شماره تماس : 09128443227

فنگ شویی در پوستر دیواری کودک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 13 شهریور 1400 در ساعت 14 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چند سالی است که رعایت اصول فنگ شویی در پوستر دیواری کودک بسیار مورد توجه قرار گرفته است . پدران و مادران سعی دارند با انتخاب صحیح رنگ و طرح مناسب برای پوستر دیواری اتاق فرزندانشان ، آرامش و امنیت را برای آن ها در فضای اتاق به وجود آورند . در اصول فنگ شویی، توجه به رنگ ها یکی از مهم ترین کارها می باشد . در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با مباحث مرتبط با پوستر دیواری کودک در فنگ شویی آشنا سازیم و شما را در انتخاب صحیح آن ها یاری نماییم.

انتخاب پوستر دیواری کودک در فنگ شویی

 

فنگ شویی در پوستر دیواری کودک چیست ؟


برای شروع توضیحات فنگ شویی در پوستر دیواری کودک، بهتر است در ابتدا بدانید ک فنگ شویی چیست ؟ فنگ شویی ترکیبی از هنر و علم می باشد که به کمک آن تعادل و هماهنگی را در انرژی های موجود در پیرامون خود به وجود می آوریم . فنگ شویی را می توان برای تمامی اجزای دکوراسیون خانه و به خصوص اتاق کودک به کار برد و اگر آن را در انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک رعایت نماییم ، به آن فنگ شویی در پوستر دیواری کودک گفته می شود . این اصول را می توانید برای انتخاب پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی و انتخاب پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی هم به کار ببرید. به طور کلی فنگ شویی پوستر دیواری با رعایت چند نکته ی ساده و در عین حال بسیار مهم انجام می پذیرد که در ادامه به توضیحات بیشتری از آن برای اتاق کودکان خواهیم پرداخت .

اصول فنگ شویی در پوستر دیواری کودک :

این اصول میتوانند شامل موارد بسیار ساده ی زیر باشند :

  • برای ایجاد آرامش در اتاق کودکتان ، از پوسترهای دیواری با رنگ های بسیار ملایم و پاستلی استفاده نمایید . این رنگ ها بایستی به عنوان رنگ های غالب در اتاق کودک قرار داده شوند تا باعث ایجاد فضایی آرام برای خواب کودک شوند . استفاده از رنگ های جیغ برای پوستر های دیواری ، ممکن است تاثیرات منفی در خواب کودک داشته باشد .
  • از دیگر اصول پوستر دیواری کودک در فنگ شویی ، انتخاب پوستر دیواری با طرح های کودکانه است . این کار سبب می گردد تا کودک از فضای اتاق خود بیشتر لذت ببرد و از بودن در این فضا احساس رضایت و آرامش کند .
  • برای انتخاب پوستر دیواری کودک تا حد امکان سعی کنید از طرح های خشن استفاده ننمایید . وجود یک تصویر از شخصیت جنگجوی کارتونی و یا تعداد تصاویر زیادی از ماشین ها و هواپیما ها می تواند کودک شما را به سمت و سوی رفتار های بیش فعالانه سوق دهد ، به نحوی که مدام در فکر این موضوع باشد که خود مانند آن شخصیت کارتونی یک جنگجو است .
  • استفاده از پوستر های دیواری ساده تر که فقط شامل چند طرح می باشند و نقش و زمینه ی شلوغی ندارند می تواند در آرامش فکری و روانی کودک شما نقش به سزایی داشته باشد . پوستر های دیواری شلوغ می تواند باعث شلوغی ذهن کودک شما نیز شوند .

رعایت نکات فنگ شویی در اتاق کودک محدود به پوستر های دیواری اتاق او نمی باشد و نکاتی هم چون نحوه ی قرار دادن وسایل اتاق ، نور اتاق خواب ، رنگ رو تختی ، وسایل اتاق کودک و ... از جمله نکات مهم در رعایت فنگ شویی اتاق کودک می باشد که باید به آن ها اهمیت ویژه ای داد .

خرید پوستر دیواری اتاق کودک :

عوامل مهمی در خرید پوستر دیواری اتاق کودک نقش دارند که یکی از آن ها جنس پوستر دیواری می باشد و می توان گفت از مهم ترین عوامل در خرید آن است . از دیگر عوامل مهم آن، قیمت پوستر دیواری کودک است که اکثر خریداران می خواهند با توجه به بودجه ی خود آن را فراهم نمایند و بازه ی قیمتی آن با توجه به جنس پوستر گسترده است .  با این حال خرید این پوستر ها از نمایندگی های معتبر فروش آن مانند دکور تک که دارای تنوع در پوستر های کودکانه می باشند امکان پذیر است .

فنگ شویی در پوستر دیواری کودک

 

سخن نهایی :

از مهم ترین مسائل در چیدمان و دکوراسیون اتاق کودکان ، اصول فنگ شویی در پوستر دیواری کودک می باشد . رعایت این اصول سبب ایجاد آرامش در فضای اتاق کودک شما و خواب راحت او می گردد که در این مطلب نکات مرتبط با آن را بررسی و بیان نمودیم . 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()