شماره تماس : 09128443227

معرفی مراکز فروش پوستر دیواری غرب تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 2 آذر 1399 در ساعت 8 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افرادی که قصد خرید پوستر دیواری را دارند، یکی از مشکلاتی که همواره با آن دست و پنجه نرم می کنند، این است که نمی دانند باید به سراغ کدام یک از مراکز فروش پوستر دیواری رفته و از کدام برند محصولات مورد نظر خود را خرید کنند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین مراکز فروش پوستر دیواری در غرب تهران آشنا کرده و در رابطه با هر یک توضیحاتی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک

اگر بخواهیم به سراغ بهترین مراکز فروش پوستر دیواری در غرب تهران رفته و آن ها را به شما معرفی کنیم، در وهله اول بهتر است تا به سراغ شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک آمده و در رابطه با این شرکت مشهور و محبوب صحبت کنیم.

شرکت دکور تک یکی از بهترین مراکز فروش پوستر دیواری در غرب تهران است. این شرکت تمام تلاش خود را کرده تا فرآیند خرید پوستر دیواری را برای مشتریان آسان و سریع کند.

از مهم ترین اقدامات این شرکت می توان به ایجاد وب سایت فروش پوستر دیواری اشاره کرد. شرکت دکوراسیون داخلی دکور تک ویژگی ها و امکانات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد که در رابطه با هر یک از این امکانات توضیحاتی را در بخش های بعدی به شما ارائه خواهیم کرد.

دکور تک

تنوع پوستر دیواری های برند دکور تک

شرکت دکور تک تمام تلاش خود را کرده تا با تولید محصولات متنوع، جذاب، خاص و حرفه ای، این امکان را به مشتریان بدهد تا بتوانند با دست بازتری اقدام به خرید پوستر دیواری کنند. برند دکور تک در طراحی محصولات خود تلاش کرده تا تنوع را به عنوان یکی از پارامترهای مهم در نظر بگیرد.

همین موضوع سبب شده تا شاهد تولید محصولات مختلفی توسط این شرکت باشیم. از مهم ترین دسته‌ بندی های پوستر دیواری تولید شده توسط شرکت دکور تک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این تنوع محصولات نشان از این دارد که شرکت دکور تک برای تمامی سلیقه ها محصولات جذاب و متنوع را طراحی و تولید کرده است. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان به سراغ این شرکت آمده و پوستر دیواری های متنوع و جذابی را از این برند خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی پوستر دیواری برند دکور تک

در راستای افزایش سرعت فروش و بالا بردن سهولت خرید پوستر دیواری، شرکت دکور تک اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی در این حوزه کرده است.

شما می توانید تمامی محصولات عرضه شده توسط این برند را در فروشگاه اینترنتی دکور تک مشاهده کرده و به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی پوستر دیواری دکور تک به نحوی طراحی شده است که افراد با سرعت فوق العاده ای بتوانند محصولات مختلف این برند را مشاهده کرده و سپس پوستر دیواری مورد نظر خود را با سرعت بالایی خریداری کنند.

اگر بخواهیم در رابطه با امکانات و ویژگی هایی که در فروشگاه اینترنتی دکور تک ارائه می شود صحبت کنیم، در وهله اول باید گفت که این برند تمامی محصولات خود را با تنوع فوق العاده ای که دارند در این وب سایت قرار داده و شما می توانید با هر یک از این محصولات آشنا شوید.

از سوی دیگر تمامی این محصولات با ارائه توضیحات کامل در سایت قرار گرفته اند. وجود این توضیحات به مشتریان کمک می کند تا با دید بسیار خوبی اقدام به خرید پوستر دیواری کنند.

وجود توضیحات و مشخصات هر محصول، این امکان را به مشتریان می دهد تا آگاهی خود را در رابطه با پوستر دیواری ها افزایش دهند.

 از امکانات دیگری که توسط برند دکور تک ارائه می شود، می توان به اجرا و نصب محصولات در سراسر کشور، ارسال به تمامی نقاط ایران، ضمانت کیفیت محصول و امکان خرید و بازدید حضوری اشاره کرد.

