شماره تماس : 09128443227

پوستر دیواری های پیشنهادی برای زیباسازی اتاق کودک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پوستر دیواری کودک یکی از زیرمجموعه های مدرن در صنعت پوستر سازی است. شما با خرید پوستر دیواری کودک می توانید طراحی اتاق خواب کودک دلبندتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

زیباسازی اتاق کودک کار دشواری نیست و با وسایل اندک نیز می توان یک اتاق زیبا و متفاوت طراحی کرد. کافیست در این خصوص به سلایق کودک خود توجه کرده و سعی کنید متناسب با روحیات، جنسیت و سن او یک پوستر دیواری و (کاغذ دیواری ) زیبا را برای طراحی دیوارهای داخلی انتخاب کنید.

خرید کاغذ دیواری ضرورت چندانی ندارد، با این حال تاثیرات بسیاری بر فضای مورد نظر خواهد داشت. در این مقاله 20 نمونه از برترین محصولات داخلی در زمینه تکمیل طراحی اتاق خواب کودکان را معرفی خواهیم کرد.

بهتر است به همراه فرزند خود این مقاله را مطالعه نموده و سعی نمایید برترین پوستر ممکن را انتخاب نمایید. در این خصوص از توجه به سلایق کودک خود غافل نشوید.

پوستر دیواری کودک کد 11146

پوستر دیواری کودک کد 11146

میکی موس به عنوان یکی از شخصیت های کارتونی، علاوه بر کودکان در میان بزرگسالان نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. میکی موس یک شخصیت محبوب و دوست داشتنی است که همه او را با یک زندگی پرهیجان، داستان های ماجراجویانه و عکس العمل های سریع می شناسند.

یکی از شخصیت هایی که در سالیان اخیر به قصه های میکی موس، این شخصیت بازیگوش والت دیزنی اضافه شده است، پرنسس نام دارد. تصویر این دو شخصیت جنجال برانگیز در قالب قیمت پوستر دیواری و توسط شرکت دکور تک ارائه شده است.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 11143

پوستر دیواری کودک کد 11143

کودکان در سنین مختلف به تصاویر کودکانه واکنش های متفاوتی نشان می دهند. به عنوان مثال تصویری که در سنین خردسالی آنان را به وجد می آورد، در سنین دبستان هیچ گونه تاثیری بر روی آن ها نخواهد داشت.

اغلب کودکانی که در سنین خردسالی قرار دارند به تصاویری همچون تصویر ارائه شده در این پوستر واکنش مطلوبی نشان می دهند. این پوستر به گونه ای ارائه کننده حس دوستی و رفاقت میان حیوانات جنگل و به تبع آن در میان کودکان است.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 11167

پوستر دیواری کودک کد 11167

اگر دختر دلبند شما در سنین خردسالی قرار دارد، می توانید پوستر دیواری شاپرک های صورتی را به او پیشنهاد دهید. دختر بچه ها در سنین خردسالی و پیش دبستان از چنین سبک هایی به خوبی استقبال می کنند.

در واقع رنگ صورتی محبوب ترین رنگ ممکن در دنیای دختران است و شما با خرید چنین محصولی برای طراحی اتاق خواب او می توانید به بهترین شکل ممکن میان روحیات کودک خود و وسایل اتاق خواب، ارتباط مطلوبی برقرار کنید.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 11171

پوستر دیواری کودک کد 11171

کارتون ماشین ها روحیه متفاوتی با سایر انیمیشن ها دارد. این برنامه یک اثر هیجان انگیز است و با روحیات پسران در دوره دبستان و پیش از دوره نوجوانی هماهنگی دارد.

رنگ های بکار رفته در این اثر به خوبی هیجانات کودک شما را بر می انگیزد. بهتر است از رنگ های مشابه در طراحی سایر قسمت های اتاق خواب نیز استفاده کنید. استفاده از رنگ سبز و آبی در بخش های محدودی از تصویر باعث شده است تعادل مطلوبی در طبع پوستر دیواری ایجاد گردد.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5343

پوستر دیواری کودک کد 5343

اگر به ترانه های کودکانه علاقه مند هستید، احتمالا نام انیمیشن آلوین و سمورچه ها برای شما آشنا خواهید بود. آلوین و سمورچه ها نام برنامه ای است که با هدف ارائه ترانه های شاد و کودکانه تولید گردید.

