شماره تماس : 09128443227

پر فروش ترین های پوستر دیواری طبیعت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پوستر طبیعت که بیشتر آنرا با نام پوستر سه بعدی طبیعت و یا پوستر دیواری منظره نیز میشناسند یکی از انواع بی نظیر و حرفه ای پوستر دیواری است که به دلیل طرح های طبیعی و زیبایی که دارد در میان تمامی انواع پوستر دیواری از طرفداران بیشتری برخوردار است.

طبیعت اطراف ما از حیوانات وحشی گرفته تا صخره‌ها، جنگل‌ها، سواحل، دریا و کوه‌ها هر کدام دارای زیبایی منحصر به فردی هستند و تماشای آن‌ها برای انسان‌ها لذت بخش بوده و روحیه‌ی انسان را شاد میکند.

در این مقاله سعی شده است تا گلچینی خاص از بهترین و پر فروش‌ترین پوستر دیواری های طبیعت را به ارمغان آوریم. تمامی تصاویر این پوستر دیاری های طبیعت با هنرمندی از مناظر زیبا و چشم نواز گرفته شده است که امیدواریم با دیدن آن‌ها و استفاده از آن ها در اتاق خود، حس آرامش را تجربه کنید.

جالب است بدانید که پوستر دیواری سه بعدی طبیعت که دارای چند جز از ارکان مختلف طبیعت است گسترده ترین آلبوم در صنعت دکوراسیون داخلی در سطح جهان را داراست.

این پوستر دیواری بسیار محبوب، مورد علاقه افراد و جوامع مختلف با سلایق متفاوت و فرهنگ های متنوع است. قطعا شما نیز با مشاهده تصاویر ارائه شده در قالب پوستر دیواری طبیعت به زیبایی آن ها پی برده و حتی ممکن است تصمیم به خرید یکی از آن ها بگیرید.

انواع پوستر دیواری طبیعت

ارکان طبیعت در دنیای واقعی بسیار گسترده بوده و شامل اجزای مختلفی از جمله گل ها، درختان، رودخانه ها، جنگل، آبشار، برکه و ... می‌شود. هر کدام از این ارکان قابلیت قرارگیری در یک دسته مجزا را دارند اما معرفی آن ها تحت عنوان پوستر دیواری سه بعدی طبیعت منطقی تر بوده و خریداران را دچار سردرگمی نخواهد کرد.

طرح گل های طبیعی و سبزه زارها، شناخته شده ترین محصول این عرصه می باشند.

  • پوستر دیواری طبیعت طرح گل

پوستر دیواری طبیعت

  • پوستر دیواری طبیعت طرح جنگل

پوستر دیواری طبیعت

  • پوستر دیواری طبیعت طرح برکه

پوستر دیواری طبیعت

  • پوستر دیواری طبیعت طرح آبشار

پوستر دیواری طبیعت

  • پوستر دیواری طبیعت طرح ساحل

پوستر دیواری طبیعت

از این بین دسته پوستر دیواری طبیعت با طرح گل در صنعت دکوراسیون داخلی تحت زیر مجموعه، پوستر دیواری گل شناخته می‌شود. پیشنهاد میکنیم حتما این دسته را مشاهده نمایید.

طراحی پوستر دیواری طبیعت بر چه اساسی است؟

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت باید نمای خاصی از یک طبیعت زنده را ارائه دهد. ممکن است برای زیباسازی تصویر از عملکردهای مختلفی در غالب فتوشاپ نیز بهره گرفته شود اما در هر صورت باید طبیعی بودن تصویر حفظ شود. هر چقدر تصاویر به واقعیت نزدیک تر باشند درصد بیشتری از رضایت کاربران را بدست خواهد آورد.

طراحی این دیوارپوش در اغلب موارد برگرفته از تصویرهای ثبت شده توسط عکاسان حرفه ای است. فانتزی نمودن تصاویر واقعی به ندرت رخ می دهد اما با توجه به تفاوت سلیقه و درخواست برخی از خریداران، شاهد تعداد محدودی از تصاویر فانتزی در این آلبوم ها نیز هستیم.

