شماره تماس : 09128443227

همه چیز در مورد پوستر طبیعت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تفاوت پوستر دیواری طبیعت و کاغذ دیواری طبیعت

به یاد داشته باشید که کاغذ دیواری منظره دارای کیفیت تصویر با وضوح بالا نمی باشد و در حقیقت تصویر شماتیکی از یک منظره کوچک را ممکن است به نمایش بگذارند. اما پوستر دیوار منظره از چاپ یک عکس منظره طبیعی یا سه بعدی با کیفیت بالا تشکیل می شود.  تصاویر منظره در پوستر های دیواری به قدری طبیعی و قابل حس می باشند که گویی شما درست در لحظه در طبیعتی زیبا و بکر حضور دارید. شرکت دکور تک این افتخار را دارد که پوستر دیواری طبیعت را با کیفیتی مثال زدنی و طراحی خاص و بی نظیر به شما عزیزان ارائه دهد.

 

دلیل استفاده از پوستر دیواری طبیعت و منظره

طبیعت و منظره سمبل زندگی و نشاط است. رشد و حیات در طبیعت انرژی بی کرانی دارد که قطعا با حضور در آن از این حس سرشار می گردید و قادر خواهید بود فضای سرد و سنگی ساختمان را گرما و صمیمیت ببخشید.  پوستر دیواری طبیعت نیز با یادآوری همان حس در شما به فضای شما طراوت و سرزندگی می بخشد. پوستر طبیعت می تواند با تداعی ویژگی های زیبای بصری طبیعت، روحیه زیبادوستی شما را اغوا کند.

پیشنهاد محل استفاده از پوستر دیواری طبیعت

تصاویر مناظر طبیعی می توانند برای اتاق های کوچک و کم نور انتخابی عالی باشند. اتاق هایی که دارای پنجره کوچک و یا بدون پنجره هستند می توانند با دارا بودن این پوسترهای دیواری این کمبود را جبران کنند و همچنین باعث و دل بازشدن دکوراسیون اتاق شما شوند.

 

·         استفاده از پوستر دیواری طبیعت در سرویس بهداشتی

از نظر علوم زیبایی شناختی، تصاویر مناظر طبیعی انتخاب بسیار مناسبی برای پوشش دیوار حمام یا سرویس بهداشتی می توانند باشند. قطعا تصور اینکه هنگام استحمام و ریلکس کردن در حمام تصویری زیبا از دریا و ساحل روبروی شما باشد روز شما را خواهد ساخت.  پوستر دیواری منظره رودخانه یکی از تصاویر زیبا از مناظر طبیعی است که بسیار پرطرفدار است. برای آن دسته از افرادی که از مناظر پرخروش و سرزنده خوششان می آید این تصویر می تواند انتخاب خوبی باشد. اتاق هایی که با تصاویری از منظره رودخانه و درختان دیزاین می شوند روح زندگی در آن جاری است.

نوع قابل شستشوی این پوسترها را می‌توان برای دیوارهایی که به صورت مداوم در معرض آب قرار دارد، مورد استفاده قرار داد.

 

·         استفاده از پوستر دیواری طبیعت در پذیرایی یا اتاق خواب

اگر شما هم جزو علاقه مندان به مناظر طبیعی باشید حتما میدانید که برای علاقمندان به گل و گیاه هیچ‌گاه تصاویر مناظر و مزرعه گل تکراری نمی شود. چه منظره‌ای زیباتر از یک پوستردیواری سه بعدی گل بر دیواری از اتاق‌پذیرایی یا اتاق‌خواب که لطیف و چشم‌نواز است.

استفاده از پوستر دیواری طبیعت، در فضای اتاق خواب و یا سالک پذیرایی میزان آرامش و صمیمیت فضا را افزایش داده و روحی جدید به فضا میدمد.

