیعت برای طراحی داخلی ساختمان های اداری بیشتر است. اغلب طراحان داخلی نیز برای دکور کردن ساختمان های اداری توصیه می کنند از خرید پوستر دیواری لاکچری برای  فضاهای رسمی خودداری نمایند.

پوستر دیواری لاکچری

استفاده از پوستر لاکچری برای سالن های تجاری

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کارها و شرکت‌ های تجاری استقبال بالایی از خرید پوستر دیواری داشته اند، اما در این میان خرید پوستر دیواری لاکچری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. با توجه به اینکه اغلب ساختمان های تجاری یک فضای گسترده تر را در مقایسه با ساختمان های مسکونی در اختیار دارند خرید پوستر دیواری لاکچری سه بعدی نیز متداول تر است. به همین طریق می توان بدون پرداخت هزینه های بالا، یک طراحی لوکس و اشرافی را در شرکت های تجاری ایجاد نمود.

پوستر دیواری لاکچری

استفاده از پوستر دیواری لاکچری برای دیوار پشت تلویزیون

این دسته از پوستر دیواری لاکچری را می‌ توان با طرح ها و پترن هایی شناخت که با هدف استفاده در دیوار پشت تلویزیون طراحی شده ‌اند. با توجه به اینکه از محل قرار گرفتن تلویزیون در ساختمان های مسکونی به عنوان نقطه کانونی سالن پذیرایی یاد می شود، به همین جهت طراحی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پوستر دیواری پشت تلویزیون باید به گونه‌ای باشد که طراحی اصلی و تصویر واقعی پوستر بعد از نصب تلویزیون از دید مخاطب پنهان نگردد. و حتما به این موضوع دقت کنید که اگر فضای میانی پوستر دیواری پشت تلویزیون لاکچری با هدف نصب ال ای دی یا ال سی دی، خالی از طرح و تصویر باشد نمای زیباتری را به نقطه کانونی مزل شما می بخشد.

نکته پراهمیت دیگری که در خصوص خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون لاکچری وجود دارد این است که پوستر پشت الی ای دی و ال سی دی نیز همانند پوستر مناسب برای فضاهای اداری باید از پترن های ساده تری تشکیل شده باشد. این قاعده اصولی در زمینه طراحی فضایی است که باید تلویزیون قرار بگیرد. پترن مورد نظر باید به قدری ساده باشد که تمرکز مخاطب را در زمان تماشای تلویزیون خدشه دار نکند.

پوستر دیواری لاکچری

استفاده از پوستر دیواری لاکچری برای راهرو، سرویس بهداشتی و آشپزخانه

هرچند فضای پذیرایی و نشیمن به عنوان مهمترین فضاهای موجود در ساختمان های مسکونی برای طراحی دکوراسیون داخلی شناخته می ‌شوند، اما نباید از اهمیت فضاهای جانبی همانند راهروها، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها در تکمیل دکوراسیون داخلی غافل گردید.

اغلب پوسترهایی که برای فضاهای جانبی پذیرایی به کار می ‌روند باید در تناسب با سبک اصلی ساختمان که همان اشرافی‌گری و لاکچری بودن است، باشند. پس اگر از پوستر دیواری لاکچری برای طراحی پذیرایی استفاده کرده ‌اید سبک راهرو و آشپزخانه نیز باید به همین صورت باشد.

هر چقدر میزان لاکچری بودن فضای پذیرایی بالاست میزان لاکچری بودن آشپزخانه نیز باید به همان اندازه بالا باشد، اما سبک راهرو و سرویس بهداشتی قدری ساده تر از آشپزخانه و پذیرایی طراحی می گردد. بنابراین از بکارگیری پترن های شلوغ برای طراحی راهرو و سرویس بهداشتی خودداری کنید. نکته دیگری که میتوانید برای تمام کردن لاکچری بودن استفاده کنید، پوستر سقفی لاکچری است. پیشنهاد میکنیم حتما پترن های لاکچری پوستر سقفی لاکچری دکور تک را مشاهده نمایید.

استفاده از پوستر لاکچری برای اتاق خواب

امروز استقبال از خرید پوستر دیواری لاکچری برای طراحی دیوار اتاق خواب زوجین نیز افزایش یافته است. بنابراین زوجین جوان و یا پدر و مادرانی که صاحب فرزند هستند می توانند برای طراحی دیوار های داخلی اتاق خواب خود از پوستر دیواری لاکچری نیز استفاده کنند.

اغلب جوانان ترجیح می‌دهند به سمت خرید پوستری دیواری گل و خرید پوستر دیواری اسپرت برای دکور کردن اتاقشان بروند، اما اگر تمایل به استفاده از طراحی‌های شیک و لاکچری دارند، پوستر دیواری لاکچری می‌توانید زیبایی فضایشان را تکمیل کند.

پوستر دیواری لاکچری

قیمت پوستر دیواری لاکچری

احتمالا برایتان جالب است که با وجود ارائه یک طراحی لوکس و لاکچری در پوستر دیواری لاکچری، قیمتی فراتر از سایر پوست دیواری ها ندارد. در واقع این طراحی و تصویر ارائه شده بر روی یک پوستر نیست که قیمت آن را تعیین می کند بلکه متریال به کار رفته در تهیه و تولید محصول و همچنین کیفیت تصویر حرف نهایی را خواهد زد.

اگر می خواهید بدانید قیمت پوستر دیواری لاکچری چقدر است باید نگاه دقیق تری به متریال یا همان بافت اصلی محصول و دستگاه چاپی که تصویر مورد نظر را بر روی متریال مربوطه چاپ می ‌کند داشته باشید.

فروش پوستر دیواری لاکچری

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی دکورتک  به عنوان یکی از محبوب ترین فروشگاه های داخلی در زمینه عرضه و تولید پوستر دیواری شناخته می شود که در زمینه فروش پوستر دیواری سه بعدی لاکچری و همچنین فروش پوستر ساده لاکچری فعال است. فقط کافیست از طریق منو، گزینه پوستر دیواری لاکچری را انتخاب نماییید و یا روی پوستر دیواری لاکچری کلیک کنید.

کلام آخر

اگر طرفدار سبک تجملی و لاکچری هستید، اما نمی خواهید هزینه های بسیار زیادی برای طراحی ساختمان خود پرداخت کنید، بهتر است نگاه ویژه ای به خرید پوستر دیواری لاکچری داشته باشید. با داشتن سلیقه و فضای تقریبا گسترده، خرید پوستر دیواری لاکچری سه بعدی یک انتخاب ایده آل و بسیار جذاب خواهد بود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()