شماره تماس : 09128443227

پوستر سه بعدی چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 25 بهمن 1400 در ساعت 15 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پوستر سه بعدی چیست؟

پوسترهای سه بعدی چاپ شده روی دیوار نصب می شوند. با نگاه کردن به تصاویر پوستر دیواری سه بعدی احساس چند بعدی بودن در سطح مورد نظر به ما دست می‌دهد و احساس می کنیم که دیوار منزل دارای برجستگی و یا عمق است.

ولی واقعیت این است که  این تصاویر با توجه به طرح آن‌ها به گونه ای چاپ شده اند که بصورت سه بعدی خود را نشان دهند. و این عمق‌دار بودن فقط یک تصویر با خطای دید می باشد که روی پوستر دیواری چاپ شده است و این پوستر دیواری وقتی در محیطی مناسب نصب شود باعث خطای دید برای افراد می شود.

 

به همین دلیل افراد بسیار زیادی به دنبال پوستر های سه بعدی جالب و جذاب هستند تا نمای جدید و تازه ای به محل زندگی یا محل کار خود را بدهند.

پوستر دیواری سه بعدی، کلمه‌ای است که هنوز برای برخی کاربران، مبهم و گیج کننده است. هنوز برخی از افراد فعال حوزه دکوراسیون، تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری نمی دانند. در این مقاله تصمیم داریم تا ضمن آشنایی با تفاوت پستر سه بعدی و کاغذ دیواری، در مورد پوستر سه بعدی بیشتر آگاه شویم. قطعا آشنایی بیشتر شما با انواع پوست دیواری سه بعدی به شما کمک می کند که دیزاین خاص تری را برای خانه خود ایجاد کنید و با اندکی هزینه زیبایی را به خانه خود، برگردانید.

تفاوت شاخص پوستر دیواری و کاغذ دیواری

اگر بخواهیم در یک جمله و کوتاه این تفاوت را بیان کنیم، فرق اصلی پوستر دیواری و کاغذ دیواری در طرح های ایجاد شده روی آن هاست. اغلب اوقات طرح های پوستر دیواری به صورت یک عکس خاص می باشد و خبری از طرح متناوبی مانند خطوط راه راه، یا طرح ثابت که به صورت عمودی یا افق در یک خط تکرار شده است، نیست.

اما تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری به همین‌جا بسنده نم‌یکند. از دیگر تفاوت های این دو می‌توان موارد زیر را بررسی کرد:

  • قیمت

اغلب اوقات طرح های درجه یک پوستر دیواری از طرح های درجه یک کاغذ دیواری قیمت بیشتری دارند.

  • طرح

 همان طور که پیش‌تر گفتیم، طرح های کاغذ دیواری دارای تناوب و تکرار هستند اما پوستر دیواری برگرفته از یک تصویر مجزا می باشد.

اکنون که به خوبی با تفاوت های پوستر دیواری و کاغذ دیواری آشنا شدید، بهتر است که تعریف کامل‌تری از پوستر دیواری سه بعدی داشته باشیم.

 

مزایای استفاده از پوستر دیواری سه بعدی

یک از بزرگ‌ترین مزایای خرید پوسترهای سه بعدی این است که هر تصویری را که تمایل داشته باشید، می‌توان روی آن چاپ کرد و روی دیوار نصب نمود حتی تصویر خود شما! مثلا شما با گرفتن تصویری از خودتان با کیفیت بالا می توانید آن را برای چاپ روی پوستر دیواری به چاپخانه های مخصوص دکورتک ارائه دهید و آن تصویر روی آن کاغذ دیواری چاپ شود.

در این‌جا پیشنهاد میکنم حتما آلبوم جدید پوستر دیواری سه بعدی چهره را مشاهده نمایید.

 

از دیگر مزیت های بزرگ در چاپ پوسترهای سه بعدی این است که محدودیتی در نوع تصویر وجود ندارد و شما به راحتی می توانید با نرم افزارهای گرافیکی طرح های دلخواه خود را طراحی نموده و حتی برند و لوگوی خود را چاپ کرده و در محل کار بر روی دیوار نصب نمایید و به فضای محل کار خود زیبایی و خاص‌بودن را هدیه بدهید. همین قابلیت‌ عالی پوسترهای سه بعدی، باعث شده بسیار پرطرفدار شود و روز به روز به تصاویر و ایده های آن افزوده شود.