 پوستر دیواری طبیعت

مزیت های استفاده از پوستر دیواری طبیعت

در میان روش هایی که برای ایجاد تغییر در دیوارها مدنظر است، استفاده از پوستر دیواری ها بسیار متداول بوده و پیشنهاد می شود. پوستر دیواری ها از آن جایی که بسیار متنوع هستند و از قیمت به نسبت پایینی برخوردارند، خرید و استفاده از آن ها میتواند، فکر بسیار مناسبی باشد. در ادامه تصمیم داریم تعدادی از مزیت های استفاده از پوستر دیواری طبیعت را نام ببریم.

·         کاهش استرس با پوستر دیواری طبیعت

بسیاری از افراد ترجیح میدهند برای تعطیلات و رها شدن از استرس های روزانه و فشار عصبی به دامان طبیعت پناه ببرند. اثرات آرامش بخش استفاده از  پوستر دیواری طرح منظره نیز مشابه طبیعت عمل میکند.در حقیقت تمام حس های خوب که در تصویر به نمایش گذاشته شده از طریق عکاس و دیدن پوستر دیواری به ذهن بیننده منتقل خواهد شد. بنابراین داشتن پوستری که طرحی از طبیعت داشته باشد، می تواند برای کاهش استرس و ایجاد آرامش در افراد حاضر در فضا مفید باشد.

·         اثرات انگیزه بخشی پوستر دیواری طبیعت

قطعا این جمله را قبول دارید که طبیعت مظهر مدیتیشن و حالات معنوی در افراد است.بودن در طبیعت و غرق شدن در زیبایی های طبیعی و مشعوف شدن از دیدن آن ها میتواند معنویات را در دهن فرد بیدار کند. به همین دلیل افرادی که به این موارد علاقه مند هستند، همیشه و به طرق مختلف در دکراسیون داخلی منزل و محل کار خود از المان هایی از طبیعت زنده همچون پوستر دیواری، استفاده میکنند. استفاده از پوستر دیواری یکی از ده ها راهکار برای ورود طبیعت به منزل است.

·         رنگبندی جذاب در طراحی داخلی با پوستر دیواری طبیعت

امروزه با پیشرفت علم معماری داخلی یکی از مشکلاتی که طراحان از آن رنج می برند، کمبود رنگ و یا عدم تناسب رنگی مورد نیاز در فضا است.

اکثر افراد استفاده از رنگ های خنثی همچون سفید، کرم، طلایی و ... را ترجیح میدهند. استفاده از چنین رنگ هایی ریسک کمتری دارد اما در عوض فضای شما را بی روح و بی رمق خواهد کرد. به همین علت استفاده از پوستر دیواری منظره میتواندبه زیبایی رنگ های شاد و زنده از دل طبیعت را یکباره وارد دکوراسیون منزل شما بکند.

·         تنوع طرحی بالا در پوستر دیواری منظره

یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از پوستر دیواری منظره، تنوع طرحی بالای آن است. قطعا از میان تعداد بالای طرح های پوستر دیواری طبیعت، میتوانید طرح دلخواه خود را بیابید. اگر رنگ های شاد را ترجیح می دهید، مناظر بهاری و یا تصاویر جنگل های انبود انتخاب مناسبی هستند. همچنین اگر به دنبال طرح های خلوت و ملایم و مینیمال تر هستید، طرح های تک رنگ و خلوت تر میتواند ایده‌آل شما باشد.

کلام پایانی

با رشد و توسعه زندگی شهری و شتاب موجود در آن دیگر فرصتی برای گشت و گذار در طبیعت وجود ندارد. همچنین از زمانی که خانه‎ها در متراژهای کوچک‎تر ساخته شدند، به غیر از حضور چند گلدان کوچک، دیگر خبری از شادابی و نشاط روزگار گذشته خانه‎های ایرانی باقی نماند. اما هنوز هم به رغم تمام این مشکلات می‎توان از حضور طبیعت در خانه بهره‎مند شد و لذت و زیبایی آن را با استفاده از کاغذدیواری و پوستر دیواری طبیعت در خانه تجربه کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()