شماره تماس : 09128443227

چه پوستر دیواری برای پذیرایی استفاده کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 12 مرداد 1400 در ساعت 17 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اهمیت طراحی اصولی پذیرایی

یکی از مهمترین قسمت های خانه پذیرایی است، شاید از این لحاظ اهمیت زیادی دارد که ما بیشتر وقت خودمان را در آنجا سپری می کنیم و در واقع دورهمی های خانوادگی و فامیلی ما در این نقطه شکل میگیرد.

پس بسیار مهم است آنطور که دوست داریم و می پسندیم به طراحی پذیرایی بپردازیم چون نمای دیوار ها و چیدمان وسایل می تواند تاثیر بسزایی در روحیه ما داشته باشد.

نکات مهمی در دکوراسیون داخلی  وجود دارد که اگر هر کدام از آنها را بدانیم به سادگی می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم، برای مثال اگر بدانید که از چه رنگ ها و طرح هایی باید استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید شاید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید.

نقاط کانونی پذیرایی را بشناسید.

نقاط کانونی قیمت هایی از محیط خانه می باشد که با تغییرات جزیی در آن بیشترین بازدهی را خواهید داشت، اما نقطه کانونی در فضای دکوراسیون داخلی چه هست؟ قسمت هایی از خانه ناخودآگاه توجه بیشتر به آنجا جلب می شود را نقطه کانونی می گوییم.

برای مثال نقطه کانونی پذیرایی می تواند یک دیوار مانند دیوار پشت تلوزیون یا مبل یا یک قسمت از پوشش کف مثل فرش ، موکت یا پارکت باشد، برای استفاده مفید از نقاط کانونی ببینید کدام قسمت از خانه بهترین زاویه دید را داراست.

پوستر دیواری پذیرایی

 

از چه متریال هایی برای دیزاین پذیرایی استفاده کنیم؟

برای پوشش کف می توانید از پارکت، لمینت، فرش، سرامیک، موکت، کفپوش استفاده کنید و خیلی مهم است که بدانید شما کدام سبک از طراحی داخلی را قرار است پیاده کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای دیوارها که موضوع این مقاله است متریال های زیادی در بازار موجود است که میتوانیم آنها را تهیه کنیم، در ادامه به دو مورد از پر مصرف ترین آنها اشاره کرده و بیشتر در رابطه با این دیوارپوش های محبوب صحبت خواهیم کرد.

 پوستر دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری یا پوستر دیواری؟

کاغذ دیواری هماهنطور که می دانید یکی از متریال های دست داشتنی در حوزه دکوراسیون داخلی است که از دیرباز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است، کاغذ دیواری تنوع بالایی دارد و یکی از دغدقه های افراد که (قابلیت شستشو) می باشد را برطرف می کند.

پوستر دیواری در واقع همان کاغذ دیواری است با این تفاوت که شما می توانید طرح دلخواه خود را در سایز مورد نظرتان سفارش دهید، معمولا در پوستر دیواری شاهر یک تصویر بزرگ و واحد هستیم که کل پهنای دیوار را پوشش می دهد همانند یک تابلو بزرگ.

پوستر دیواری پذیرایی

بیایید این دو متریال را با هم مقایسه کنیم.

اگر تصمیم به استفاده از کاغذ دیواری برای پذیرایی دارید این نکته را در نظر داشته باشید که باید تمام دیوارها را با کاغذ دیواری پوشش دهید تا به نتیجه مطلوب برسید ولی اگر قصد خرید پوستر دیواری را دارید بدانید که فقط کافیست یک دیوار را با پوستر دیواری پوشش دهید تا به تغییر شگفت انگیزی برسید.

در استفاده از پوستر دیواری پذیرایی کافیست طرح خود را از بین چند هزار تصویر موجود انتخاب کنید و آن را در سایز مورد نیاز سفارش دهید، ولی در رابطه با کاغذ دیواری این موضوع صادق نمی باشد زیرا که شما محدود به چند آلبوم هستید با این پیش فرض که موجودی آنها کامل باشد

پوستر دیواری همانند کاغذ دیواری قابل شستشو می باشد و مثل کاغذ دیواری به صورت رولی تولی و اجرا می گردد، در انتخاب پوستر دیواری پذیرایی در نظر داشته باشید که دکوراسیون پذیرایی شما چه سبکی است تا بهتر بتوانید از میان تعدد طرح های موجود یکی را انتخاب کنید.

انواع پوستر دیواری مناسب پذیرایی

  • پوستر دیواری طبیعت
  • پوستر دیواری سه بعدی
  • پوستر دیواری سه بعدی گل
  • پوستر دیواری پتینه
  • پوستر دیواری کلاسیک
  • پوستر دیواری مدرن

پوستر دیواری طبیعت همانطور که از نامش پیداست تصاویری از طبیعت با خود به همراه داردف در این نوع پوستر دیواری تصاویر جنگل، دریا، ساحل، کوهستان، آبشار و از این قبیل تصاویر استفاده می شود.

