شماره تماس : 09128443227

راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 شهریور 1400 در ساعت 15 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای انتخاب پوستر دیواری و کاغذ دیواری اتاق کودکان باید حتما روحیه لطیف آنها در نظر گرفت تا بتوان اتاقی زیبا و جذاب را برایشان فراهم آورد. با انتخاب یک پوستر دیواری مناسب می توان قدرت تخیل کودکان را تقویت نمود و موجب رشد و شکوفایی آنها گردید. البته نمی توان از طرح های یکسان برای اتاق خواب کودکان دختر و پسر استفاده نمود که ما در مقاه ای راهنمای انتخاب پوستر دیواری به طور کامل توضح داده ایم و برای هر یک طرح های متنوع و جذابی تولید شده است. اگر می خواهید اتاقی زیبا برای کودکان خود فراهم کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان با راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک همراه باشید.

استفاده از رنگ های ملایم و پاستیلی برای پوستر دیواری

کودکان بسیار پر جنب و جوش و پر انرژی هستند و اگر از رنگ های پر رنگ و تند در فضای اتاق خواب آنها استفاده شود موجب می شود شیطنت های بیشتری داشته باشند و خواب آنها دچار اختلال گردد. از این رو باید با انتخاب رنگ های ملایم و پاستیلی برای اتاق خواب آنها فضایی مملو از آرامش را به وجود آورد. توجه داشته باشید در صورتی که می خواهید بر روی یکی از دیوارهای اتاق از رنگ های پر رنگ استفاده کنید بهتر است که دیوار پشت تخت را انتخاب نمایید.

ایجاد هارمونی بین پوستر دیواری کودکان و وسایل اتاق

همانطور که در راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق والدین به این موضوع اشاره کردیم هارمونی بین پوستر دیواری و وسایل نیز در اتاق کودکان بسیار حائز اهمیت است و موجب می شود که یک هماهنگی و نظم خاص در سراسر اتاق احساس شود.

توجه به سلیقه کودک در انتخاب طرح پوستر دیواری

توجه داشته باشید که تنها برای یک دیوار اتاق می توانید از پوسترهای دیواری استفاده کنید، بنابراین بهتر است که این انتخاب متناسب با سلیقه کودک صورت بگیرد. معمولا کودکان به شخصیت های کارتونی علاقمند هستند و می توانید شخصیت کارتونی مورد نظر آنها را به عنوان طرح پوستر دیواری انتخاب نمایید و با توجه به رنگ پوستر رنگ سایر دیوارها و دکوراسیون داخلی اتاق را انتخاب کنید.

انتخاب یک پوستر دیواری قابل شستشو

کودکان معمولا هیجان و شیطنت های خاصی دارند که نمی توان خیلی آنها را محدود و کنترل کرد. از این رو احتمال اینکه پوستر دیواری اتاق آنها سریع تر کثیف شود وجود دارد، بنابراین باید یک پوستر دیواری از نوع مرغوب و بادوام که دارای قابلیت شستشو است را برای اتاق های آنها انتخاب نمود.

مدل پوستر دیواری اتاق کودک

از دیگر مواردی که در راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک به آن توجه می شود مدل پوستر دیواری است که برای کودکان دختر و پسر و همچنین نوزادان متفاوت می باشد. مدل های متنوعی در بازار وجود دارد اما از محبوب ترین پوسترهای دیواری کودکان پسر می توان به طرح نقشه جهان و طرح ستاره ای و کهکشانی اشاره نمود که بسیار خاص و جذاب هستند و به راحتی می توان سایر دکوراسیون داخلی اتاق خواب را با آنها هماهنگ نمود.

در میان طرح های دخترانه نیز طرح فلورال با گل های رنگارنگ و زیبایی که دارد نوعی حس طراوت و لطافت به محیط اتاق می بخشد. پوستر دیواری های تم ابر و طرح حیوانات نیز از دیگر پوسترهای مورد علاقه دختر بچه ها است. اگر چه می توان از تمامی این طرح ها برای اتاق نوزادان نیز استفاده نمود، اما طرح های خاصی نیز برای آنها طراحی و تولید شده است که متناسب با روحیات آنها است. از جمله این طرح ها می توان به طرح بالن، طرح توپ توپی با زمینه سفید، طرح کوه و ابر و ستاره و ... اشاره نمود.

انتخاب طرح هایی متناسب با ابعاد اتاق

در راهنمای انتخاب پوستر دیواری پذیرایی نیز به موضوع ابعاد و متراژ محیط پرداخته شد. این مسئله در رابطه با اتاق کودک نیز بسیار اهمیت دارد و باید طرح و رنگ انتخابی دقیقا متناسب با ابعاد محیط باشد. بهتر است که در اتاق هایی با ابعاد کوچک از طرح های شلوغ و پیوسته هرگز استفاده نشود زیرا موجب می شود که در فضا آرامشی وجود نداشته باشد و آشفتگی ایجاد خواهد شد. این در حالی است که با انتخاب طرح های ساده می توان آرامش و نشاط خاصی به محیط بخشید و زیبایی آن را دو چندان نمود.

پوستر کودک

سخن پایانی

برای خرید پوستر دیواری اتاق کودک بهتر است که فروشگاه بزرگ و معتبر دکور تک که بروز ترین پوسترهای با طرح و رنگ های جدید را ارائه می دهد مراجعه نمایید تا بتوانید خریدی رضایت بخش را تجربه نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()