شماره تماس : 09128443227

راهنمای انتخاب پوستر دیواری دخترانه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 شهریور 1400 در ساعت 17 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون داخلی اتاق کودکان و نوجوانان دختر و پسر بسیار اهمیت دارد، زیرا روحیه و خلق و خوی خیلی حساسی دارند و یک انتخاب اشتباه می تواند موجب نارضایتی آن ها و صرف هزینه های زیادی  شود. از این رو باید در انتخاب پوستر دیواری اتاق دختران توجه ویژه ای نمود. اگر می خواهید برای اتاق خواب دخترتان یک پوستر دیواری زیبا و جذاب انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که تا پایان با راهنمای انتخاب پوستر دیواری دخترانه همراه باشید.

انتخاب پوستر دیواری گل برای اتاق دختر

در نظر گرفتن سن برای انتخاب پوستر دیواری دخترانه

سن فرزندان در راهنمای انتخاب پوستر دیواری بسیار اهمیت دارد، زیرا قطعا  بر روی روحیات و انتخاب های آن ها اثر خواهد گذاشت. دختران 5-6 ساله دارای روحیات حساس و کاملا متفاوتی با نوجوانان دختر هستند و سلیقه ای متفاوت دارند. بنابراین حتما در انتخاب طرح و رنگ پوستری دیواری مانند پوستر دیواری کودک برای اتاق خواب دختران 5 تا 6 سال و انتخاب پوستر دیواری گل یا پوستر دیواری اسپرت برای دختران نوجوان به این موضوع توجه کنید تا بتوانید با یک انتخاب مناسب رضایت آن ها را جلب کنید.

رنگ پوستر دیواری

از دیگر مواردی که در راهنمای انتخاب پوستر دیواری دخترانه به آن پرداخته می شود رنگ پوستر است. هیچ قانونی وجود ندارد که تمامی دختران حتما علاقمند به رنگ های سفید، صورتی و ... باشند و هر یک از دختران سلیقه های متفاوتی دارند. این موضوع موجب می شود انتخاب رنگ دکوراسیون برای اتاق خواب آنها سخت باشد. از این رو حتما به روحیات و علاقمندی های دختر خود توجه کنید تا متوجه شوید به رنگ های شاد علاقمند است یا رنگ های ملایم؟  در میان تمامی رنگ های پوستر برخی از ترکیب رنگ ها دارای طرفداران بیشتری هستند و بسیار محبوب می باشند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • زرد و لیمویی
  • سبز و آبی
  • صورتی و گلبهی           

راهنمای انتخاب پوستر دیواری دخترانه

طرح پوستر دیواری

در راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک و راهنمای انتخاب پوستر دیواری پسرانه و همچنین دختران طرح پوستر بسیار اهمیت دارد. امروزه پوسترهای دیواری با طرح های متنوع و جذاب متناسب با هر سن، جنسیت و سلیقه ای تولید شده اند، از این رو سخت پسند ترین افراد نیز با انتخاب های بسیاری روبرو هستند و می توانند به راحتی یک پوستر جذاب برای اتاق خواب خود انتخاب کنند. دختران معمولا روحیه لطیف و حساسی دارند و پوسترهایی که با الهام از طبیعت هستند در میان آن ها طرفداران بسیاری دارند.

پوسترهای سه بعدی طرح گل نیز با رنگ و طرح های زیبایی که دارند می توانند انرژی و نشاط را به داخل محیط اتاق خواب منتقل کنند و گزینه مناسبی برای دیوار پشت تخت می باشند. علاوه بر این طرح ها پوسترهای طرح حیوانات نیز از جمله پوسترهایی هستند که در میان کودکان دختر بسیار محبوب هستند. مخصوصا امروزه که اکثر خانه ها به صورت آپارتمانی هستند و امکان نگهداری از حیوانات خانگی وجود ندارد. از جمله طرح های پوستر حیوانات می توان به طرح پرنده ها، ماهی ها در اقیانوس، اسب ها و ... اشاره نمود.

سبک پوسترهای دیواری دخترانه

برای اتاق خواب دختران می توان از پوسترهای سبک کارتونی، فشن و انتزاعی انتخاب نمود. شخصیت های کارتونی در میان تمامی کودکان و نوجوانان محبوبیت خاصی دارد و از جمله طرح های کارتونی مورد علاقه دختران می توان به شاهزاده ها، پرنسس های دیزنی و ... اشاره نمود که موجب میشوند اتاق فضایی رویایی داشته باشد.علاوه بر این طرح های فشن نیز مورد پسند دختران جوان و نوجوان بسیاری است و تنوع بالایی دارند که می توان از میان آن ها نیز انتخاب نمود. از جدید ترین و بروز ترین طرح های پوسترها می توان به پوسترهای سه بعدی طرح انتزاعی اشاره نمود که با استفاده از آن ها می توان فضایی شیک و مدرن در اتاق خواب ایجاد نمود. این پوسترها در میان دختران جوان و نوجوان بسیار محبوب می باشند.

انتخاب پوستر دیواری برای اتاق دختر

 توجه به ابعاد اتاق برای انتخاب پوستر دیواری دخترانه

پوسترهای دیواری معمولا بر روی یکی از دیوارها نصب می شوند و استفاده از آن ها بر روی تمامی دیوارها اصلا جذاب نیست و موجب می شود که فضا خیلی شلوغ به نظر برسد. همچنین باید به اندازه اتاق و ابعاد دیوار نیز توجه نمود تا بتوان پوستری با رنگ و ابعاد مناسب انتخاب کرد. پوسترهایی که دارای رنگ زمینه تیره ای هستند موجب می شوند که فضا کوچکتر نشان داده شود و بهتر است از آن برای اتاق خواب های بزرگ استفاده شود. سعی کنید که در هنگام خرید پوستر دیواری به تمامی جزئیات توجه نمایید تا فرزند دلبندتان بتواند احساس آرامش و رضایت خاصی در اتاق خواب خود داشته باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()