شماره تماس : 09128443227

انتخاب پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 13 شهریور 1400 در ساعت 14 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

انتخاب صحیح و رعایت اصول فنگ شویی در پوستر دیواری پذیرایی می تواند علاوه بر ایجاد جذابیت به دکوراسیون داخلی ، باعث جریان یافتن عشق و آرامش هم در آن محیط گردد . انرژی مثبتی که از این پوستر های دیواری به شما منتقل می گردد سبب تازه شدن روح و روان شما برای شروع یک روز جدید می باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع اصول پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی و مزایای استفاده از آن ها آشنا سازیم تا شما را در انتخاب درست آن یاری نماییم.

پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی

 

فنگ شویی در پوستر دیواری پذیرایی چیست ؟

پوستر های دیواری که به آن ها کاغذ های دیواری هم گفته می شود سالیان درازی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و جایگزین رنگ های دیوار و ... گشته اند . در این بین، توجه به اصول پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است . فنگ شویی اصولی است که صرفا به پذیرایی منزل شما محدود نمی گردد بلکه انتخاب تمامی پوستر های دیواری می تواند در برگیرنده ی آن باشد و مطابق آن انجام پذیرد، پس دانستن همه چیز درمورد پوستر دیواری در فنگ شویی می تواند به شما در این زمینه کمک نماید و با دانستن آن می توانید در انتخاب پوستر دیواری کودک در فنگ شویی و یا انتخاب پوستر دیواری اسپرت در فنگ شویی بهتر عمل نمایید .

رعایت اصول فنگ شویی در پوستر های دیواری پذیرایی شامل چه مواردی می باشد ؟

تا به حال شده است که دوست داشته باشید در فضای خانه محیطی گسترده از یک چیز خاص داشته باشید ، برای مثال گلخانه ای بزرگ که از انواع گل ها پر شده است، اما به دلایل گوناگون از جمله فضای کم و ... نتوانسته باشید آن را اجرایی کنید ؛ در این زمان می توانید از پوستر های دیواری با نقش و طرحی از طبیعت و یا گل و گیاهان استفاده نمایید که همان حس طراوت و تازگی را به شما و سایر اجزای خانه منتقل نمایند . این تنها یک مثال ساده از پوستر دیواری طبیعت بود اما تاثیرات آن در زندگی وصف نشدنی است. همچنین این اصول میتواند راجع به دیگر طرح و نقش های پوستر دیواری از جمله یک پوستر دیواری لوکس و لاکچری هم انجام پذیرد .

 

رنگ ها و عناصر فنگ شویی در پوستر دیواری پذیرایی :

پنج عنصر اصلی فنگ  شامل آب ، آتش ، زمین ، چوب و فلز می باشند . ترکیب رنگ های متفاوتی می توانند نمادی از این عناصر باشند برای مثال رنگ های نقره ای ، خاکستری ، سیاه و سفید نمادی از فلز ها هستند و قهوه ای ، بژ و یا ترکیباتی از این قبیل نشانه ای از زمین در پذیرایی خانه ایجاد می نمایند . هم چنین ترکیبات رنگی سبز، قهوه ای و یا حتی بنفش می تواند طبیعت ، طراوت و تازگی آن را به وجود آورد که این رنگ ها نمادی از چوب هستند و آب، آبی دریا و اقیانوس را به همراه دارد . در آخر رنگ های زرد ، نارنجی و قرمز گرمای عنصر آتش را در محیط خانه و پذیرایی شما ایجاد می نمایند .

نکات قابل توجه برای خرید پوستر دیواری پذیرایی با رعایت اصول فنگ شویی :

فنگ شویی در پوستر دیواری پذیرایی نیاز توجه به نکات مهمی می باشد از جمله :

  • تا حد امکان سعی کنید از ایجاد الگوریتم های برخورد در دکوراسیون منزل خودداری نمایید ، یعنی اگر پارچه ی مبل و نقش قالی شما دارای طرح های شلوغی است ، می توانید از پوستر دیواری پذیرایی ساده تری استفاده نمایید .
  • پوستر های دیواری طرحدار دیگر نیازی به آویز های دیواری ندارند و به تنهایی برای زیبایی بخشیدن به پذیرایی شما کافی می باشند .
  • از مهم ترین نکات در هنگام خرید ، قیمت پوستر دیواری طبیعت می باشد که سبب می گردد تا به خرید آن اقدام نمایید یا خیر ؟
  • اگر رعایت اصول پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی به درستی انجام پذیرد ، می تواند انواع انرژی های خوب را به شما و زندگیتان منتقل نماید .
  • پذیرایی منازل بایستی دارای نور کافی باشند ، پس برای پوستر دیواری آن از انتخاب رنگ های تیره خودداری نمایید.

فنگ شویی در پوستر دیواری پذیرایی

جمع بندی :

در این مقاله متوجه شدیم که رعایت نکات فنگ شویی در پوستر دیواری پذیرایی می تواند چه نقشی بر آرامش زندگی شما داشته باشد، هم چنین سعی کردیم شما را با رعایت اصول پوستر دیواری پذیرایی در فنگ شویی آشنا سازیم و از ترکیبات رنگی عناصر آن سخن بگوییم . امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب و خرید این پوستر ها شما را یاری دهیم .

 

 

ارسال نظر

الهام رضوی :
0 0
سلام برای قسمت غرب پوستر دیواری میخوام که با عنصر فلز هماهنگی داشته باشه
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر لطفا در واتساپ اونچیزی رو که میخواید بفرستین تا همکارامون براتون پیداش کنن
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()