شماره تماس : 09128443227

کاربرد پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 13 شهریور 1400 در ساعت 14 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از دیرباز تا کنون برای مدت طولانی ، مردم به دنبال تزئین فضای خود بوده اند. در حال حاضر ، اکثر افراد میل به پیاده کردن اصول فنگ شویی در کاربرد پوستر دیواری اسپرت داشته و  اغلب پوستر دیواری اسپرت را به عنوان دکور منزل یا محیط کار خود انتخاب کرده اند .  طرح های مختلف این پوسترها نه تنها باعث فضای دنج در اتاق شما میشود  ، بلکه می تواند صاحبان و بازدیدکنندگان آن را هم به صورت مثبت تحت تأثیر قرار دهد . چرا که باعث افزایش انرژی و فعالیت شما شده و همچنین  فضای خانه و محل زندگی شما نیز پویا و سرزنده میشود . در واقع فضای خانه  و یا اتاقی که پر از رنگ و طرح های جذاب باشد ، قطعا امید و انگیزه ی شما را در در زندگی روزمره ی خود بالاتر می برد .

 

 

پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی چیست ؟

گاهی برای افزایش انرژی در محیط کار و زندگی خود نیاز به یک تغییر داریم . گاهی نیاز داریم حس رخوت و سستی و تنبلی را از محیط اطراف خود دور کنیم . در واقع کاربرد پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی ، یک هنر قدیمی و ایجاد تعادل و هماهنگ کردن بین جریان های طبیعی پیرامونمان است که استفاده از این نوع پوستر دیواری ها باعث ایجاد این سرزندگی و نشاط در زندگی ما می شود .

پوستر دیواری اسپرت مطابق اصول فنگ شویی را نمی توان تعریف خاصی برای آن کرد . این دسته از پوستر دیواری هارا باید با جان ودل با آن ها ارتباط برقرار گرد و از نگاه کردن به آن ها سرشار از حس خوب شد . طرح های این نوع پوستر دیواری ها ، طرح هایی کم نظیر و به روز در قالب تصاویری خاص می باشد ،که شما را سرشار از حس های خوب می کند در واقع با نگاه کردن به این پوستر ها حس شکوفایی ، پویایی را برای شما به ارمغان می آورد .

کاربرد پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی

  • جوانان و نوجوانان که دارای انرژی زیاد و نهفته ای هستند ، کشش به سمت پیاده کردن اصول فنگ شویی در پوستر دیواری های اسپرت در اتاق یا محل کار خود دارند . چرا که با روحیات آن ها تناسب بسیار زیادی دارد .
  • این نوع پوستر دیواری ها صرفا در حیطه ی انتخاب جوانان و نوجوانان نیست ، چرا که این نوع پوستر ها در طرح های بسیار زیادی تولید شده که مطابق سلیقه ی سنین بالاتر نیز می باشد .
  • به علت طرح های متنوعی که دارد ، مطابق هر نوع سلیقه ای می باشد و با به کار بردن اصول فنگ شویی می توان دیوار های ساختمان منازل یا محل کار خود را با این نوع پوستر ها بسیار شیک و دلنشین کرد .
  • یکی دیگر از کاربرد پوستر دیواری اسپرت مطابق اصول فنگ شویی ، تاثیر روانی این پوستر ها می باشد . چرا که با انتخاب یک پوستر دیواری مناسب می توان حس رخوت را از آن مکان دور کرد و سطح انرژی افراد را افزایش داد .
  • با استفاده از این پوستر دیواری ها ، می توان طراحی داخلی خود را تکمیل کرد بدون اینکه نیاز به وسایل ضروری یا کار خاصی داشته باشد .
  • کاربرد پوستر دیواری اسپرت مطابق اصول فنگ شویی در کنار یک کفپوش مدرن ، کیفیت طراحی داخلی را به شدت افزایش می دهد .

 

انواع پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی

به علت طرح های متنوع و مطابق سلیقه ی همه ی افراد ، کاربرد پوستر دیوار اسپرت در فنگ شویی اغلب تفکیک جنسیتی ندارد و به صورت طرح هایی ترکیبی دخترانه و پسرانه می باشد . البته در مواردی طرح های پوستر دیواری اسپرت در نوجوانان کمی تفکیک جنسیتی وجود دارد اما در میان جوانان ، این ویژگی و تفکیک وجود ندارد .

 

طرح ها و رنگ های پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی ؛

رنگ های به کار رفته در پوستر های اسپرت مطابق اصول فنگ شویی بیشتر رنگ های فانتزی و مات هستند . رنگ های فانتزی ، باعث افزایش انرژی میان افراد میشود و عملکرد متفاوتی نسبت به رنگ های مات دارد . اما با این وجود ، رنگ های مات در جوانان و رنگ های فانتزی در نوجوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است . البته کاربرد پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی باعث میشود ما به هماهنگی و ارتباط میان فضای خود دقت کنیم . چرا که قبلا ، طرح های پوستر دیواری اسپرت ، بیشتر شخصیت های سینمایی و انیمیشنی بود که در میان جوانان نیز طرفداران خود را داشت . اما امروزه با پیاده کردن اصول فنگ شویی در پوستر دیواری های اسپرت ، شامل طرح های متنوعی شده که متناسب با روحیات هر فردی می باشد . طرح ها و شکل هایی با جزئیات کم و با اندازه ای نسبتا بزرگ تر از طرح ها و نقش های کلاسیک می باشند . کاربرد پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی باعث شده که به راحتی با انواع دکوراسیون چه معاصر و چه مدرن هماهنگ شود . همین باعث شده ، پر طرفدار ترین طرح های کاغذ دیواری در اتاق خواب ، کاغذ دیواری اسپرت آن هم مطابق اصول فنگ شویی باشد ، چرا که به راحتی با همه ی وسایل اتاق هماهنگ و جور میشود .

طرح ها و رنگ های پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی

 

قیمت پوستر دیواری اسپرت :

قیمت پوستر دیواری اسپرت با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس ، برند ، بافت و دستگاه چاپ پوستر دیواری تعیین میشود . هر چه از مواد و کیفیتی بالاتری برخوردار باشد به تبع قیمت آن نیز بالاتر است .

 

خرید پوستر دیواری اسپرت :

برای انتخاب و خرید پوستر دیواری اسپرت می توان به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد . با توجه به این که همه رنج قیمتی در خرید این پوستر ها وجود دارد ، اما با این حال می توان با پیاده کردن چند نکته ، خرید پوستر دیواری اسپرت ارزان و همچنین قیمت پایین در خرید  و انتخاب پوستر دیواری کودک در فنگ شویی و یا انتخاب پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی و ... را به دنبال داشته باشیم .

 

سخن آخر :

امروزه کاربرد پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی بسیار مورد توجه افراد برای استفاده در مکان های بسیاری قرار گرفته است ، چرا که طرح های اسپرت این پوستر دیواری ها ، به هیچ سبک خاصی اختصاص ندارد و به راحتی با تمامی دکوراسیون ها می تواند جور شود  و آرامشی کم نظیر را برای شما فراهم آورد . در واقع با دانستن همه چیز در مورد پوستر دیواری در فنگ شویی می توانیم محیطی هارمونیک و آرام بخش را برای خود به وجود آوریم. همچنین امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب و خرید پوستر دیواری اسپرت مطابق با اصول فنگ شویی یاری داده باشیم . 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()