با توجه به ناب و طبیعی بودن تصاویر، استفاده از یک پوستر دیواری طبیعت به‌عنوان یک دیوارپوش در دکوراسیون داخلی می‌تواند حس آرامش و شادابی وصف ناپذیری را به بیننده القا کند. پوستر سه بعدی طبیعت جلوه ای بسیار گیراتر از نوع ساده آن دارد و مخاطب با دیدن آن خود را در آن فضا احساس و تصور می‌کند.

سبک های داخلی در پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری های طبیعت اغلب سه بعدی هستند، به گونه‌ای که طرح آن ها به فضای دکوراسیون داخلی عمق می‌دهد و بیننده را به همان فضا می‌برد. این محصول همان‌گونه که از اسمش مشخص است دارای طرح و تصویری از طبیعت می‌باشد. همانطور که گفته شد، تصاویر این طرح ها شامل تصاویری از جنگل، رودخانه، کوه در فصل های مختلف است. این سبک و طرح از کاغذ دیواری دارای ترکیب رنگ های متنوع مثل آبی، سبز، زرد و ..... است.

پوستر دیواری طبیعت نیز همانند سایر دسته های پوستر دیواری به دو سبک تک بعدی و سه بعدی تقسیم می‌شود.

پوستر دیواری طبیعت با طرح تک بعدی

در طراحی این کار کمتر از تصاویر و طرح های تک بعدی استفاده می‌شود. این طرح های تک بعدی جزو کارهای فانتزی هستند. اغلب اوقات پیشنهاد می‌شود که از این طرح های فانتزی برای فضاهایی که بزرگ هستند استفاده شود. اما صادقانه باید گفت که تمام زیبایی و جذابیت پوستر دیواری طبیعت، به سه بعدی بودن و عمق داشتن طرح آن است.

پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

طرح های پوستر دیواری سه بعدی طبیعت که بسیار زیبا و چشم نواز هستند، با استفاده از سایه روشن های حرفه ای عمق می‌گیرند و از فاصله مشخصی بیننده احساس می‌کند که تصویر پیش رویش یک تصویر کاملا واقعی و برجسته به نظر می‌رسد.

در نگاه اول شما با دیدن آن احساس می‌کنید که تصویر طبیعت برجسته است و فقط با دست کشیدن روی سطح آن، متوجه می‌شوید که کاملا مسطح است.

این سبک از پوستر دیواری در سال 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن خانه نشینی مردم جهان، بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

پوستر دیواری طبیعت

کاربرد پوستر دیواری طبیعت

از سبک از پوستر دیواری ها برای نقاط مختلف خانه و محل کار میتوان استفاده کرد.

این طرح ها قابل استفاده برای

  • دیوار پشت تلویزیون؛ تحت عنوان پوستر دیواری پشت تلویزیون
  • دیوار پشت تختخواب؛ تحت عنوان پوستر دیواری اتاق خواب
  • دیوار سالن پذیرایی و نشیمن؛ تحت عنوان پوستر دیواری سالن پذیرایی

استفاده کرد.

پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری طبیعت انتخاب سال

در سال 2021 اکثر مردم در بحث دکوراسیون دخلی منزل و محل کارشان به سبک مدرن و مینیمال روی آورده‌اند. یک طرح پوستر دیواری برای یک سبک مدرن، طرحی است که خلوت ‌باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله از دکورتک شما همراهان همیشگی و عزیزمان را با انواع طرح های  پرفروش پوستر دیواری طبیعت آشنا کردیم. شما می‌توانید هر طرحی که برایتان جذاب باشد را انتخاب کنید و چه آن طرح جزو طرح های سایت دکورتک باشد و چه نباشد، ما آن را به بهترین شکل برای شما اجرا می‌کنیم. زیرا این سلیقه شماست که اهمیت دارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()