این برنامه شاد و مفرح، محبوب کودکان در دو قرن بیستم و بیست و یکم بوده است. بسیاری از دختربچه ها و پسربچه ها در دوره های متفاوتی از این دو قرن، با شعرها و ترانه های این انیمیشن سرگرم شده و لحظات شاد و شورانگیزی را سپری کرده اند.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 6270

پوستر دیواری کودک کد 6270

تکمیل طراحی اتاق خواب دختر بچه هایی که در سنین دبستان قرار دارند، با استفاده از کاراکترهای معروف همچون پرنسس های والت دیزنی متداول تر از سایر پترن هاست.

طرح آنا و السا به عنوان شخصیت های معروف و محبوب در برنامه فروزن، در اغلب صنایع کودکانه مشاهده می شود. استقبال بسیار زیادی که از تصویر این دو پرنسس زیبا به عمل آمده است باعث شد صنعت پوستر سازی نیز اقدام به تهیه و فروش پوستر دیواری کودک با پترن های این انیشمین نماید. این پوستر می تواند تاثیر بسیار زیادی بر فضای داخلی اتاق خواب کودک شما داشته باشد.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5281

پوستر دیواری کودک کد 5281

پاندای کونگ فو کار یک شخصیت پسرانه است، با این حال در میان بسیاری از دختربچه ها نیز محبوبیت خاصی دارد. قواعد روانشناسی بیان می کند که اگر فرزند شما با جنسیت مونث نیز از چنین سبکی استقبال کرد، نباید با آن مخالفت نمایید.

این پوستر روحیه مضاعفی در کودک شما ایجاد می کند و فضای اتاق خواب را به شدت هیجان انگیز می کند. تصویر پاندای کونگ فو کار تداعی کننده لحن دل انگیز این شخصیت محبوب است و با نصب این پوستر می توانید این احساس خاص را به کودک خود هدیه دهید.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5352

پوستر دیواری کودک کد 5352

اگر می خواهید از رنگ های متنوعی در طراحی اتاق کودک استفاده کنید، خرید پوستر دیواری کودک طرح تینکربل و دوستانش را به شما پیشنهاد می دهیم.

ناگفته نماند که این محصول با هدف طراحی اتاق خواب دختربچه ها طراحی و تولید شده است و نباید در اتاق خواب پسران از چنین طرح هایی استفاده کرد، هرچند پسران نیز علاقه چندانی به استفاده از چنین پترن هایی در اتاق خواب خود ندارند. با توجه به لطافت و طراوت بسیار زیادی که در این تصویر مشاهده می شود روحیه مطلوبی در کودک شما ایجاد خواهد کرد.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5964

پوستر دیواری کودک کد 5964

از تصاویر نقاشی گونه برای طراحی اتاق خواب خردسالان بیش از کودکان در سنین دبستان استفاده می شود. شما نیز می توانید از محصولاتی همانند پوستر دیواری کودک طرح فیل های صورتی برای پوشش یکی از دیوارهای اتاق کودک دلبندتان استفاده کنید.

استفاده از رنگ های روشن در طراحی اتاق خواب خردسالان و بخصوص دختربچه ها متداول تر از رنگ های تیره و هیجان انگیز است.اگر در طراحی اتاق خواب کودک خود از رنگ های صورتی و یا سفید استفاده کرده اید، خرید این پوستر دیواری را به شما پیشنهاد می دهیم.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5324

پوستر دیواری کودک کد 5324

رالف خرابکار یکی از شخصیت های محبوبی است که البته به عنوان یک کاراکتر شرور در دنیای کودکان نیز شناخته می شود. شاید بسیاری از والدین با استفاده از طرح چنین شخصیتی در اتاق خواب کودکان مخالف باشند، اما علم روانشناسی مخالف چنین عقایدی است و بکارگیری چنین پترن های در اتاق خواب کودکان پیش از دوره نوجوانی را با نتایج مطلوب همراه می داند. شما نیز بهتر است در این خصوص سخت گیری های بی مورد را کنار گذاشته و در صورت درخواست فرزندتان از چنین پترنی در اتاق خواب او استفاده کنید.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5361

