شماره تماس : 09128443227

پوستر دیواری برای پذیرایی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 9 دی 1400 در ساعت 15 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نکات مهمی در دکوراسیون داخلی  وجود دارد که اگر هر کدام از آنها را بدانیم به سادگی می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم، برای مثال اگر بدانید که از چه رنگ ها و طرح هایی باید استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید شاید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب و خرید بهترین پوستر دیواری برای پذیرایی راهنمایی کنیم.

برای خرید پوستر دیواری برای پذیرایی نقاط کانونی پذیرایی را بشناسید

نقاط کانونی قسمت هایی از محیط خانه می باشد که با تغییرات جزیی در آن بیشترین بازدهی را خواهید داشت. اگر بخواهم در یک جکله نقاط کانونی را تعریف کنیم باید بگوییم که: " نقطه‌ای از خانه که ناخودآگاه توجه بیشتری به آنجا جلب می شود را نقطه کانونی می گوییم."

برای مثال نقطه کانونی پذیرایی می تواند یک دیوار مانند دیوار پشت تلوزیون یا مبل یا یک قسمت از پوشش کف مثل فرش، موکت یا پارکت باشد. هوشمندانه‌ترین راه برای استفاده مفید از نقاط کانونی این است که ببینید کدام قسمت از خانه بهترین زاویه دید را داراست.

از چه متریال هایی برای دیزاین پذیرایی استفاده کنیم؟

در اولین قدم خیلی مهم است که بدانید شما کدام سبک از طراحی داخلی را قرار است پیاده کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای پوشش کف پذیرایی می‌توانید از پارکت، لمینت، فرش، سرامیک، موکت، کفپوش استفاده کنید

اما برای دکور کردن دیوارها که موضوع این مقاله است متریال های زیادی در بازار موجود است که میتوانید آنها را تهیه کنید. اما بهترین و به صرفه ترین پیشنهاد خرید پوستر دیواری برای پذیرایی است.

کاغذ دیواری یا پوستر دیواری برای پذیرایی انتخاب کنیم؟

هماهنطور که می دانید کاغذ دیواری یکی از متریال های دست داشتنی در حوزه دکوراسیون داخلی است که از دیرباز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است، کاغذ دیواری تنوع بالایی دارد و یکی از مشکلات افراد که قابلیت شستشو می‌باشد را برطرف می کند.

پوستر دیواری در واقع همان کاغذ دیواری است با این تفاوت که شما می توانید طرح دلخواه خود را در سایز مورد نظرتان سفارش دهید. معمولا در پوستر دیواری شاهد یک تصویر بزرگ و واحد هستیم که کل پهنای دیوار را پوشش می دهد. ما در دکورتک مقاله ای در مورد تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری تهیه کرده‌ایم. خواندن آن خالی از لطف نیست.

اکنون زمان آن است تا موضوع اصلی را برطرف نماییم. از چه پوستر دیواری برای پذیرایی میتوانیم استفاده کنیم؟!

انواع پوستر دیواری برای پذیرایی

پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری

پوستر دیواری

پوستر دیواری

پوستر دیواری

پوستر دیواری

پوستر دیواری طبیعت برای پذیرایی

پوستر دیواری طبیعت همانطور که از نامش پیداست تصاویری از طبیعت با خود به همراه دارد. در این نوع پوستر دیواری تصاویر جنگل، دریا، ساحل، کوهستان، آبشار و از این قبیل تصاویر استفاده می شود.

به همین جهت پوستر سه بعدی طبیعت انتخاب بسیار مناسبی است برای کسانی که عاشق طبیعت هستند و از رنگ های سبز طبیعت لذت می برند، برای پوستر دیواری پذیرایی یکی از انتخاب ها می تواند پوستر طبیعت باشد.

اگر فضای پذیرایی شما کوچک است و شما قصد این را دارید که از پوستر طبیعت در آن استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از پوستر سه بعدی طبیعت با طرح های خلوت و رنگبندی روشن استفاده کنید.

پوستر دیواری گل برای پذیرایی

یکی از محبوب ترین طرح های پوستر دیواری در چند سال اخیر پوستر دیواری گل می باشد. پوستر دیواری گل کاربرد بسیار زیادی برای پذیرایی و همچنین اتاق خواب دارد، به طوری که برای هر دیواری از پذیرایی به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید مخصوصا دیوار پشت تلویزیون.

 پوستر دیواری

پوستر دیواری پتینه برای پذیرایی

پوستر دیواری پتینه از زمانی که هنر پتینه کاری در ایران اوج گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد و وارد بازار شد. پوستر پتینه در شرکت دکورتک به صورت کاملا اختصاصی طراحی و در اختیار دوستداران این نوع دیوارپوش می گردد.

اگر سبک دکوراسیون داخلی شما کلاسیک و مینیمال است و دوست دارید هارمونی زیبایی میان دیوارها و وسایل خانه ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم برای پوستر دیواری پذیرایی حتما از این طرح استفاده کنید.

