شماره تماس : 09128443227

معرفی مراکز فروش پوستر دیواری شمال تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

اگر قصد دارید تا برای تغییر دکوراسیون محیط پیرامون خود اقدام به خرید پوسترهای دیواری کنید، یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به سراغ بهترین مراکز فروش پوستر دیواری در منطقه خود بروید.

اگر در شمال تهران زندگی می کنید، با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز فروش پوستر دیواری در این منطقه از تهران آشنا کرده و در رابطه با هر یک از این مراکز توضیحاتی را ارائه دهیم.

در این مطلب قصد داریم تا به هر یک از این مراکز فروش پوستر دیواری در شمال تهران نگاهی انداخته و آدرس و شماره تلفن هر مرکز را به شما ارائه دهیم.

شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک

دکور تک

یکی از بهترین مراکز فروش پوستر دیواری در شمال تهران، شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک است. این شرکت با ویژگی های منحصر به فرد خود به عنوان بهترین مرکز فروش این دسته از محصولات شناخته می شود و افرادی که قصد خرید پوستر دیواری های متنوع و با کیفیت را دارند، عموما به سراغ این شرکت آمده و محصولات مورد نظر خود را از دکور تک خریداری می کنند. در ادامه نگاهی به این شرکت انداخته و بیان می کنیم که چرا برند دکور تک محبوبیت بسیار زیادی بین مشتریان دارد.

تمرکز بر روی پوستر دیواری

یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک این است که تمرکز فوق العاده ای بر روی تولید پوستر دیواری دارد. برندهایی که در زمینه عرضه و فروش پوستر دیواری فعالیت دارند عموما در بخش های مختلفی مثل کاغذ دیواری، کفپوش و لمینت و... فعالیت دارند.

در دکور تک، پوستر دیواری بخش مهمی از فعالیت این برند است و شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک به صورت متمرکز عمده فعالیت خود را در بخش پوستر دیواری قرار داده است و شاهد تولید محصولات با کیفیت، متنوع و جذابی از سوی این شرکت هستیم.

اگر قصد دارید تا بهترین پوستر دیواری ها را در شمال شهر تهران خریداری کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا به سراغ برند دکور تک آمده و از این شرکت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروش آنلاین و اینترنتی پوستر دیواری از فروشگاه اینترنتی دکور تک

یکی دیگر از ویژگی های شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک فعالیت این برند در فضای اینترنت است. این شرکت با ایجاد فروشگاه اینترنتی خود، این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور فیزیکی محصولات مختلف این شرکت را بررسی کرده، محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند و در نهایت پوستر دیواری مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

افتتاح فروشگاه اینترنتی دکور تک سبب شده تا فرایند سفارش پوستر دیواری به طرز چشمگیری راحت و سریع شود و دیگر افراد دغدغه ای در رابطه با پیدا کردن و خرید پوستر دیواری به صورت فیزیکی را نخواهد داشت.

مهم ترین ویژگی فروشگاه اینترنتی دکور تک این است که می توانید نظرات افراد دیگر را در رابطه با محصولات مختلف این برند مطالعه کرده و با بررسی هر یک از محصولات بهترین پوستر دیواری را برای محیط پیرامون خود انتخاب کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک با دسته بندی مختلف سعی کرده تا فرایند پیدا کردن پوستر دیواری به صورت آنلاین را برای مشتریان خود آسان کند. شما می توانید دسته بندی های مختلفی نظیر پوستر دیواری طبیعت ، پوستر دیواری کودک ، پوستر دیواری نقاشی، پوستر دیواری آبرنگی، پوستر دیواری گل و... را در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کرده و محصولات مورد نظر خود را سریعاً پیدا کنید.

طرح های متنوع و محصولات با کیفیت

ویژگی دیگر محصولات تولید شده توسط شرکت دکوراسیون داخلی در تنوع فوق العاده بالای پوستر دیواری است. شما می توانید محصولات متنوع و جذابی را از این شرکت خریداری کنید.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت این است که پوستر دیواری های تولید شده توسط این برند از بهترین مواد اولیه و متریال های موجود طراحی و تولید شده و همین موضوع سبب گشته تا از این پوستر دیواری ها به عنوان محصولات با کیفیت و مقاوم یاد شود.

ارسال پوستر دیواری به سراسر کشور

شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک علاوه بر امکان فروش محصولات در شمال تهران، فضایی را فراهم کرده تا افراد بتوانند از سراسر ایران اقدام به خرید پوستر دیواری کنند. شما می توانید در هر نقطه از ایران که هستید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی از سایت دکور تک سفارش دهید.

محصولات خریداری شده به سرعت و در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال خواهد شد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک با داشتن شعبه های مختلف و نمایندگی در سراسر کشور این امکان را فراهم کرده تا افراد پس از خرید، فرآیند نصب پوستر دیواری خود را نیز به نمایندگان شرکت دکور تک بسپارند.

تمامی فرآیندهای خرید و نصب پوستر دیواری فروشگاه اینترنتی دکور تک با سرعت بسیار زیادی انجام شده و افراد به راحتی می تواند این فرآیند را طی کنند.

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک

شرکت دکوراسیون دکور تک در تهران  - خیابان آزادی خوش جنوبی کوچه تمدن پلاک ۵ واحد ۴ واقع شده است و شما می توانید در شهر تهران با شماره تلفن 66856964-021 با این شرکت تماس بگیرید.