پوستر دیواری کودک کد 5361

زیبا سازی اتاق کودک صرفا با خرید تخت خواب و کمدهای کودکانه صورت نمی گیرد، بلکه طراحی دیوارها نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. یکی از زیباترین پترن هایی که می توانید برای طراحی و زیباسازی اتاق خواب دختربچه ها در دوره دبستان بکار گرفت استفاده از کاراکترهای انیمیشنی و بخصوص طرح السا به عنوان قهرمان انیمیشن فروزن است. اگر به همراه کودک خود این برنامه را ببینید، قطعا شما نیز عاشق این شخصیت جسور و قدرتمند خواهید شد.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5424

پوستر دیواری کودک کد 5424

هدف شما از زیباسازی اتاق خواب کودک چیست؟ آیا صرفا می خواهید یک طراحی تحسین برانگیز باشد یا اینکه فرزند شما نیز ارتباط روحی مطلوبی با آن برقرار نماید؟ بهتر است در این خصوص بر روی هدف دوم بیش از زیباسازی صرف تمرکز کنید. طرح کارل و راسل از جمله پترن هایی است که کودک شما پیش از دوره نوجوانی و حتی در این دوران نیز می تواند ارتباط مطلوبی با آن ها برقرار نموده و تاثیرات شگفت انگیز آن را بر روی روحیه فرزند خود مشاهده کنید.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5239

پوستر دیواری کودک کد 5239

اگر نمی خواهید در زیباسازی اتاق خواب کودک خود از رنگ های مختلف با طیف های متنوع استفاده کنید، باید به دنبال پترن های خاص باشید. در دنیای کودکان اغلب از رنگ های متنوع استفاده می شود و یافتن چنین محصولی ممکن است قدری دشوار باشد، با این حال مجموعه دکور تک انواع پوستر دیواری کودک با رنگ های روشن و محدود را نیز عرضه نموده است. چنین نمونه ای را می توان در تصویر مورد نظر مشاهده کرد.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5254

پوستر دیواری کودک کد 5254

اگر می خواهید در زمان زیباسازی اتاق، علاوه بر خلق یک طراحی مناسب از شلوغ شدن فضا نیز جلوگیری کنید، باید به دنبال سبک هایی همچون سبک طراحی در پوستر مورد نظر باشید.

البته این سبک یک طراحی دخترانه را ارائه می کند و صرفا باید در اتاق خواب های دختر بچه ها در دوره خردسالی و پیش از دبستان مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به سادگی و زیبایی بسیار زیادی که در این تصویر مشاهده می شود می توان از آن به عنوان یکی از برترین محصولات موجود در زیرمجموعه پوستر دیواری کودکانه نام برد.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5973

پوستر دیواری کودک کد 5973

اسب های تک شاخ یکی از ظریف ترین طراحی های ممکن در دنیای کودکان را به خود اختصاص داده اند. استفاده از طرح وکتور اسب تک شاخ به دنیای دکوراسیون داخلی و اتاق خواب کودکان نیز راه یافته است.

پترنی که در این تصویر مشاهده می کنید آرامش بسیار زیادی به مخاطب القا می کند و به علت بهره گیری از رنگ های روشن و شاد تاثیر بسیاری در روحیات کودکان خواهد داشت.

استفاده از پوستر دیواری کودک با طرح اسب شاخ دار در اتاق خواب دختربچه ها متداول تر است و نمونه هایی از آن ها با رنگ های آبی و بنفش نیز برای اتاق خواب پسربچه ها طراحی و تولید می شود.

خرید محصول

پوستر سه بعدی کودک کد 11209

پوستر سه بعدی کودک کد 11209

از آنجا که قیمت پوستر دیواری کودک با سبک های مختلف و خلاقیت های متفاوت همچون سه بعدی بودن و یا تک بعدی بودن با یکدیگر تفاوتی ندارد، بسیاری از افراد خرید پوستر سه بعدی کودک را ترجیح می دهند، چرا که پوستر سه بعدی با ایجاد تغییرات بیشتر و محسوس تر در فضا همراه خواهد بود.