پوستر سه بعدی طبیعت گزینه بسیار مناسبی است برای کسانی که عاشق طبیعت هستند و از رنگ های سبز طبیعت لذت می برند، برای پوستر دیواری پذیرایی یکی از انتخاب ها می تواند پوستر طبیعت باشد.

پوستر دیواری پذیرایی

اگر فضای پذیرایی شما کوچک است و شما قصد این را دارید که از پوستر طبیعت در آن استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از پوستر سه بعدی منظره استفاده کنید، برای مشاهده طرح های مختلف و قیمت پوستر سه بعدی طبیعت میتوانید از لینک زیر استفاده کنید

خرید پوستردیواری پذیرایی

پوستر دیواری سه بعدی یکی دیگر از محبوب ترین ها در این نوع کاغذ دیواری است، به طوری که حدودا 80% از کسانی که به دنبال پوستر دیواری هستند ترجیح میدهند از یک پوستر سه بعدی برای دیزاین خانه خود استفاده کنند.

پوستر دیواری سه بعدی معمولا به طرح های گفته می شود که حالت پرسپکتیو و یا سه بعدی داشته باشند، پوستر سه بعدی دو نوع است، پوسترهایی که بعد به بیرون دارند همانند گل های سه بعدی و تصاویر برجسته و تصاویری که بعد به داخل طرح دارند مانند تصاویری که حالت پرسپکتیو دارند مثل تونل ها و یا دالان های گل و یا جاده های جنگلی.

پوستر دیواری پذیرایی

برای پوستر پذیرایی یکی دیگر از گزینه هایی که بسیار رایج است پوستر سه بعدی می باشد، نکته همیشگی یادتان نرود که اگر فضای کوچکی دارید برای پوستر پذیرایی حتما از تصاویر سه بعدی عمق دار استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن را در بزرگ تر کردن خانه خود ببینید، برای دیدن طرح های مختلف و استعلام قیمت و خرید پوستر سه بعدی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

پوستر دیواری پذیرایی

یکی از محبوب ترین طرح های پوستر دیواری در 3 سال اخیر پوستر دیواری گل می باشد، کاربری این نوع پوستر دیواری برای پذیرایی و همچنین اتاق خواب می باشد، به طوری که برای هر دیواری از پذیرایی به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید حتی دیوار پشت تی وی.

پوستر دیواری پذیرایی

پوستر سه بعدی گل انواع بسیار زیادی دارد که برای دیدن طرح های مختلف آن و خرید پوستر سه بعدی گل می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

پوستر دیواری پذیرایی

پوستر دیواری پتینه از زمانی که هنر پتینه کاری در ایران اوج گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد وارد بازار شد، پوستر پتینه در شرکت دکورتک به صورت کاملا اختصاصی طراحی و در اختیار دوستداران این نوع دیوارپوش می گردد.

اگر سبک دکوراسیون داخلی شما کلاسیک است و دوست دارید هارمونی زیبایی میان دیوارها و وسایل خانه ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم برای پوستر دیواری پذیرایی حتما از این طرح استفاده کنید.

پوستر دیواری پذیرایی

پیچیدگی رنگ ها و استفاده از پترن های داماسک در این نوع پوستر دیواری میتواند فضایی رمانتیک و شاعرانه برای پذیرایی ایجاد کند، اگر قصد خرید پوستر دیواری برای پذیرایی دارید از اینک زیر استفاده کنید.

پوستر دیواری پذیرایی

اگر بخواهیم یکی از طرح های شماره 1 کاغذ و پوستر دیواری در ایران را که از سالیان سال تا کنون محبوب ترین بوده را نام ببریم پوستر دیواری طرح داماسک یا همان کاغذ دیواری داماسک می باشد که یکی از پر مصرف ترین طرح ها در سبک کلاسیک دکوراسیون داخلی است.

پوستر دیواری کلاسیک که از طرح های داماسک و پترن های اصیل ایرانی مثل طرح های بته جقه استفاده شده می تواند یک انتخاب خوب برای پوستر دیواری پذیرایی باشد، برای اطلاع از تنوع طرح ها در این نوع پوستر دیواری پیشنهاد می کنیم حتما از تصاویر موجود در سایت فروشگاه اینترنتی دکورتک استفاده کنید.

پوستر دیواری پذیرایی

پوستر دیواری مدرن یکی دیگر از پرفروش ترین طرح ها در ایران می باشد و مشتریان خاص خود را دارد، اجزای طراحی در این نوع پوستر دیواری کاملا مدرن و بعضا انتزاعی است، اشکال هندسی استفاده شده در پوستر دیواری مدرن به سبک هنرمندانه ای این نوع طرح ها را زیباتر جلوه می دهد

یکی دیگر از گزینه ها برای پوستر دیواری پذیرایی می تواند پوستر مدرن باشد، اگر سبک دکوراسیون داخلی شما مدرن است از طرح ها و تنوع این سبک از پوستر دیواری حتما دیدن کنید

پوستر دیواری پذیرایی

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()