از دیگر قابلیت های پوسترهای سه بعدی فری سایز( FREE SIZE) بودن آن‌ها می‌باشد یعنی اینکه شما با توجه به ابعاد دیوار  و یا فضای مورد نظر خود می توانید هر تصویری که به دلخواه شما می‌باشد با همان ابعاد و اندازه تولید کرده و در آن محل نصب نمایید و هیچ محدودیتی در ابعاد وجود ندارد. اگر در مورد روش اندازه گیری برای نصب پوستر دیواری کنجکاو هستید، حتما مقاله " نحوه صحیح اندازه گیری پوستر دیواری به چه صورت است؟ " را مطالعه نمایید.

جنس پوسترهای سه بعدی از کاغذ های دیواری قابل شستشو می باشد که رویه آنها از جنس pvc و یا ونیل می باشد که به پوسترهای سه بعدی این امکان را می دهد که قابلیت تمیز کردن و شستشوی مناسبی داشته باشند.

در واقع قابلیت شستشوی پوستر دیواری این مفهوم را می‌رساند که اگر روی آن‎ها آلودگی و کثیفی ای ایجاد شود، می‌توان با مواد شوینده مخصوص، پوستر دیواری را تمیز کرد و آلودگی‌ها و چربی ها را از بین برد.

در مجموعه دکورتک پوسترهای سه بعدی با قابلیت هایی که عنوان کردیم موجود بوده و جنس کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو داشته و با گارانتی ۵ ساله و بدون محدودیت در انتخاب تصویر و همچنین محدودیت در ابعاد ، تولید شده و به مشتریان ارائه می گردد.

 

انواع پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی یک تصویر خاص از هر آن چیزی که شما فکرش را میتوانید بکنید است که می‌تواند باشد. در مجموعه دکورتک شما انواع مختلفی از پوستر دیواری را شاهد خواهید بود.

نکات در زمینه استفاده از پوستر سه بعدی

چند نکته ای که طراحان دکوراسیون داخلی برای اجرای پوستر دیواری سه بعدی به آن توجه می‌کنند را در این قسمت مرور خواهیم کرد. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی پوستر دیواری سه بعدی در سالن پذیرایی را برای تک دیوارها استفاده می‌کنند یا فقط برای پشت تلویزیون در نظر میگیرند.

نکته دیگر اینکه باید توجه داشته باشین که پوستر دیواری بخاطر تصویر یک تکه ای که دارد معمولا باید بر روی دیواری نصب شود که در دید اصلی سالن یا اتاق قرار داشته باشد و بتوان حداقل با فاصله دو الی سه متری به آن نگاه کرد و زیبایی و جلوه این تصاویر هم در این حالت بیشتر خواهد بود.

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که پوستر دیواری سه بعدی با طرحهای شلوغ و رنگ تیره برای سالن‌‌های کوچیک یا اتاق‌های کوچکتر و با نور کم مناسب نیستند و باید از تصاویر خلوت تر با رنگ روشن استفاده شود با این روش فضایی که ایجاد میشود خسته کننده نمی‌شود.

حتما مقاله " باید و نبایدهای پوستر دیواری" را مطالعه نمایید تا اطلاعات مفیدی ر این مورد کسب نمایید.

کلام پایانی

پوستر دیواری سه بعدی یکی از محصولات پرکاربرد دکوراسیون داخلی است که این روزها بسیار هم در سراسر دنیا طرفدار پیدا کرده است و طراحان دکوراسیون داخلی هم در طراحی فضاهای مختلف و برای پوشش دیوار و سقف از آن استفاده میکنند. مجموعه دکور تک، آلبوم جامع و بسیار شیک و زیبایی از انواع پوستر دیواری ارائه می‌دهد که با مشاوره رایگان و پشتیبانی کاربردی که داردف رضایت شما کاربران عزیز را جلب کرده است.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()