تمامی این امکانات تنها برای افزایش رفاه و راحت شدن فرآیند خرید پوستر دیواری توسط مشتریان است. شرکت دکور تک مشتری مداری را همواره الگوی خود قرار داده و همین موضوع سبب شده تا آمار فروش پوستر دیواری های این برند لحظه به لحظه در حال افزایش باشد.

چرا برند دکور تک بهترین شرکت تولید کننده پوستر دیواری است

وجود ویژگی های مختلف سبب شده تا بتوانیم برند دکور تک را بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده پوستر دیواری در ایران بنامیم.

 اولین ویژگی این برند، قیمت رقابتی و بسیار مقرون به صرفه این شرکت است. شما می توانید بهترین پوستر دیواری های ایران را با قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه از برند دکور تک خریداری کنید.

ویژگی دیگر محصولات این برند، کیفیت بالای آن ها است. از سوی دیگر مشتریان پس از ثبت سفارش در کمتر از ۲ روز کاری می توانند محصول را درب منزل خود دریافت کنند.

پشتیبانی پیش و پس از خرید از دیگر مزایای برند دکور تک است.

 این برند در بسیاری از شهرستان های کشور نمایندگی داشته و شما می توانید برای نصب محصولات دکور تک از نمایندگی های این برند کمک بگیرید.

در واقع برند دکور تک امکان را فراهم کرده تا صفر تا صد فرآیند خرید و نصب پوستر دیواری به راحتی قابل انجام باشد و مشتریان بدون چالش بتوانند پوستر دیواری مورد نظر خود را انتخاب کرده و شاهد نصب آن در محیط مورد نظرشان باشند.

تماس با شرکت دکور تک

اگر قصد تماس با شرکت دکور تک را دارید، می توانید با واحد فروش این شرکت به شماره 66856964-021 تماس بگیرید. آدرس این شرکت نیز در تهران، خیابان دماوند، خیابان مهاجر، ساختمان سامان است.

شما می توانید با دنبال کردن سایت دکور تک و همین طور همراه بودن با شبکه های اجتماعی این برند با جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت دکور تک آشنا شده و بتوانید از آخرین اخبار و اطلاعیه های این شرکت آگاه شوید.

اگر قصد دارید تا با واحد فروش حضوری در شهرستان های این برند ارتباط برقرار کنید، می توانید با شماره 66857483 تماس بگیرید. شماره 09128443227 نیز برای تماس و ارتباط با واحد پشتیبانی در ساعات غیر اداری در نظر گرفته است.

لوکیشن دفتر دکور تک

 

فرتاک دیزاین

شرکت دکوراسیون داخلی فرتاک دیزاین، یکی دیگر از مراکز فروش پوستر دیواری در غرب تهران است. این شرکت علاوه بر فعالیت در زمینه پوستر دیواری در حوزه های دیگری همچون پارکت، لمینت، پرده، دیوار پوش، موکت، کفپوش، قرنیز، چمن مصنوعی، دکوراسیون چوبی، کابینت، دکوراسیون اداری و تجاری و... نیز فعالیت می کند.

فرتاک دیزاین

آدرس دفتر فرتاک دیزاین: تهران - بزرگراه اشرفی اصفهانی - بلوار مرزداران - بین خیابان لاله و ابوالفضل - جنب بانک کشاورزی - ساختمان تتیس - طبقه 4 - واحد 11 (ورودی از پشت ساختمان)

تلفن : 02148000958

لوکیشن دفتر فرتاک دیزاین

 

رونیا

شرکت رونیا یکی دیگر از شرکت های فعال در حوزه دکوراسیون داخلی است. این برند با تولید پوستر دیواری، دیوار پوش، کفپوش، کاغذ دیواری، پارکت، پوستر سقفی و... تلاش کرده تا محصولات مختلفی را به مشتریان ارائه دهد. این شرکت نیز یکی مراکز فروش پوستر دیواری در غرب تهران است که با عرضه محصولات مختلف سعی کرده تا بازار محصولات دکوراسیون داخلی را به دست بیاورد.

