شماره تماس : 09128443227

همه چیز درمورد پوستر دیواری در فنگ شویی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 13 شهریور 1400 در ساعت 15 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دانستن همه چیز درمورد پوستر دیواری در فنگ شویی  باعث شادی و رفاه در خانه و همچنین جذب انرژی مثبت را به دنبال دارد. کارشناسان فنگ شویی می گویند راز اصلی موفقیت در شغل و شادی خانوادگی، سازماندهی صحیح فضای زندگی در خانه است. این تنها راه جذب انرژی است که مسئول همه ی اتفاقات خوبی است که برای ما رخ می دهد ! یکی از مواردی که سبب جذابیت و به زیبایی شناخته شدن یک مکان می شود، پوستر دیواری می باشد. دیوارهای کسل کننده ، باعث از بین رفتن روح و زیبایی یک مکان می شوند ، دانستن همه چیز درمورد پوستر دیواری در فنگ شویی می­تواند برای هر اتاق و هر مکانی معجزه کند. پوستر دیواری در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون یافت می‌شوند.

 

همه چیز درمورد پوستر دیواری در فنگ شویی

انتخاب پوستر دیواری مطابق فشنگ شویی

اگر به دنبال راهی برای زنده کردن فضای خانه خود هستید، پوستر دیواری انتخاب‌های خوبی هستند. پوستر دیواری در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون یافت می‌شوند و اطمینان از اینکه یک پوستر دیواری به خوبی با فضای شما ترکیب شوند، کلید داشتن مکانی خیره‌کننده و جذاب می باشد. داشتن این موارد کافی نیست ، مهم این است که آنها را به درستی در بخشهای خاصی قرار دهید. از نظر فنگ شویی ، همه اشیاء در خانه باید در جای خود باشند. فقط نظم و ترتیب منظم فضا به جذب انرژی و بازگشت شادی و رفاه به خانه کمک می کند.

فنگ شویی اصولی است که صرفا به یک مکان خاص محدود نمی شود ، بلکه انتخاب تمامی پوستر های دیواری می تواند دربرگیرنده ی آن باشد و مطابق آن انجام گیرد . در زیر تعدادی از مکان هایی که می توان با دانستن همه چیز درمورد پوستر دیواری در فنگ شویی یکی از پر انرژی ترین مکان ها به وجود آورد را برای شما آورده ایم؛

  • کاربرد و انتخاب پوستر دیواری کودک در فنگ شویی

پوستر دیواری کودک مطابق قوانین فنگ شویی می توانید فضای شاد وآرامی رابه فرزندتان تقدیم کنید که باعث تاثیر در خلاقیت و روحیه او می شود . ازجمله این قوانین می توان به موارد زیر اشاره نمود ؛

  1. برای رنگ پوستر دیواری کودک از رنگ های روشن استفاده کنید  رنگهای زرد کم رنگ، صورتی و مایل به آبی برای اتاق کودکان مناسب است .شما می توانید رنگ سبز سایه های آرام را ترجیح دهید، این شرایط برای یادگیری و در عین حال برای استراحت ، آرامش ، آرامش ایجاد می کند. باید تا حد امکان رنگ قرمز در اتاق کودک وجود داشته باشد و ترکیب متضاد سفید و سیاه نیز نامطلوب است.
  2. پوستر دیواری کودک در دو رنگ پیشنهاد می شود.  دیوارهای این اتاق به یک منطقه پایین (80 سانتی متر - 1 متر از سطح کف) و یک قسمت بالا تقسیم می شوند ، بین آنها خوب است که یک نوار حاشیه ای با یک الگو یا فقط یک کمربند رنگی و بالای یک جامد بچسبانید. دیوار رنگی این فضا را با رشد آن هماهنگ می کند ، به درک جهان از دیدگاه شما کمک می کند.

قیمت پوستر دیواری کودک متناسب با بودجه ای که شما در نظر دارید می تواند تعیین گردد. قیمت پوستر های دیواری کودک در انواع رنج قیمت تقسیم بندی می شوند.

  • کابرد و انتخاب پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی

پذیرایی قلب خانه ی شماست، شما در اینجا از مهمانان زیادی پذیرایی می کنید ، باخانواده ی خود ارتباط برقرار کرده واستراحت می کنید . پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی به ما می گوید که تصاویر پوستر دیواری باید همراه با حالت کلی اتاق هماهنگ باشد، در سبک و موضوع ترکیب شود. فنگ شویی در پوستر دیواری پذیرایی می تواند نکاتی را به دنبال داشته باشد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. پذیرایی نوعی نماد خانه ی شماست .
  2. مهمانان از دیدن پوستر دیواری طبیعت یا پذیرایی برای تعیین علایق و سلیقه ، روحیه و شیوه ی زندگی شما استفاده می کنند .
  3. اگر مبلمان ساده ای داشته باشید و فضای اتاق کسل کننده باشد ، می توان با خرید پوستر دیواری پذیرایی مطابق قوانین فنگ شویی و با طرح ها و رنگ های زیبا که هماهنگ با وسایل خانه است ، به محل زندگی خود رنگ و بویی تازه ببخشید .
  • انتخاب و کاربرد پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی

طرح اسپرت به طرحی اطلاق می شود که سبک خاصی ندارد و از شکل و طرح های تعریف شده ای پیروی نمی کند. پوستر دیواری های اسپرت در فنگ شویی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند.

امروزه خرید پوستر دیواری اسپرت مطابق قوانین فنگ شویی کاربرد بسیاری زیادی در بین مردم پیدا کرده است . یکی از پر طرفدار ترین طرح ها در اتاق خواب می باشد . البته به دلیل طرح های متنوعی که دارد ، می توان به آسانی وسایل و مبلمان خانه را با خرید این پوسترهای دیواری ست کنید .

خرید پوستر دیواری ارزان

تغییر ایجاد کردن در دیوار های خانه یکی از ساده ترین و آسان ترین راه برای تغییر روحیه ساکنین می باشد . دیوار های قدیمی ، فضایی کسالت بار را ایجاد می کنند . با دانستن همه چیز درمورد پوستر دیواری در فنگ شویی و خرید پوستر دیواری مطابق مکان ، می توانید نشاط رو وارد آن قسمت از ساختمان کنید .برای خرید پوستر دیواری ، مدل های مختلف و قیمت های متفاوتی میتوانید به وبسایت دکور تک مراجعه کنید . اما به علت اینکه بازه ی قیمت ها بسیار تفاوت دارد با چند ترفند ساده و مطابق قوانین فنگ شویی می توانید پوستر دیواری ارزان و مطابق با بودجه ی خود خریداری نمایید .

 

پوستر دیواری در فنگ شویی

 

جمع بندی :

 با دانستن همه چیز درمورد پوستر دیواری در فنگ شویی می توانید کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید . قابل ذکر است پوستر دیواری در فنگ شویی ،هیچ قانون سخت وصریحی برای آن وجود ندارد .در واقع بیشتر به سلیقه ی خود شما بر می گردد . امید داریم توانسته باشیم با ذکر این نکات شما را در انتخاب و خرید پوستر های دیواری کمک کرده باشیم.

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()