اگر در شهرستان هستید می توانید با شماره 66857483-021 تماس گرفته و با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک برای فروش صحبت کنید.

یکی از نکات بسیار مهم این است که مدیریت این مجموعه شماره ای را برای پشتیبانی در ساعات غیر اداری نیز در نظر گرفته است. این شماره 09128443227 بوده و شما می توانید در ساعات غیر اداری نیز برای حل مشکلات خود با آن تماس بگیرید.

موقعیت مکانی شرکت دکور تک

روم پیپر

روم پیپر

یکی دیگر از شرکت های فعال در زمینه تولید و عرضه پوستر دیواری و کاغذ دیواری برند روم پیپر است. شما می توانید در شمال تهران از این برند اقدام به خرید پوستر دیواری کنید. شماره تماس روم پیپر  44022448 است و شما می توانید از طریق سایت و با تماس تلفنی محصولات مورد نظر خود را از این برند سفارش دهید.

طرح آذین

طرح اذین

شرکت طرح آذین از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی آغاز کرده و در این مدت توانسته محصولات مختلفی نظیر پارکت، لمینت و کفپوش، دیوارپوش، کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پرده و... را عرضه کند.

اگر در شمال تهران هستید و قصد خرید محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی را دارید، می توانید با شماره 02144019344 تماس گرفته و با شرکت طرح آذین ارتباط برقرار کنید. این مجموعه در بزرگراه ستاری جنوب ابتدای پیامبر غربی ساختمان مهستان پلاک 106/2 طبقه 4 واحد 16 واقع شده است.

موقعیت مکانی شرکت طرح آذین

دکور آفیس

دکور آفیس

دکور آفیس در زمینه فروش پوستر دیواری، کاغذ دیواری، پارکت، دیوارپوش، کفپوش و... فعالیت می کند. این شرکت با داشتن فروشگاه اینترنتی فضایی را به وجود آورده است تا افراد بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود به صورت آنلاین پیدا کرده و آن ها را سفارش دهند.

علاوه بر موارد گفته شده شرکت دکور آفیس در زمینه تولید تابلو و آسمان ‌مجازی نیز فعالیت دارد و شما می توانید محصولات این چنینی را نیز از این شرکت خریداری کنید. شماره تماس های برند دکور آفیس 09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769 بوده و این مجموعه در بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) قرار دارد.

موقعیت مکانی شرکت دکور آفیس

دکوراسیون رها

دکوراسیون رها

یکی از شرکت های وارد کننده پوستر دیواری در ایران شرکت دکوراسیون داخلی رها است. این شرکت وارد کننده انواع آلبوم های کاغذ دیواری و پوستر دیواری است.

 شما می توانید از این برند محصولات متنوعی را خریداری کنید. شرکت دکوراسیون رها در سراسر ایران دفاتر و نمایندگی های فروش مختلفی را دارد و می توانید با شماره های ۴۶۰۲۰۴۷۶ و ۷۷۳۹۲۸۶۰ تماس گرفته و از محصولات این برند و شرایط فروش مطلع شوید.

موقعیت مکانی شرکت دکوراسیون رها

بوم تو

بوم تو

بوم تو یکی دیگر از برندهای فعال در شمال تهران در زمینه فروش پوستر دیواری است. این برند با تولید محصولات مختلف تلاش کرده تا فضایی را ایجاد کند تا مشتریان بتوانند محصولات متنوع و مختلفی در حوزه دکوراسیون داخلی را خریداری کنند.

از مهم ترین محصولات عرضه شده توسط این شرکت می توان به کاغذ دیواری، پوستر دیواری، تابلو بوم یک تکه، تابلو بوم چند تکه، قاب آینه و... اشاره کرد. از ویژگی های بسیار مهم برند بوم تو می توان به ارسال رایگان برای سفارشات بیش از یک میلیون تومان و ارسال سریع در همان روز اشاره کرد. برند بوم تو در میدان سبلان، ابتدای گلبرگ غربی قرار دارد و شماره تماس این شرکت 09901380140 است.

موقعیت مکانی شرکت بوم تو

شهر کاغذ دیواری

شهر کاغذ دیواری

شهر کاغذ دیواری به عنوان بزرگترین مجموعه فروش محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی در ایران شناخته می شود. این مجموعه زنجیره ای در سراسر ایران شعبه داشته و شما می توانید از نمایندگی های این برند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

ویژگی بسیار مهم محصولات عرضه شده توسط شرکت شهر کاغذ دیواری، این است که شاهد تنوع بسیار بالایی در محصولات این شرکت هستیم. این برند علاوه بر تولید و عرضه کاغذ دیواری محصولات دیگری نظیر پارکت و لمینت، پوستر دیواری، کابینت، پرده، آینه، جاکفشی، کمد دیواری، سرویس خواب و... را ارائه می دهد.

شماره تماس شعبه مرکزی این مجموعه 14 81 22 65 – 021 است و شعبه مرکزی آن در آدرس تهران، بازار مبل یافت آباد، پلاک 151، پاساژ برنا، طبقه دوم، شهر کاغذ دیواری مرکزی قرار دارد.

موقعیت مکانی شرکت شهر کاغذ دیواری

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()