رونیا

آدرس دفتر فروشگاه رونیا: تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

تلفن: 44288700-021

لوکیشن دفتر فروشگاه رونیا

 

ساختمون

در ادامه معرفی مراکز فروش پوستر دیواری غرب تهران، بهتر است تا نگاهی به وب سایت نیازمندی های ساختمون بیاندازیم. این وب سایت نیازمندی نیز با پیشنهاد دادن فروشگاه های فعال در حوزه فروش پوستر دیواری های متنوع به عنوان یکی از وب سایت های فعال در این حوزه شناخته می شود. شما می توانید در سایت ساختمون محصولات متنوع در طبقه بندی های گوناگون را مشاهده کنید.

ساختمون

آدرس دفتر وب سایت ساختمون: بزرگراه رسالت به سمت شرق - نرسیده به دردشت - پلاک ۴۴۴ واحد ۶

تلفن: ۷۷۴۵۷۲۴۷

لوکیشن دفتر وب سایت ساختمون

 

روم پیپر

روم پیپر یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید و عرضه پوستر دیواری و کاغذ دیواری است. این برند به عنوان یکی از مراکز فروش پوستر دیواری در غرب تهران شناخته می شود و به تولید محصولات متنوع شهرت دارد.

تلفن تماس: 44022448

روم پیپر

تک دکور

گروه تک دکور یکی از برندهای فعال در زمینه دکوراسیون داخلی به حساب می آید. این شرکت علاوه بر تولید پوستر دیواری با تولید محصولات مختلف نظیر کاغذ دیواری، پارکت، لمینت، کفپوش و... در بخش های دیگر نیز فعالیت دارد. شعار این برند سابقه آن ها است که نیم قرن در زمینه پخش فروش و اجرای محصولات تزیین دکوراسیون داخلی فعالیت دارند.

آدرس دفتر فروشگاه تک دکور: سیدخندان، سهروردی شمالی پلاک ۷۴۵ واحد ۱

تلفن: 02147728000

لوکیشن دفتر فروشگاه تک دکور

 

شرکت دکوراسیون ترنج

اگر بخواهیم یکی دیگر از مراکز فروش پوستر دیواری در غرب تهران را به شما معرفی کنیم، باید به سراغ شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ترنج برویم.

این شرکت با تولید محصولات گوناگونی همچون کاغذ دیواری قابل شستشو، پوستر دیواری، پارکت، پرده، کمد دیواری، کابینت های ام دی اف و ممبران و... به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی شناخته می شود.

فروشگاه ترنج

آدرس شرکت دکوراسیون ترنج: شهرک غرب بلوارفرحزاردی خیابان عباسی اناری نبش شکوفان یکم پلاک ۱۵۶ دکوراسیون ترنج

تلفن: 02188560514

لوکیشن دفتر دکوراسیون ترنج

 

بهترینو

شرکت بهترینو یکی از شرکت هایی است که به تازگی در حوزه تولید و عرضه پوستر دیواری کار خود را آغاز کرده است. شما می توانید در غرب تهران از وب سایت هایی که توسط وب سایت بهترینو معرفی می شوند اقدام به خرید پوستر دیواری کنید.

تلفن: ۶۶۰۹۴۳۰۸

 بهترینو

طرح آذین

شرکت دکوراسیون طرح آذین از شرکت های با سابقه در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی است. این برند با تولید محصولات گوناگونی همچون کاغذ دیواری، پوستر دیواری، کفپوش، پارکت، لمینت، قرنیز، پروفیل، دیوار پوش، موکت و پرده تلاش کرده تا حجم گسترده ای از محصولات را به مشتریان ارائه دهد. این برند نیز یکی از مراکز عرضه و فروش پوستر دیواری در غرب تهران است.

طرح اذین

آدرس فروشگاه طرح آذین : بزرگراه ستاری جنوب ابتدای پیامبر غربی ساختمان مهستان پلاک 106/2 طبقه 4 واحد 16

تلفن: 02144019344

لوکیشن دفتر فروشگاه طرح آذین

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()