پوستر دیواری مدرن برای پذیرایی

پوستر دیواری مدرن یکی دیگر از پرفروش ترین طرح ها در ایران می باشد و مشتریان خاص خود را دارد. اجزای طراحی در این نوع پوستر دیواری کاملا مدرن و گاهی اوقات انتزاعی است. اشکال هندسی استفاده شده در پوستر دیواری مدرن به سبک هنرمندانه ای این نوع طرح ها را زیباتر جلوه می دهد.

به دلیل اصول رعایت شده در این سبک، یکی دیگر از گزینه ها برای پوستر دیواری پذیرایی می تواند پوستر دیواری مدرن باشد. پس اگر سبک دکوراسیون سالن پذیرایی شما مدرن است از طرح ها و تنوع این سبک از پوستر دیواری حتما استفاده کنید.

پوستر دیواری

 ویژگی پوستر دیواری پذیرایی خوب

نکته مهمی که قبل از خرید پوستر دیواری پذیرایی باید به آن توجه داشته باشید، نوع متریال به کار رفته در پوستر دیواری است. توصیه می‌شود پوستر دیواری خود را از بین مدل‌های جداشدنی انتخاب کنید. این پوسترها دارای یک لایه روکش بر روی سطح چسبناک پشت پوستر هستند که پس از کندن آن پوستر آماده چسباندن به دیوار است.

 موضوع مهم بعدی در مورد پوستر دیواری، نظافت آسان آن هاست. بیشتر پوسترهای دیواری قابلیت شست و شو ندارند اما می‌شود آنها را با یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز کرده و برق انداخت. هر چند پوسترها بخاطر سطح صاف و یکدست، کمتر گرد و غبار را به خود جذب می‌کنند.

انتخاب رنگ مناسب پوستر دیواری پذیرایی

از آنجایی که پوستر دیواری پذیرایی به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل خواهد شد، رنگ آن باید همخوانی جزئی را با دکور یا تم پذیرایی شما داشته باشد. مثلا اگر یک دیوار به رنگ قرمز دربیاید، کوسن‌ها یا فرش پذیرایی نیز به همان رنگ یا نزدیک به آن انتخاب می‌شوند. کار با پوستر دیواری هم به همین صورت است.

انتخاب طرح مناسب پوستر دیواری پذیرایی

اولین نکته برای انتخاب استایل پوستر دیواری پذیرایی، سلیقه و خواسته شما است. نیازی نیست حتما خود را مجبور به استفاده برخی از طرح‌های خاص بکنید. پوستر دیواری پذیرایی خوب پوستری است که نمایانگر احساسات درونی شما باشد. پس از انتخاب نوع سبک مثلا مدرن یا کلاسیک، طرحی را انتخاب کنید که هم خودتان و هم سایرین  از دیدن آن لذت خواهید برد. به عبارت دیگر فقط نظر مهمانان نباید مهم باشد. چرا که این شما هستید که دائم در این خانه زندگی می‌کنید.

پوستر دیواری برای پذیرایی کوچک

برای پذیرایی ‌های کوچک استفاده از پوسترهایی همچون پوستر دیواری طبیعت مثل کوه و جنگل توصیه می‌شود. پذیرایی تزیین شده با پوستر دیواری طبیعت بسیار زیبا و دلباز دیده خواهد شد. رنگ سبز تیره امروزه به یکی از رنگ‌های محبوب در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. بنابراین انتخاب پوستر دیواری پذیرایی به رنگ سبز تیره درختان ، ایده خوبی خواهد بود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید، میزان نور گیر بودن پذیرایی شماست. اگر فضای سالن پذیرایی شما کم نور و کم متراژ است، استفاده از طرح های شلوغ و تیره پیشنهاد نمیشود.

پوستر دیواری برای پذیرایی بزرگ

اگر پذیرایی بزرگی دارید، بهتر است پوستر دیواری که انتخاب می‌کنید یک طرح کلاسیک با رنگ‌های گرم باشد. رنگ‌های گرم باعث می‌شود فضای بزرگ پذیرایی، دلچسب‌تر و صمیمی‌تر دیده شود. پذیرایی‌های بزرگ را می‌شود با چند عدد پوستر دیواری تزیین کرد. به گونه‌ای که محیط پذیرایی یک تجربه دیداری بسیار خاص نسبت به باقی اتاق‌های خانه ایجاد کند.

کلام پایانی در رابطه با پوستر دیواری برای پذیرایی

توجه به دکوراسیون داخلی منزلتان مخصوصا پذیرایی که مورد توجه مهمان ها قرار میگیرد، بسیار مهم و حیاتی است. از انواع پوستر دیواری مناسب پذیرایی بیشتر می توان به پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری نستعلیق و انواع پوستر دیواری سه بعدی اشاره کرد. در این مقاله سعی داشتیم، انواع پوستر دیواری پذیرایی را نام ببریم و نکاتی برای دکور کردن انواع سالن های پذیرایی را مرور کنیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()