پوستری که در این تصویر مشاهده می کنید یک پترن سه بعدی را ارائه می کند. این پترن می تواند در اتاق خواب کودکانی که در سنین دبستان به سر می برند تغییرات بسیار زیادی ایجاد کند. جالب است بدانید که نصب این پوستر بر روی دیوار پشت تخت خواب احساس واقعی بودن را به مخاطب القا می کند.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 6076

پوستر دیواری کودک کد 6076

طرح رنگین کمان یکی از محبوب ترین طرح هایی است برای زیباسازی اتاق خواب کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. حتی پیش از طراحی و ابداع صنعت پوستر سازی، استفاده از طرح رنگین کمان در قالب های متفاوت برای تکمیل دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان متداول بوده است.

استفاده از چنین طرح پرطرفداری را در پوستر دیواری کودک کد 6076 مشاهده می کنید. اگر اتاق خواب کودک خردسال شما با رنگ های بکار رفته در این پوستر هماهنگی دارد پیشنهاد می کنیم از این محصول برای پوشش دیوار پشت تخت خواب و یا هر کدام از دیوارهای اتاق کودک خود استفاده کنید.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 6062

پوستر دیواری کودک کد 6062

برای زیباسازی اتاق خواب کودک خود می توانید از طرح های بسیار زیبایی همچون طرح گل ها، بادکنک ها، ابرها و پروانه های فانتزی استفاده کنید.

خرس های عروسکی نیز گزینه ای ایده آل به حساب می آیند. اگر می خواهید از تمام این پترن ها بر روی یک دیوار استفاده نمایید خرید این محصول زیبا را به شما پیشنهاد می دهیم. با نصب این پوستر قطعا نتایج مطلوبی در اتاق خواب کودک خردسال خود مشاهده خواهید کرد.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 5992

پوستر دیواری کودک کد 5992

تنوع پترن های کودکانه به قدری زیاد است که شما در زمان انتخاب و خرید پوستر دیواری کودک برای زیباسازی اتاق خواب کودک خود دچار چالش های فراوانی خواهید شد.

به هر حال در نهایت ناچار به انتخاب یکی از پترن های موجود خواهید بود. ممکن است پترنی که در این تصویر مشاهده می کنید نظر شما را به خود جلب کند.

جای تعجب ندارد! انرژی بسیار زیادی که از این تصویر تراوش می کند بسیاری از بزرگسالان و کودکان را به سمت انتخاب و خرید این پوستر سوق می دهد.

خرید محصول

پوستر دیواری کودک کد 11149

پوستر دیواری کودک کد 11149

ممکن است کودک شما در شرف رسیدن به سن نوجوانی باشد و با پترن هایی که صرفا کودکانه هستند موافق نباشد. بهتر است در این خصوص به دنبال محصولاتی باشید که علاوه بر حفظ جنبه کودکانه و فانتزی بودن به سلایق و روحیات کودک نیز توجه کند.

چنین مسئله ای به خوبی در پوستر دیواری کودک کد 11149 پاسخ داده شده است. نصب این پوستر در اتاق خواب کودکانی که در پایه چهارم، پنجم و ششم ابتدایی قرار دارند روحیات لازم جهت ورود به دوره نوجوانی را ایجاد می کند.

خرید محصول

نکته ای که باید در انتها بیان شود...

بسیاری از والدین برای زیباسازی اتاق خواب کودک خود وسواس بسیار زیادی دارند و این امر آن ها را از توجه به روحیات و سلایق کودک باز می دارد.

زیباسازی اتاق خواب کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اما سلایق آنان با سلایق بزرگسالان متفاوت بوده و عدم توجه به این تفاوت باعث می شود یک محیط امن برای بازی و استراحت کودک فراهم نشود.

فروش پوستر دیواری کودک در فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی دکور تک با توجه به روحیات مختلف کودکان صورت می گیرد.

شما می توانید پیش از خرید پوستر دیواری کودکانه با مشاوران ما تماس گرفته و سوالات خود را در خصوص انتخاب یک محصول مناسب مطرح نمایید.

از آنجا که قیمت پوستر دیواری کودک در این مجموعه بدون توجه به طراحی پوستر و صرفا بر اساس جنس آن مشخص می شود می توانید با خیالی آسوده نسبت به انتخاب پترن های تک بعدی و سه بعدی اقدام نمایید چرا که سه بعدی بودن برخی از محصولات این مجموعه هرگز منجر به افزایش قی

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()